Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
10
av 26 innen
mobilselskap
56%
anbefaler
Unifon

"Fantastisk bedriftsnett"

Omtale om Unifon skrevet av Eli for 18.08.2022 09:37

Unifon har totalt 470 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk bedriftsnett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har bedriftsnett gjennom Unifon, og dette fungerer strålende! Kjempe fornøyd med funksjonalitet, og vår flinke kontaktperson i leveranseprossessen gav oss god hjelp slik at vi fikk oppsettet vår akkurat slik vi behøver! Anbefales!

Svar fra Unifon
22.08.2022 15:09
Hei Eli, Unifon er stolt av å levere tjenester til konkurransedyktige priser med Telenor-dekning. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder en markedsledende sentralbordløsning, det gleder oss derfor spesielt å se du er fornøyd med produktene etter overgang. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Bytt.no
"Fantastisk bedriftsnett" skrev Eli om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Eli og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dette er et selskap som du ikke kan stole på. De er rett og slett skamløse.."
2 syns denne omtalen er nyttig

* De tar 300 kr i forsinkelsesgebyr dersom du betaler 1 dag senere enn forfall. Om du klager og lar være å betale dette gebyret legger de på 250 kr til i gebyr på neste faktura, selv om de ikke har svart på klagen innen forfallsfrist. * De sender ut sms om at du har brukt 80% av data for den aktuelle mnd, selv om du kun har brukt 20% el mindre. Dette for å få deg til å kjøpe mer data før det er nødvendig. *De sender ut sms om at du har brukt opp data, men du blir likevel charget for overforbruk på 990 kr som skjedde før du fikk sms. *De tar 3000 i bruddgebyr selv om du opprettet abonnementet hos en annen leverandør for mange år siden, og du må også betale for 3 mnd oppsigelse med en høyere pris enn abonnementet ditt hadde i utgangspunktet. Sånn holder de på. De har hatt mange saker i forliksrådet der kunder har vunnet frem, men fortsetter på samme måte likevel. Totalt skamløst selskap.

Svar fra Unifon
17.08.2022 15:45
Hei Tess, Det er synd å høre at du sitter igjen med en negativ erfaring. Ved uteblitt betaling av faktura innen forfall, påløper det forsinkelsesgebyr, jf forsinkelsesrenteloven §3 a «Kompensasjon for inndrivelseskostnader» Gebyret pålegges ved forsinket betaling på dag 4 etter forfallsdato på faktura. Det er ukjent for meg at varslinger på forbruk sendes ut før det faktisk er brukt. Send gjerne nummeret ditt til [email protected] så kan jeg undersøke dette nærmere for deg. Det at Unifon sender ut varslinger for å få våre kunder til å kjøpe unødvendig ekstra data er en usann påstand. Når det kommer til oppsigelsestid og bindingstid er våre generelle villkår alltid tilgjengelig på unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jon G. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Styr unna."
7 syns denne omtalen er nyttig

Useriøs bedrift, styr unna. Driver med rovsalg mot privatnummer som er oppført Reservasjonsregisteret

Svar fra Unifon
03.08.2022 12:04
Hei Jon, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
"Tåpelig måte å drive business på"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet ringte meg i dag, vedkommende opplyste ikke om hvor han ringte fra men ville at det skulle virke som det var fra selskapet jeg har mobilabonnement hos. Vedkommende ble deretter irritert og frekk når jeg ville legge på (dette var etter jeg fant ut at dette bare var noen som prøvde å selge meg noe og ikke ringte fra det selskapet jeg trodde, jeg var opptatt), jeg sa jeg var opptatt og fikk deretter «jasså ble du plutselig opptatt når du fant ut at jeg ikke ringer fra selskapet du har abbonement hos?!». Tåpelig måte å drive business på, for å si det sånn.

Svar fra Unifon
25.07.2022 11:00
Hei Andrea, Vi har strenge krav til alle våre ansatte i innsalgsprosessen. En presentasjon av seg selv og hvor man ringer fra er noe som skal skje i hver samtale. Dersom du har hatt en negativ opplevelse vil jeg gjerne se nærmere på saken for deg. Du kan kontakte meg direkte på [email protected] med nummer selger ringte fra, tidspunkt og dato. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Kundetilfredshet
Dekning
"Esim til apple watch trengs"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som sagt mangler disse mulighet for esim til apple watch.. ellers helt ok på dekning

Svar fra Unifon
25.07.2022 11:03
Hei Ole, Det er trist at vi ikke kan tilby våre kunder eSIM til Apple Watch. Det er ikke noe vi selv har bestemt, men Apple valgte å begrense lisensen til hovedoperatørene Telenor og Telia. Det er uansett fint å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon har totalt 470 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR