Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forbanna svindelforetak!

Omtale av  Åsmund

Hold deg langt unna Unifon!! Spesielt om du har enkelmannsforetak som behøver kun ett abonnement. Abonnementet kommer nemlig med skjulte kostnader! 59,- adm.gebyr for faktura på epost. 99,- for å portere nr fra tidligere selskap, 229,- admgebyr i mnd (pluss moms!) for å ha Avtalegiro. Dere kødder? Det er mer enn mitt valgte abonnement koster! På nettsiden til Unifon finner man følgende: "Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet." Jeg har tapt penger, fått et dårligere abonnement enn jeg hadde og opplevd at det tar halvannen uke å få svar på epost. Stay away!

Svar fra Unifon
21.09.2020 07:32

Hei Åsmund, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du har denne opplevelsen av Unifon. Vi har gjort tiltak hos oss og stiller også strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Når kommer esim

Omtale av  Trond

Når kommer esim venter på dette skulle fått brukt apple watch igjen

Svar fra Unifon
21.09.2020 07:28

Hei Trond, Takk for din henvendelse! Vi forventer å kunne aktivere de første kundene på e-SIM i slutten av september. Grunnet manglende støtte for bankID på mobil har vi valgt å utsette e-SIM frem til nå. Dessverre støtter vårt eSIM foreløpig ikke applewatch da Apple per idag kun tilbyr dette til hovedleverandørene. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel-selskap!

Omtale av  Ellen

Gigabytene renner ut i løpet av et par dager, og de forlanger 990 kr pr ekstra GB data(!). De fakturerer gjerne dobbelt og nekter å ta selvkritikk eller gi tilbake penger dersom de har gjort en feil. Du har bindingstid på 2 år hvor du må betale 3000 kr for å si opp abonnementet før det -og I TILLEGG er det tre måneders oppsigelsestid!?! Dette er seriøst det mest svindlete selskapet jeg noengang har vært borti! Stay away!

Svar fra Unifon
10.09.2020 14:56

Hei Ellen, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av den inkluderte datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Rendyrket fakturafabrikk.

Omtale av  Magne P

Var uforsiktig å bite å et tilbud fra Phonect. Startet med at de ikke brukte avtalt pris på fakturaen, siden har det vært et virvar av kreditnotaer og fakturaer, delvis uten spesifisering. De prøver seg til og med på å føre opp kreditnota som faktura på kontoutskriften. Betaler du ikke så sendes det inkassovarsel fra Wisma med friske ekstra gebyrer. Kundeservice var så elendig at vi valgte å flytte etter 14 dager, godt gjort! De tar betalt 3 måneder på forskudd, allerede i juni dukket faktura for september opp, og de har 3 mnd oppsigelsestid, så dersom du porterer til annet selskap på kortere varsel så må du selv betale dobbelt i perioden. Ligg for alt i verden unna denne gjengen.

Svar fra Unifon
10.09.2020 14:35

Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

HOLD DEG LAGT UNNA UNIFON!!

Omtale av  Ida

Dårlig mobilabbonement på alle mulige måter: - Utelater å nevne moms og administrasjonsgebyr når de selger abonnementet. Når dette legges til er prisen tilsvarende alle mulige andre billig-abonnement - 3 mnd oppsigelsestid! - Dårlig kundesørvis og rot i forbindelse med oppsigelse. Måtte ringe 4 ganger for å få sagt opp abonnement. Vet fortsatt ikke om det har gått i orden! ringte første gang for 4 mnd siden! - rotete fakturaer

Svar fra Unifon
10.09.2020 11:15

Hei Ida, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Uten å kjenne detaljer i din sak vil jeg gjerne sjekke opp dette og hjelpe deg. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bløff. Kjeltringer

Omtale av  Svein E. R

Bare bløff. Dette går jeg til Forbrukerrådet og Telenor med. Telenor kan ikke samarbeide med sånne meget useriøse folk. Legger på mer enn 4 gangar’n . Sier det er 15 GB. Så blir det 10. Blir det ikke ordnet opp så kommer også TV 2 hjelper deg inn i bildet.

Svar fra Unifon
10.09.2020 11:12

Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Elendig

Omtale av  Maria

Jeg er ikke fornøyd! Utgir seg for å være telenor, oppgir ikke nøyaktig pris. Oppgir ikke bindingstid og at det er NULL angrefrist på bedriftsabonnement. Mitt firma er ikke aktivt men ble lurt til å kjøpe bedriftsabonnement, visste ikke at det var det jeg gjorde. Dyr data om du er uheldig å gå over. Appen funker ikke så får ikke kjøpt ny data for 99,- og endre med å betale 990kr for 1GB. Helt utrolig. Dårlig data, mister dekning hele tiden. Forskuddsbetalte for 3 mnd, 2600kr!! Får nå ny faktura for November som skal betales i sept. Utrolig dårlig kundeservice. Styr unna! Jeg går tilbake til telenor!

Svar fra Unifon
10.09.2020 11:10

Hei Maria, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi gjerne vite hvilket områder dette dreier seg om og undersøke om det ligger feil eller trenger oppgradering. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR