Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av selger fra Unifon som solgte inn deres løsning som rimeligere enn det jeg hadde. Dette var åpenbart ikke er riktig da de legger på et administrasjonsgebyr på 59,-/mnd. Dette var ikke opplyst i ordrebekreftelse eller i avtalen, men er oppgitt i en prisliste på hjemmesiden deres. Denne var det ikke linket til noe sted i bestillingsprosessen. Med dette gebyret var mitt eksisterende abonnement rimeligere og jeg ville ikke byttet til dem om de hadde opplyst om dette på en ordentlig måte. Nå er avtalen sagt opp og jeg bytter til en annen operatør.
Hei Mathias, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner ikke detaljene i din sak men det kan se ut som du har valgt faktura på epost til 59,-/mnd, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne oppfatningen av oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna
Hei Olsen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg får ikke det du skriver til å stemme og vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Tilbyr bedre priser, men kaster inn et administrasjonsgebyr på 59,- hver måned for å dekke over den reduserte prisen.
Hei Frode, Takk for din tilbakemelding! Det er trist at du opplever det som sleipt at vi legger på administrasjonsgebyr. Det er aldri vår hensikt å forsøke og skjule kostnader. Vi har andre alternativ for fakturalevering enn mail. Ta kontakt så finner vi den løsningen som passer best for dere. Send gjerne en mail til [email protected] så hjelper jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dårlig kundebehandling - lang bindingstid store gebyrer hvis du bryter bindingstiden, forhåndsfakturering og lang oppsigelsestid! Styr unna!
Hei Math, Takk for din tilbakemelding. Beklager visst du har opplevd dårlig kundebehandling! Kjenner ikke din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på [email protected]. Våre bedriftsabonnement har normalt bindingstid, dette står beskrevet i vilkårene og er vanlig hos de fleste operatører. Dersom man sier opp avtalen innenfor bindingstid er det ikke oppsigelsestid. Sies avtalen opp etter bindingstid er det normalt oppsigelsestid på 3mnd.
Meget fornøyd med unifon! God pris og fantastisk kundeservice!
Hei Joachim, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at du opplever god kundeservice og er fornøyd, fornøyde kunder betyr mye for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon