Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 37 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
Unifon

"Enkelt og billig"

Omtale om Unifon skrevet av Alf I for 14.04.2021 19:27

Unifon har totalt 189 omtaler pÄ Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"

Oversiktelig og billig abonnement, med hyggelig kundeservice😊

Svar fra Unifon
07.05.2021 08:31
Hei Alf, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Enkelt og billig" skrev Alf I om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
GjÞr som Alf I og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du ogsÄ og del dine erfaringer!

Ingen registrering nĂždvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Rimelig abonnement med super mobildekning! God kundeservice👍🏻

Svar fra Unifon
07.05.2021 08:31
Hei Tiril, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Med Telenor sitt nett får du ikke bare super hastighet, men du får også svært god og stabil dekning over hele Norge. Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Styr unna dette selskapet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er åpenbart mange som har de samme negative erfaringene med Unifon. En kynisk salgsteknikk og en total mangel på kundeservice. Feilsendte faktura med feile beløp medførte urettmessig store forsinkelsesgebyrer. Men umulig å få kontakt og tilbakemelding fra kundeservice. Mangel på informasjon om nye gebyrer i perioden, samt bruddgebyr til tross for at avtalen ble presisert inngått uten bindingstid. Selger sammenlignet prisen på mitt daværende abonnement som var inkludert mva med sine priser eksklusiv mva uten å informere om dette. Og selvfølgelig tillitvekkende at selger opplyste at han ringte fra en bedriftsavdeling hos Telenor. I likhet med andre her bestrider jeg bruddgebyr og skal møte i Forliksrådet.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24
Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplever det slik. Jeg kjenner ikke til at det er flere saker som skal i forliksrådet. Uten å kjenne saken i detalj kan du gjerne ta kontakt på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Utydelig, lurer deg, tar betalt for mer en avtalen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Unifon har vært en vanskelig opplevelse. Ingen kontinuitet, lurer deg, holder ikke avtaler, tar betalt for ting de ikke har klarlagt på forhånd. Det har vært vanskelig fra dag en. Ingen svarer på Mail før det går lang tid, hvis de svarer. Du må ringe og det er nye personer hele tiden, bare rot og dårlig struktur. De ønsker bare å utnytte deg for det du er verd økonomisk

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Unifon har ikke som intensjon å lure kunder, ei heller å utnytte deg økonomisk. Vi fakturerer kundene i henhold til signert avtale og vilkår. Jeg kjenner ikke din sak i detalj men send gjerne en mail på [email protected] så kan jeg kontakte deg og se på din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hold deg unna!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg ble lurt inn i en bindende avtale på 24 mndr. i 2019, (selger oppga å ringe fra Telenor) har Unifon (som byttet navn fra Phonect) virkelig vist hvilken forretningsprofil de har. Til sammen 250 personer har meldt seg inn i Facebookgruppene «Vi som er svindlet av Unifon» og «Advarsel mot Phonect/Unifon». Det burde si alt. Etter at jeg bestred bruddgebyret sendte Unifon kravet til inkasso (noe som strider med god inkassoskikk). Nå har Unifon klaget meg inn til Forliksrådet.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24
Hei Annika, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner dessverre ikke din sak i detalj og slik jeg oppfatter deg ligger den nå hos forliksrådet. Har du opplysninger utover det du allerede har gitt til din kunderådgiver må du gjerne sende dette til [email protected] så skal vi se gjennom saken. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon har totalt 189 omtaler pÄ Bytt.no
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR