Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
1. Ringer meg på privat-telefon og ikke jobb-telefon for å selge meg et produkt, til tross for at jeg som privatperson er reservert mot telefonsalg. 2. Ringer fra ukjent nummer, til tross for at dette ikke er lov. I mitt hode gode nok grunner til å ikke vurdere dem som en seriøst leverandør.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Kjenner ikke til at vi har avtale med selgere som opptrer som beskrevet. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Byttet fra Telenor til Unifon bedriftsnett, god service og veiledning ved oppstart.
Hei Remi, Takk for hyggelig omtale og at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
telfon selger tokkontakt . eg hadde ice .telenor deknig hardangervidda sa det har dei og .det der er tefonen ute helt ubrukeleg , til mitt bruk, eg tok kontakt med telenor sa som det er ikkje alle selskap som har det.telenor orner kontant kort til meg .kom 2fagtura på 1350kr med eit kort mellom rom.unifon, visma . nå vil unifon ha 6450 kr i tilegg til 1350 sak(anonymisert). polti i morgen
Hei Bernt. Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke din sak utover det du skriver her, er litt usikker på hva du mener. Om du ønsker, ser jeg gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Lovte 15G for en pris av 250kr, skjønte at han hadde lyvet og at vi egt bare hadde fått 10G. De sendte oss en random faktura på 6000kr!! Også etter at vi ringte å tok det opp og sa at vi faktisk følte at vi hadde blitt lurt så stengte de abonnementet.
Hei Ella, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak høres det ut som du her viser til opplysninger fra selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Godt fornøyd m å gå over til Unifon. Brukt de nå siden de startet opp. Samme kvalitet til en rimeligere pris. God oppfølging ved behov.
Hei Calle, Takk for hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Hei, jeg byttet abonnement fra Telefon til Unifon, og hadde litt problemer med å få SIM-kortet til å virke i mitt mobile modem (som jeg hadde kjøpt via Telenor). Etter et par telefonsamtale til Unifon så møtte jeg heldigvis Sebastian, som klarte å få orden på dette. Jeg slapp heldigvis å gå tilbake til butikken der jeg kjøpte mitt modem for et par år siden. Takk!
Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Så flott at du fikk den hjelpen du trengte av kundeservice og Sebastian! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Har aldri vært borti en så bra operatør som Unifon. Jeg anbefaler de på det sterkeste. Masse data for pengene og strålende dekning 100% telenor.
Hei Daniel, Tusen takk for hyggelig omtale og din anbefaling. Det er fint å høre at dekningen er god og at du er fornøyd, det betyr mye for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon