Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask og god service. Gode priser. Bra med data rollover.
Rask respons på kundeservice og produktet fungerer som forventet
For en som har vært kunde både i Telenor og Dipper var det en fornøyelse å komme over til Unifon. Meget god service og oppfølging. Kan anbefales ikke minst fordi leveransedelen var nærmest på minuttet etter avtale, og senere telefoner til kundesenteret vitner om at her er det et selskap som tar kunden på alvor.
Hei Halvor, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse fra oppstart, bringer dette videre til mine kollegaer! Fornøyde kunder er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig bra og billige pakker hos Unifon. Kundeservice er på topp og har ingenting negativt å påpeke.
Hei Kenneth, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder betur mye for oss, vi vil strekke oss langt for at du skal være fornøyd videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg byttet fra Ice til Unifon og fikk et vesentlig bedre tilbud enn jeg hadde fra før. Ellers har tjenesten fungert som den skal og jeg har pr nå ikke noe å utsette på Unifon.
Hei Eirik, Så hyggelig å høre at du er fornøyd, det betyr mye for oss! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Har ingen avtale med apple, så esim til iphone og apple watch kan ikke leveres.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding. Våre eSIM støttes av flere iPhone enheter. Vi har foreløpig ikke mulighet til å levere eSIM til Apple watch. Det er Apple som styrer dette og har inntil videre begrenset tilgjengeligheten til hovedleverandørene. Har du andre spørsmål vedrørende dete, send gjerne en mail til [email protected] Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg opplevde deres salg teknikken som uærlig hastverk. Spurte om bindings tiden og fikk som svar det var null bindings tid , vise seg det er 24 mnd. Trodde jeg skulle få en billigere alternativ men betalte mer i to mnd enn det jeg betale i nesten 1 år . Skrev flere ganger og sa jeg hadde ombestemt meg og vil ikke abonnere, fikk aldri svar , kun en sms med detaljene om sim kortet som ble sendt i posten. Aldri aldri igjen!
Hei Juie, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon