Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 926 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
52
16
31
414
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig

Omtale av  Audun A. G

Prisen de reklamerte med på abonementet var 399/mnd. Jeg betaler nå over 1200/mnd, og det viser seg å være en 4 måneders oppsigelsestid, noe jeg ikke var klar over på forhånd. De sa 3 måneder, men av en eller annen grunn er dette blitt 4. Da jeg ble oppringt av unifon ga de seg ut for å være Telenor. De nevnte aldri at de kalte seg var et annet selskap, men sa ting som «med vår telenor-dekning» og «vi bruker telenor sitt nettværk». Så snart jeg har fått abonementet viser det seg å være uten mva inkludert i prisen, i tillegg til en fakturagebyr, pluss flere andre kostnader ved hver faktura. Jeg må ringe dem hver gang og spørre hva det egentlig er som foregår. Prisen jeg betaler er over 3 ganger høyere enn det de reklamerte med. Forferdelig selskap. Hold deg langt unna.

Svar fra Unifon
19.12.2022 10:54

Hei Audun, Jeg ser du ikke føler at alle opplysninger er gitt i forbindelse med innsalg, det syns vi selvfølgelig er veldig synd. Jeg kan gjerne se nærmere på saken for deg, men da trenger vi litt mer informasjon om ditt kundeforhold. Sender du nummeret ditt på [email protected], så kan vi gjennomgå saken og se på alternativer videre? Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

"Svindel"og useriøst!! Bare å holde seg langt unna!!!

Omtale av  Will

Blir oppringt av en selger som sier de ringer på vegne av Telenor og kan tilby meg en bedre avtale en den jeg har i dag. Jeg er i en stresset situasjon, hun ber meg trykke ok på linken som er sendt. Dumt som jeg er trykker jeg ok. To dager senere blir jeg oppringt av salgssjefen for unifon. Som skal ha bekreftet min info. Jeg tror fortsatt at jeg prater med en fra telenor! Først nå for jeg beskjed om at det tilkommer moms på prisen jeg har fått. Kommer til å kontakte Unifon i dag for å bryte avtalen jeg takket ja til. Føler meg lurt. Hvorfor kommer det ikke tydlig frem i tlf samtalen at dette ikke er telenor? Telenor blir nevnt gjentatte ganger,ser fler som skriver anmeldelse at de tror de prater med telenor. Det er dette Unifon også prøver å innbille deg. Bare å holde seg langt unna!!!!!!!

Svar fra Unifon
05.12.2022 14:41

Hei Will, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse, slik ønsker vi ikke å fremstille. Vi har strenge krav i forhold til dokumentasjon i forbindelse med innsalg, og selvfølgelig skal det ikke legges frem som at vi hører til under Telenor. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men gjerne send en epost til [email protected] for gjennomgang. Husk å få med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Useriøst

Omtale av  Vidar M

Blei oppringt av en som ville selge meg abonnement med Unifon. Når eg sa eg var fornøgt med dert eg har i dag la han på. USERIØST

Svar fra Unifon
05.12.2022 14:34

Hei Vidar, Vi ønsker selvsagt ikke at en samtale fra Unifon skal avsluttes på denne måten. Vi kan gjerne lytte til samtalen, for å se om retningslinjene ikke er fulgt. Send meg gjerne eksempel på [email protected], her trenger jeg navn og nummer. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

De lyver og narrer deg til å tro at de er Telenor! Hold deg langt unna dette selskapet!

Omtale av  Tove B

Jeg kan ikke forstå at slike selskaper får holde på! Jeg ble lurt av selgeren i kveld, trodde dette var en underavdeling i Telenor, og sa ja på sms. Men jeg kommer ALDRI til å akseptere denne avtalen! At så useriøse selskaper får holde på er ikke til å begripe!

Svar fra Unifon
30.11.2022 12:11

Hei Tove, Dette ser vi svært alvorlig på. Alle som selger for Unifon har strenge retningslinjer de skal forholde seg til. Blant annet skal det selvsagt komme tydelig frem at det er abonnement fra Unifon. Send oss gjerne navn og nummer det gjelder til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

useriøse

Omtale av  Tor S

Blir oppringt av en som skryter av sitt. Og jeg sier nei. og at jeg vil ha tilbudet skriftlig før jeg evnt. bestemmer noe, og det lover han. Så sier han jeg må bekrefte, ved å svare ja. Og da jeg spør hvorfor jeg skal bekrefte noe før jeg har fått studert tilbudet, da blir han fornærmet og bryter samtalen. Han forsøkte jo å lure meg til å svare "bekreftet". Ikke opplyste han noe om at pris var uten mva, og heller ikke om bindingstid, og evnt. kostnader om jeg ville endre noe. Kjeltring den selgeren, og firmaet han arbeidet for.

Svar fra Unifon
30.11.2022 12:14

Hei Tor, Takk for at du deler din erfaring med oss. Det er på ingen måte slik en salgssamtale skal skje, og dersom dette er tilfelle vil vi gjerne se nærmere på ditt eksempel. Om ønskelig kan du sende meg en epost på [email protected] med ditt navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble oppringt i går, av en som omtalte Telenor som ett firma med stor økonomiske vanskeligheter.

Omtale av  Roger I

Ble oppringt i går, av en som omtalte Telenor som ett firma med stor økonomiske vanskeligheter. De var sånn ca konkurs, ettter å ha tapt flere rettssaker. Men de hadde solgt billig leie av linjer, og data til unison, for å få inntekter Fikk en pris , så en pris til, og til slutt en pris som var 50 kr billigere enn Telenor abb jeg har. Dessverre glemte både første og andre jeg snakket med, at prisene var eks mva. Ingen gebyrer ble nevn. Ei heller oppsigelsestid eller avbrudd ble nevnt. Trykket aldri på the button, grønn knapp i sms, eller mail jeg fikk etter samtalen. Når noe som er så billig at det er kun i dag prisen er så lav, ja da burde man styre unna.. noe jeg gjorde. Gladere ble jeg etter å ha lest anmeldelsene. Blir ikke bytte i dag, morgen, eller noen gang til unifon.

Svar fra Unifon
30.11.2022 12:16

Hei Roger, Det er trist å høre at du sitter igjen med et negativ inntrykk. På ingen måte skal våre selgere snakke negativ om Telenor på slik en måte, så om det er tilfelle ser vi på det som svært alvorlig. Alle priser og vilkår skal fremkomme i den skriftlige avtalen. Vi har strenge krav i forhold til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Abonnement "Uten Binding" med 4 måneders oppsigelse??

Omtale av  Tm

Etter å ha blitt overtalt på telefon til å skifte abonnement, i en samtale som fikk det til å høres ut som at de kun var en "ny bedriftsdel" av mitt opprinnelige Talkmore abonnement, var jeg spesifikk i at jeg ikke ville binde meg til noe og at jeg var veldig fornøyd med sånn jeg hadde det... I tillegg var jeg særdeles nøye på å si at jeg måtte ha mulighet til å oppgradere/nedgradere abonnementet da jeg reiser mye, og trenger ikke betale for data jeg ikke bruker. Nå etter 3 måneder, har jeg prøvd å nedgradere, uten å få svar, opptil flere ganger + at jeg fant ut at et ubegrenset abonnement ikke er tilbudt innen prisen jeg ble lovet... Jeg fikk endelig nok og bestemte meg for å gå tilbake til Talkmore - veldig glad og lettet over det - men fikk nå beskjed om at jeg må betale i 4 måneder til!!! Jeg har tilsynelatende en oppsigelsestid på mitt abonnement jeg ble lovet var UTEN BINDING!!! Hva f***???? Jeg klarer virkelig å holde meg når jeg sier hvor KOMPLETT ubrukelig dette abonnementet er, og hvor uklare de er, samt hvor lite de følger opp! Hvis jeg må betalte en 4 måneders regning nå, så blir det hyggelig til jul... Skikkelig forbanna!

Svar fra Unifon
30.11.2022 12:37

Hei, Dersom du trenger hjelp, kan man kontakte kundeservice, og vi har ingen kø eller talemaskiner. Du får svar innen 30 sekunder på vår telefon 05015 og under 24 timer på e-post. På denne måten skal man enkelt kunne bytte abonnementstype. Når man inngår en avtale uten binding kan det uansett være oppsigelsestid. Men må kjenner jeg ikke til detaljene i saken din. Sendt gjerne en epost på [email protected] så kan vi se nærmere på saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 926 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR