Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Umulig å oppgradere abonnement

Omtale av  Adrian

Har forsøkt nå i 5 dager å oppgradere abonnementene våre men dette viser seg å være umulig. Ringte inn og fikk beskjed om at de skulle kontakte meg men hørte ikke noe tilbake. Sendte så e-post til support som purret internt men har heller ikke hørt noe mer. Nå har vi hentet inn tilbud med konkurrenter da vi trenger mer data. Synd når vi var relativt fornøyde og har vært kunde i snart 3 år.

Svar fra Unifon
28.06.2022 10:38

Hei Adrian, Dette skal jeg ta tak i med det samme. Send meg en epost direkte på [email protected] så ordner vi opp i dette. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

95 kr for å betale faktura

Omtale av  Kjell

95 kr for å betale faktura hver mnd uhørt. Dyrt abonnement for data. Dårlig service.

En fornøyd kunde

Omtale av  Bjørnar J

Etter mange år med Telenor var det vanskelig å velge noen andre. Vi fikk Unifon uten binding for å kunne teste at alt fungerer uten å binde oss til noe. Før byttet satt en hyggelig kundeservicemedarbeider opp sentralbordet og leste inn meldinger. Selve byttet gikk smertefritt uten noen problemer, noe jeg ble svært imponert over. Sentralbordet er mye bedre enn Telenor sitt ettersom vi kan styre det direkte i Teams. Overall svært fornøyd med å både halvere prisen og få en bedre lønsing.

Svar fra Unifon
01.06.2022 09:41

Hei Bjørnar, Dette var hyggelig lesing! Vi er stolt av å levere tjenester til konkurransedyktige priser med Telenor-dekning. Vi jobber hardt for å tilby våre kunder en markedsledende sentralbordløsning, det gleder oss derfor spesielt å se du er fornøyd med produktene etter overgang. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Ola Dagmann

Omtale av  Ola D

Vi overførte våre 70 telefoner til unifon med få utfordringer. Kundeservice fulgte opp under hele porteringen, og fikk på plass løsningene de hadde lovet. Tale i teams fungerer utrolig bra! Det eneste var at dette ikke fungerte med en gang hos en av våre ansatte, der kundeservice hjalp til. De ordnet opp med bindingen og tok bruddgebyret for oss. Det som kunne vært bedre er utlandsprisene. Tommel opp!

Svar fra Unifon
25.05.2022 20:26

Hei Ola, Det blir jo nesten ikke bli bedre enn dette! Tusen takk for de hyggelige ordene, vi setter virkelig stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

God hjelp

Omtale av  Marianne S

Bytte av apparat som sviktet, ser ut til å gå helt strålende for min sønn, takket være hyggelig hjelp fra rådgiver i Unifon, og ... ikke minst ... en sprek mamma (meg), som trådte til da sønnen hennes ble uten forbindelse med omverdenen. Hilsen Marianne S.

Svar fra Unifon
19.05.2022 13:48

Hei Marianne, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat det vi jobber for, å gi deg en enestående kundereise. Vi setter pris på at du deler din erfaring med oss :-) Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Torfinn

Hadde skiftet for lenge siden hvis det ikke var for bindingstiden, men den går heldigvis ut nå

Svar fra Unifon
28.04.2022 13:31

Hei Torfinn, Det er trist å lese at du ikke er fornøyd med tjenesten hos oss. Jeg vil gjerne se på saken med deg. Om ønskelig, send meg kontaktopplysningene dine på [email protected] så ser vi på det sammen. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Svinderselskap

Omtale av  Marianne

Jeg har hatt selskapet unifon noen år og har ikke vært fornøyd. Det er dyrt og det er et styr å bytte. Når jeg nå byttet kom det en regning på 3000kr fordi jeg ikke hadde skrevet et oppsigelsesbrev. Hvem er det som gjør det i dag? Styr unna - møkkaselskap!

Svar fra Unifon
26.04.2022 09:00

Hei Marianne, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljer i saken din, men i henhold til våre vilkår er det 24 måneders bindingstid. Oppsigelse etter endt binding genererer ikke bruddgebyr grunnet manglende oppsigelsesbrev. Dersom ønskelig kan vi gjerne ta en gjennomgang av saken din. Send meg i tilfelle navn, nummer og firma på [email protected]. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR