Meny

Unifon omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
17
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
Unifon

"Snakker ikke om MVA i telefonsamtalen og veldig dyrt for ekstra data"

Omtale om Unifon skrevet av Steffen for 18.08.2020 21.05

Unifon har totalt 95 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Snakker ikke om MVA i telefonsamtalen og veldig dyrt for ekstra data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg aksepterte Unifon, da Phonect i et svakt øyeblikk. Har aldri hatt så dyre telefonregninger som nå. Data Rollover er ikke inkludert, og ekstra data koster veldig mye, spesielt om du bruker noen byte før du har bestilt ny datapakke.

Svar fra Unifon
20.08.2020 14.22
Hei Steffen.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Bytt.no
"Snakker ikke om MVA i telefonsamtalen og veldig dyrt for ekstra data" skrev Steffen om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Steffen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktige"

Rimelig mobilabonnement, full dekning og god kundeservice.

Svar fra Unifon
20.08.2020 10.25
Hei,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på!

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
""Glemmer" å nevne momsen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble akkurat oppringt fra en selger som mente han skulle gi meg samme abonnement jeg har i dag 150 kroner billigere enn jeg har hos Telia ( jeg skulle få det til 299,-). Jeg gikk inn på denne siden mens jeg snakket med ham, og fikk heldigvis spurt om moms, som han da forteller at ikke er inkludert i prisen han presenterer. Jeg endte fortsatt med å skulle spare ca 60 kr i måneden, men sa nei fordi denne typen uærlig salgsstrategi gir hele selskapet et dårlig image.

Svar fra Unifon
13.08.2020 08.33
Hei Sigrid,

Takk for din tilbakemelding!

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste.

Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Merete B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Unifon i april og er strålende fornøyd. Super dekning og mye data for pengene. Servicen er heller ikke til å klage på.

Svar fra Unifon
06.08.2020 12.32
Hei Merete,

Så hyggelig å høre, fornøyde kunder er viktig for oss!
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Robert E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Selger prøvde å svidle meg"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt and Unifon. Sa de var fra Telenor. Ga meg pris på kr 279,- per mnd. Jeg spurte rett ut om det var inkl MVA. Svaret var JA. Selgeren ba meg sette på speaker for at jeg skulle se på sms og bekrefte avtalen. Jeg krevde å få den på mail. Ser at det er 279,- eks MVA. 24 mnd binding.

Svar fra Unifon
04.08.2020 21.04
Takk for din tilbakemelding.

Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss.

Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende.

Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon.
Send meg gjerne en mail på bytt@unifon.no, oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Vennlig hilsen
Anita/Unifon
Unifon har totalt 95 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR