Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg aksepterte Unifon, da Phonect i et svakt øyeblikk. Har aldri hatt så dyre telefonregninger som nå. Data Rollover er ikke inkludert, og ekstra data koster veldig mye, spesielt om du bruker noen byte før du har bestilt ny datapakke.
Hei Steffen. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Unifon tilbyr abonnement med Data Refill, da vil du aldri gå tom for data. Når datapakken din er brukt opp vil du automatisk få tildelt en ny datapakke med datamengde tilsvarende den du har i abonnementet (oppad inntil 20 GB) ditt til kun kr 99 eks. mva. Det du ikke bruker opp av datapakken vil overføres til neste måned med Data Rollover. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rimelig mobilabonnement, full dekning og god kundeservice.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg ble akkurat oppringt fra en selger som mente han skulle gi meg samme abonnement jeg har i dag 150 kroner billigere enn jeg har hos Telia ( jeg skulle få det til 299,-). Jeg gikk inn på denne siden mens jeg snakket med ham, og fikk heldigvis spurt om moms, som han da forteller at ikke er inkludert i prisen han presenterer. Jeg endte fortsatt med å skulle spare ca 60 kr i måneden, men sa nei fordi denne typen uærlig salgsstrategi gir hele selskapet et dårlig image.
Hei Sigrid, Takk for din tilbakemelding! Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg gjerne en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble oppringt and Unifon. Sa de var fra Telenor. Ga meg pris på kr 279,- per mnd. Jeg spurte rett ut om det var inkl MVA. Svaret var JA. Selgeren ba meg sette på speaker for at jeg skulle se på sms og bekrefte avtalen. Jeg krevde å få den på mail. Ser at det er 279,- eks MVA. 24 mnd binding.
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Har hatt phonect i vel 1 år, og nå unifon. Gode priser og har aldri hatt noe tull med dekning eller faktura! Kan anbefales.
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Vi er et lite helseforetak som er meget godt fornøyd. God dekning, kundesupport og priser. Vi kan trygt anbefale Unifon!
Hei Anne, Takk for hyggelig omtale og deres anbefaling! Vi setter pris på å høre at dere er fornøyde og vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunder videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Brukervennlig bedriftsløsning med profesjonelt sentralbord. Samme dekning og datahastighet som Telenor. Lett tilgjengelig kundeservice som har kort behandlingstid. Alt dette i kombinasjon med rimelig abonnement gjør at vi er 100 % fornøyd!
Hei Ola, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi pris på! Vennlig hilsen Anita/Unifon