Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel å prate med, alt fungerer som det skal. Gode priser!
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd! Møter alltid på hyggelige i kundeservice :)
Hei Marie, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg fikk raskt hjelp med abonnementet mitt når jeg kontaktet kundeservice. Personen jeg snakket med var også veldig hyggelig og løsningsorientert. Tommel opp!
Hei Line, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med god kundeservice! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bra kundebehandling og god kvalitet på tjenesten !
Hei June, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd med Unifon så langt! God dekning og veldig god kundeservice. Gikk tom for strøm på mobilen på hytta og glemte PIN-kode, kunne da ringe på døgnåpen vakttelefon og få hjelp. Har anbefalt til kjente 😇
Hei Emma, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble overtalt inn i en svært dårlig avtale av en dyktig selger . Svært dårlige betingelser og vanskelig å komme ut av. Styr unna !!
Hei Helle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Skrev en negativ omtale om dette selskapet tidligere da de lovte at bytte til dem skulle være kostnadsfritt for oss, også presterer de å legge på et bruddgebyr på hvert enkelt abonnement vi har. Dette vil koste oss 13.000kr i bindingstiden vår. Etter jeg la inn kommentaren her så svarte de opp om at jeg måtte ta kontakt så de fikk muligheten til å se på saken. Dette er nok noe de gjør bare for at det skal se ut som de ordner opp. Jeg var i kontakt med hun på kundeservice som skrev inn kommentar til meg og hun skulle se på saken og siden har jeg ikke hørt noe. Og det begynner å bli noen uker siden. Har fått ny regning hvor vi fortsatt blir fakturert for bruddgebyr. Jeg anbefaler fortsatt å styre unne dette selskapet.
Hei Lisa, Viser til vår dialog på mail og telefon. Beklager igjen for at jeg ikke fulgte godt nok opp i denne saken men er glad vi kom til en løsning. Vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal være fornøyde som kunder fremover også! Vennlig hilsen Anita/Unifon