Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

God hjelp

Omtale av  Marianne S

Bytte av apparat som sviktet, ser ut til å gå helt strålende for min sønn, takket være hyggelig hjelp fra rådgiver i Unifon, og ... ikke minst ... en sprek mamma (meg), som trådte til da sønnen hennes ble uten forbindelse med omverdenen. Hilsen Marianne S.

Svar fra Unifon
19.05.2022 13:48

Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat det vi jobber for, å gi deg en enestående kundereise. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss :-) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna

Omtale av  Torfinn

Hadde skiftet for lenge siden hvis det ikke var for bindingstiden, men den går heldigvis ut nå

Svar fra Unifon
28.04.2022 13:31

Hei Torfinn, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd med tjenesten hos oss. Jeg vil gjerne se på saken med deg. Om ønskelig, send meg kontaktopplysningene dine på [email protected] så ser vi på det sammen. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Svinderselskap

Omtale av  Marianne

Jeg har hatt selskapet unifon noen år og har ikke vært fornøyd. Det er dyrt og det er et styr å bytte. Når jeg nå byttet kom det en regning på 3000kr fordi jeg ikke hadde skrevet et oppsigelsesbrev. Hvem er det som gjør det i dag? Styr unna - møkkaselskap!

Svar fra Unifon
26.04.2022 09:00

Hei Marianne, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljer i saken din, men i henhold til våre vilkår er det 24 måneders bindingstid. Oppsigelse etter endt binding genererer ikke bruddgebyr grunnet manglende oppsigelsesbrev. Dersom ønskelig kan vi gjerne ta en gjennomgang av saken din. Send meg i tilfelle navn, nummer og firma på [email protected]. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Vil ikke anbefale videre, pass på avtale og pris

Omtale av  Roger H

Ingen operative problemer har jeg hatt, men når man sier opp etter et par år så kommer problemene. Ingen bindingstid, ikke bruddgebyr og 2 måneder oppsigelse fikk jeg skriftlig. Etter oppsigelse har prisen Økt med 40%!!!! 3 måneder oppsigelse må jeg betale selv med skriftlig beskjed om kun 2!! Useriøst og anbefales Ikke!!!

Mye data for pengene

Omtale av  Lars H

Fikk mye mer data for pengene enn hos tidligere operatør. Fikk god hjelp av kundeservice i forbindelse med overføringen. Veldig fornøyd!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkelt og greit, veldig bra

Omtale av  Kyrre C

God kommunikasjon og rask respons fra kundeservice. Produktet er vel som hos alle andre, men enkelheten i kommunikasjonen setter vi stor pris på.

Svar fra Unifon
28.03.2022 09:06

Hei Kyrre, Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Tusen takk! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Useriøs peng griske inkrevere

Omtale av  Jarle A

Det var ikke mulig å komme inn på linken dere hadde i mailen før jeg svarte ja på mailen .Jeg ble informert etter om at det var oppseingsgebyr og jeg hadde 2 år bindig da jeg sa opp . Nå er det til forligsrådet i morgen

Svar fra Unifon
14.03.2022 15:08

Hei Jarle, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Vilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR