Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no

Les kontrakten nøye, ikke stol på selgerens ord

Omtale av  Kristian L

Jeg gjorde et par avtaler muntlig ift bindingstid, men jeg leste ikke igjennom da jeg signerte kontrakten. Det skulle jeg gjort, den var helt standard, for som andre skriver, svarer du ok på vilkårene er løpet kjørt. Samma hva du har avtalt i salgsprosessen er det null verdt senere, og kundesenteret er tydeligvis drillet på unnvikende kommunikasjon. ALDRI inngå avtale med dette selskapet!

Svar fra Unifon
28.03.2023 18:07

Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Dersom avtalen ikke står til forventingene, ønsker vi selvsagt å være fleksible med endringer slik at du som kunde blir fornøyd. Det er leit å høre at du har en annen opplevelse. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Useriøst!

Omtale av  Helge

Har aldri valgt Unifon, ble overført da tidligere leverandør ble kjøpt opp. Her går kostnaden opp og opp og opp, bare å komme seg unna! Samme fakturanummer har ulik sum og ulike forfallsdatoer! Temmelig useriøst og veldig vanskelig å forholde seg til.

Svar fra Unifon
29.03.2023 09:29

Hei Helge, Takk for din tilbakemelding. Dette var trist å høre. Vi er fleksible på endringer for å møte våre kunders behov og ønsker, da det viktigste for oss er at du er fornøyd. Jeg håper du vil kontakte oss på 05015 eller [email protected], slik at vi kan se nærmere på dette. Hilsen Emilie Unifon AS

Et useriøst selskap

Omtale av  Ola

Selger vet ikke hva de selger og hvem de jobber for. Når du blir oppringt og stiller for mange spørsmål legger de på. Et useriøst selskap

Svar fra Unifon
29.03.2023 09:31

Hei Ola, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Ufortjnet?

Omtale av  Morten

Her var det masse ufortjent kritikk. Jeg har billig mobil med god mobildekning hos Unifon.

Svar fra Unifon
28.03.2023 18:12

Hei Morten, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med våre produkter og 100% Telenor-dekning. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS

Et selskap som har som hensikt å sluke deg økonomisk

Omtale av  Følermeglurt

Jeg sier bare «les alt med små skrift» og hold deg for guds skyld unna dette lurefirmaet. Over telefonen så avtalte vi hvordan abenoment jeg skulle ha. Jeg fikk en melding på tlf hvor han ba meg bekrefte med ok, så jeg gjorde det mens jeg var på tlf med han. Ifølge han så bekreftet jeg et abenoment til 299,- og at det var riktig firma og adresse. Det ham ikke nevnte var alt som stod med liten skrift som jeg også godkjente. Jeg føler meg veldig lurt, for dette ble ikke nevnt under noen omstendighet der det bla. Står at det er 24mnd bindingstid. Første faktura klarte de å sende til feil adresse, men jeg fikk den til slutt på Mail. Jeg var på ferie og sjekket derfor ikke mailen før regningen hadde forfalt med noen dager. Jeg betalte regningen med noen dager forfall. Neste regning jeg får for meste periode har et ekstra gebyr på over 400,- kroner! Jeg lurer på hvorfor jeg i all verden fikk et gebyr på 400,- og det var visst fordi jeg var et par dager over betalingsfristen.

Svar fra Unifon
03.05.2023 11:54

Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bondefangeri.

Omtale av  Tryggve

Hvis du vil se et tilbud skriftlig, må du trykke på JA-knappen på hjemmesiden, og dermed blir du fanget og forpliktet til å betale i lange tider. Du møter rappkjefta østlendinger som blir krakilske om de ikke får det som de vil. Styr unna! De gjør lydopptak av telefonsamtalen uten å opplyse eller innhente samtykke.

Svar fra Unifon
03.05.2023 14:55

Hei Trygve, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Hold dere langt unna dette selskapet.

Omtale av  Trygve

Lover gull og grønne skoger når man inngår avtale. Jeg ble fortalt att jeg kunne bytte til ny leverandør når som hels uten bindingstid. Nå forlanger de 4 mnd oppsigelsestid. De har også dårli dekning. Har nå byttet til nice mobil . Mye billigere , mye mer data og mye bedre dekkning. Hold dere langt unna unifon

Svar fra Unifon
04.05.2023 14:44

Hei Trygve, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR