Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Flott bedriftsoperatør

Omtale av  Helene

Meget tilfreds med Unifon sine tjenester Har hatt litt tekniske problemer ved en anledning som ble løst på en effektiv måte og med rask respons.

Svar fra Unifon
22.08.2022 15:11

Hei Helene, Det er fantastisk å lese at selv en utfordring kan resulterer i fornøyde kunder. Takk for at du anbefaler oss , det setter vi stor pris på. Vi skal jobbe videre for å bevare den flotte opplevelsen du har hatt. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Positiv omtale

Omtale av  Erik

Har ikke noe negativt å si om Unifon, har bare vært positive opplevelser. Overføringsprossesen var profesjonell og vi ble fulgt opp hele veien, både før, under og etter. Anbefales!

Svar fra Unifon
22.08.2022 15:24

Hei Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen til våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med det. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Mye for pengene

Omtale av  Julie

Fornøyd så langt med valget av mobiloperatør. Føler vi får mer for pengene nå enn hos tidligere operatør

Svar fra Unifon
22.08.2022 15:25

Hei Julie, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning, med svært konkurransedyktige priser. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Fornøyd

Omtale av  Amar

Veldig fornøyd med leveranseprossessen og dekning.

Svar fra Unifon
22.08.2022 15:21

Hei Amar, Leveranseavdelingen vår består av dyktige og kompetente medarbeidere med lang erfaring fra telekom. Dette for å gi deg som kunde en sømløs overgang. Det gleder meg at vi lykkes! Hos oss får du selvsagt ingenting annet en 100% Telenor dekning. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Fantastisk bedriftsnett

Omtale av  Eli

Har bedriftsnett gjennom Unifon, og dette fungerer strålende! Kjempe fornøyd med funksjonalitet, og vår flinke kontaktperson i leveranseprossessen gav oss god hjelp slik at vi fikk oppsettet vår akkurat slik vi behøver! Anbefales!

Svar fra Unifon
22.08.2022 15:09

Hei Eli, Unifon er stolt av å levere tjenester til konkurransedyktige priser med Telenor-dekning. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder en markedsledende sentralbordløsning, det gleder oss derfor spesielt å se du er fornøyd med produktene etter overgang. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dette er et selskap som du ikke kan stole på. De er rett og slett skamløse..

Omtale av  Tess

* De tar 300 kr i forsinkelsesgebyr dersom du betaler 1 dag senere enn forfall. Om du klager og lar være å betale dette gebyret legger de på 250 kr til i gebyr på neste faktura, selv om de ikke har svart på klagen innen forfallsfrist. * De sender ut sms om at du har brukt 80% av data for den aktuelle mnd, selv om du kun har brukt 20% el mindre. Dette for å få deg til å kjøpe mer data før det er nødvendig. *De sender ut sms om at du har brukt opp data, men du blir likevel charget for overforbruk på 990 kr som skjedde før du fikk sms. *De tar 3000 i bruddgebyr selv om du opprettet abonnementet hos en annen leverandør for mange år siden, og du må også betale for 3 mnd oppsigelse med en høyere pris enn abonnementet ditt hadde i utgangspunktet. Sånn holder de på. De har hatt mange saker i forliksrådet der kunder har vunnet frem, men fortsetter på samme måte likevel. Totalt skamløst selskap.

Svar fra Unifon
17.08.2022 15:45

Hei Tess, Det er synd å høre at du sitter igjen med en negativ erfaring. Ved uteblitt betaling av faktura innen forfall, påløper det forsinkelsesgebyr, jf forsinkelsesrenteloven §3 a «Kompensasjon for inndrivelseskostnader» Gebyret pålegges ved forsinket betaling på dag 4 etter forfallsdato på faktura. Det er ukjent for meg at varslinger på forbruk sendes ut før det faktisk er brukt. Send gjerne nummeret ditt til [email protected] så kan jeg undersøke dette nærmere for deg. Det at Unifon sender ut varslinger for å få våre kunder til å kjøpe unødvendig ekstra data er en usann påstand. Når det kommer til oppsigelsestid og bindingstid er våre generelle villkår alltid tilgjengelig på unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Styr unna.

Omtale av  Jon G. V

Useriøs bedrift, styr unna. Driver med rovsalg mot privatnummer som er oppført Reservasjonsregisteret

Svar fra Unifon
03.08.2022 12:04

Hei Jon, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR