Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 37 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
Unifon

"Styr unna Unifon"

Omtale om Unifon skrevet av Anne for 27.10.2020 11.11

Unifon har totalt 92 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna Unifon"
5 syns denne omtalen er nyttig

Unifon har overtatt avtaler som selgere i Phonect solgte. Phonect presiserte ingen bindingstid under salget av avtalen og overbeviste om at avtalen var gunstig for oss som privatpersoner og også for barna i familien. Unifon tar ikke ansvar og krever nå bruddgebyr på 3000 kroner per person også for mindreårige barn!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.31
Hei Anne,

Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Bytt.no
"Styr unna Unifon" skrev Anne om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Anne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
5 syns denne omtalen er nyttig

Svindel på høyt nivå. Lite som stemmer, faktura som ikke stemmer, bruker tid og penger på å avslutte abonnement? Styr unna!!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.30
Takk for din tilbakemelding!

Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss.

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på saken. Send meg en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Sylvia P
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig hvordan de kan holde på! Det har kostet meg mange tusen kroner rett ut vinduet etter å blitt totalt rundlurt og svindlet! De holder ingenting av det de lover og har skyhøye gebyrer for alt mulig som de fakturere deg SELVOM du har det skriftlig at de har lovet å ikke gjøre det. Helt sjukt. Hold dere unna og advar andre!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14.17
Takk for din tilbakemelding!

Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Stig T. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trygt, ærlig og kjapp levering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplever unifon som en trygg leverandør der imøtekommenhet og tilstedeværelse oppleves som profesjonelt. Enkle og kostnadsreduserte løsninger som passer vår bedrift helt perfekt. Anbefales av oss.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13.11
Hei Stig,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling.
Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selgere feilinformerer"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble forespeilet en månedlig kostnad på 129kr for 1gb data og fri tale og sms. Det selgeren ikke nevnte var at det tilkommer administrasjonsgebyr og moms, noe som legger til 100kr i måneden. Så, er det noen som tror at jeg ville ha byttet fra mitt gamle abonnement (149kr) til uniform (238kr) hvis selgeren hadde spilt med åpne kort? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette ligger farlig nære svindel.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13.00
Hei Chris,

Takk for at du tok kontakt.

Det er trist å høre at du opplevde det slik.
Håper du er fornøyd med løsningen vi kom frem til i din sak.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Unifon har totalt 92 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR