Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppsigelsestid og bindingstid

Omtale av  Rune

Jeg byttet til ny teleoperatør, dermed ville Unifon brenne alle bruer for all fremtid virker det som. Dette selskapet opererer med både 'bindingstid' og 'oppsigelsestid'. Dette kom ikke fram da jeg automatisk ble overført som kunde til de når de kjøpte opp Phonect og alle ble tatt med over i Unifon. Jeg spurte den gang spesifikt om jeg sto fritt til å avvikle abonnementet uten binding eller oppsigelsestid. Nå trekker Unifon inn at jeg allikevel har en 4 måneders oppsigelsestid. De opererer med en forsinkelsesgebyr som går langt over maks sats i loven om "Vilkår for forsinkelsesrente". Dette er et useriøse telefonselskap. Styr for all del unna.

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:24

Hei Rune, Ved oppkjøp av Phonect i 2020 ble det kun utført en navneendring av Phonect AS til Unifon AS, med samme org.nummer 987100648. Nyhetsbrev ble sendt ut til alle våre (og da også tidligere Phonect-) kunder vedrørende oppkjøpet. Phonect hadde også i sine vilkår 3 måneders oppsigelsestid fra første i påfølgende måned. Dersom du har fått noe annet skriftlig bekreftet kan du sende kopi til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Relevant og riktigt

Omtale av  Per N

Svarar alltid snabbt och har god kontroll över vad som ska göras. Löser problem och återkopplar alltid.

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:25

Hei Per, Det blir ikke bedre enn dette, det er akkurat det vi jobber for. Jeg vil ta denne flotte tilbakemeldingen med til leder for kundeservice. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Veldig fort å komme i kontakt med unifon

Omtale av  Per S

Dyktige folk som kan sine ting Føler de virkelig bryr seg om meg/ finne en god løsning Litt problem i start med data sim, men løste seg fort

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:25

Hei Per, Vi jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Bare fungerer

Omtale av  Markus

Har ingenting negativt å si om kundeservice, sentralbord, dekning eller pris.

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:26

Hei Markus, Så gøy å høre at du er fornøyd med både produkt og kundeservicen vi gir! Vi er stolt av å levere dette med 100% Telenor -dekning. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Useriøs aktør - useriøs selger - styr unna

Omtale av  Sveinf

Ble idag oppringt av en dame fra Unifon - et datterselskap av Telenor. Hun ville selge meg et billigere abb enn jeg hadde idag. Jeg prøvde å si at jeg hadde reservert meg mot telefonsalg, men hun hadde fått i oppdrag å kontakte meg. Her er det selskapet som bevisst prøver å omgå oss som har et hvilende selskap (også det uten kontaktinfo). Styr unna Unifon!

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:35

Hei Svein, Vi tar det veldig alvorlig dersom det er komme frem uriktig opplysninger i innsalget. Unifon leverer tjenester med Telenor dekning, men vi er ikke en underleverandør av de. Vi tar gjerne å lytter til innsalget, men da trenger jeg ditt nummer. Du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg personlig sørge for at saken blir undersøkt. Ha en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kanskje svindel og bedrageri på sitt aller verste på eldre folk

Omtale av  Erik

Lurte min far på 82 år til å akseptere et mobilabonnement. Min far hadde et sovende enkeltmannsforetak som ikke har vært i drift på over 25 år. Fikk nærmere 4000,- i bruddgebyr etter vi sa det opp to dager etterpå. På telefon hadde de fortalt at det var veldig rimelig, ingen bindingstid og uten problem å si opp. Vurderer politianmeldelse på styreleder i selskapet i dag.

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:37

Hei Erik, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Send meg gjerne nummer og navn dette gjelder på [email protected] så undersøker jeg om vi kan gjøre noe med brudd gebyret. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Useriøs

Omtale av  Miranda

Ble lovet billig abonnement og null oppsigelsestid. Men fikk dyre gebyrer, nedlatende kundeservice og 4 måneders oppsigelsestid -er det egentlig lov?

Svar fra Unifon
24.03.2023 11:48

Hei Miranda, Priser og oppsigelsestid skal fremkomme i den skriftlige avtalen, dersom noe avviker fra denne vil vi selvfølgelig se nærmere på det. Jeg må uansett si at jeg ikke kjenner meg igjen i tilbakemelding om en nedlatende kundeservice. Send gjerne navn og nummer til [email protected] så kan vi ta en titt på saken for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR