Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
919 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
919 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 919 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
412
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 919 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bedriftsabonnement?

Omtale av  Isabel C. K

Min kone ble oppringt og kontakten ble satt på et selskap som har ligget dødt i 22 år. Selgeren sa at dette ikke spilte noen rolle. Etter dette har vi forsøkt å komme i kontakt med dem, sendt e-post og ringt. Ingen svar, blir lovet oppfølgning - alt uteblir. Det er stor forskjell på bedrift/privat hva angår rettigheter og nå ser det ut til at de med vitende og vilje trenerer det hele. Det ble presisert for selger den 19 oktober at dette ikke skulle være for en bedrift, samt at selskapet har vært dødt siden 2000. Den 9 november presiseres dette igjen, samt at avtalen ikke ønskes. Den 30 november sendes det ny e-post om at kontrakt ikke ønskes. Etter dette ingen svar. Dog, slik at bekreftelse på portering har blitt sendt. Hvorfor får jeg ingen kontakt?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skjult oppsigelsestid og elendig kundeservice

Omtale av  Emilie

Useriøs operatør som lover at det ikke er bindingstid med sukkersøt stemme på telefon, men sender stygg melding om 4 måneders oppsigelsestid når jeg vil ut av deres klør grunnet dårlig kundebehandling. Styr unna!

Lureri

Omtale av  Halvor H. O

Blei oppringt, han presenterte ikkje kva selskap han jobba for, men henviste til mitt nåværende abbonnement som han sa var "gammelt" og ville flytte meg over til eit nyare. (har Telenor bedrift) Eg såg at han ringte frå Unifon, og kjente igjen modus operandi etter at dei samme ringte til eit familiemedlem sist uke. Eg sa eg var ikkje interessert, og la på. Han ringte opp att, men då var eg ikkje like høflig.

Svar fra Unifon
19.12.2022 10:40

Hei Halvor, Vi tar det svært på alvor dersom det ikke er komme frem hvem representanten vår ringte ifra. Takk for at du deler din erfaring. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men du er velkommen til å sende oss nummeret det gjelder på [email protected] for å gjennomgå saken. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Her får du ikke bindingstid men du får oppsigelsetid på mobilabonnement

Omtale av  Jimmy

Rundlurt ! Blei omringt av Unifon , som snakka meg over til Union , endte opp med det dyreste abonnementet ever og i tillegg 5 mnd oppsigelsetid ! At der var oppsigelsetid blei det ikke nevnt , for det var ikke Unifon plikta til å infomere sine kunder . For å avslutte abonnementet før oppsigelsetida er over , må man betale det abonnementet koster . Faktureringsavgift MED E-Faktura kr 29,- + mva pr. mnd . Ringer du Unifon , kan du ikke få svar pr.tlf , kun via e-mail . Mitt råd , styr unna Unifon !

Svar fra Unifon
19.12.2022 10:44

Hei Jimmy, Vilkår som følger avtalen bekreftes i forbindelse med avtaleinngåelsen. Her fremkommer lengden på oppsigelsestiden og/eller en eventuell binding. Vi svarer på telefon, men for eksempel en oppsigelse må sende skriftlig som også er i henhold til våre vilkår. Det er uansett trist du sitter igjen med en negativ erfaring. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Klage på en abedemang selger.

Omtale av  John

Vi var i ferd med å montere Bredbond fra Telenor. Jeg har fått en tlf, fra en selger fra dere som har utgitt seg for å ringe fra Telenor. Jeg fikk plutslig tilsendt simkort til ett nytt abedemang, som jeg ikke hadde forventet. Jeg byttet simkorta, og alt virket. Men da regningen kom så jeg at de ikke hadde noe med Telenor.

Svar fra Unifon
19.12.2022 10:47

Hei John, Vi har strenge krav i forbindelse med innsalg, og ett av disse er at selger selvfølgelig skal opplyse hvem de ringer ifra. Dersom du ønsker vi skal gjennomgå saken kan du sende oss en epost på [email protected]. Husk å få med nummeret henvendelsen gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindelforsøk, lureri med Telenor og Telia

Omtale av  Line J

Ser jeg ikke er alene om å bli lurt. Dette kan koste oss dyrt, faktisk flere tusen. Jeg hadde ett enkelmanns foretak som ikke var aktivt, men alikevel presset selger på og fikk meg til å trykke ok før jeg hadde egentlig hadde fått alle opplysninger som jeg ville trenge. Fikk meg også til å tru at det gjaldt Onecall og at nå hadde jeg dekning både med Telia og Telenor. Fikk meg også til å missforstå slik at eg svarte ok før eg skjønte at dette var på foretaket og da eg ville angre fikk eg ikke gjort det. Hvordan kan dette løses? Som jeg ser det nå føler jeg meg presset og lurt. Tenker at man er nødt til å gå gjennom forliksrådet for å få til noe her. Om ikke dere har en annen løsning. Mvh Line J.

Svar fra Unifon
19.12.2022 10:50

Hei Line, Så fint at du deler din erfaring for å komme til bunns i saken. Vil du sende meg ditt nummer på [email protected] så kontakter vi deg? Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Elendig

Omtale av  Audun A. G

Prisen de reklamerte med på abonementet var 399/mnd. Jeg betaler nå over 1200/mnd, og det viser seg å være en 4 måneders oppsigelsestid, noe jeg ikke var klar over på forhånd. De sa 3 måneder, men av en eller annen grunn er dette blitt 4. Da jeg ble oppringt av unifon ga de seg ut for å være Telenor. De nevnte aldri at de kalte seg var et annet selskap, men sa ting som «med vår telenor-dekning» og «vi bruker telenor sitt nettværk». Så snart jeg har fått abonementet viser det seg å være uten mva inkludert i prisen, i tillegg til en fakturagebyr, pluss flere andre kostnader ved hver faktura. Jeg må ringe dem hver gang og spørre hva det egentlig er som foregår. Prisen jeg betaler er over 3 ganger høyere enn det de reklamerte med. Forferdelig selskap. Hold deg langt unna.

Svar fra Unifon
19.12.2022 10:54

Hei Audun, Jeg ser du ikke føler at alle opplysninger er gitt i forbindelse med innsalg, det syns vi selvfølgelig er veldig synd. Jeg kan gjerne se nærmere på saken for deg, men da trenger vi litt mer informasjon om ditt kundeforhold. Sender du nummeret ditt på [email protected], så kan vi gjennomgå saken og se på alternativer videre? Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 919 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR