Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 38 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Unifon

"Gebyrer, manglende svar og elendig kundeservice"

Omtale om Unifon skrevet av Daniel for 13.07.2021 19:05

Unifon har totalt 258 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Gebyrer, manglende svar og elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna dette firmaet. Har ein kundeservice og svartid som er noko av det verste eg har opplevd. Er også eksperter til å legge til gebyrer. Stiller ein spørsmål om faktura dukker det opp krav om forsinkelsesgebyr på 300kr eks mva før du får svar på spørsmålet ditt. Du får desverre aldri svar på spørsmål du stiller. Har purra x 3 no.

Svar fra Unifon
12.08.2021 15:00
Hei Daniel. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Bytt.no
"Gebyrer, manglende svar og elendig kundeservice" skrev Daniel om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Daniel og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og lureri, styr unna"
12 syns denne omtalen er nyttig

Unifon har en uetisk måte å behandle kundene sine på. Kunden blir aldri informert om alle kostnader og gebyrer. Tilbyr en rimelig pris i begynnelsen som stemmer overhodet ikke med virkeligheten. Kr. 990 i skjult gebyr for etablering av bedriftsnett. Dette er verken nevnt på nettsiden til Unifon eller i avtalen. Det står bare at bedriftsnettet koster kr. 39/mnd per bruker. Jeg som bedriftskunde ble rett og slett svindlet for kr. 990. Bindingstid på 24 mnd og bryddgebyr på 3000 per bruker blir man aldri informert om på forhånd. Oppsigelsestid på 3 mnd i tillegg til bindingstid. Frekke og uprofesjonelle "bedriftsrådgivere" som lyver bevisst til kundene. Elendig kundeservice. Tar minst 1 mnd for å få svar på en henvendelse. Så ringer de tilbake og sier at de tar ikke ansvar for at kunden har blitt feilinformert av "bedriftsrådgiveren" og at de bryr seg ikke om kunden er fornøyd. Store forsinkelser når det kommer til levering av sim-kort. I tillegg risikerer du, som betalende kunde, å bli kalt for "f***e og d***kjerring som lager unødvendig styr" hvis du forsøker å få en forklaring på hvorfor "bedriftsrådgiveren" har feilinformert deg og har tilbakeholdt viktig informasjon om pris, bindingstid og gebyrer. Dette er meget useriøst og respektløst.

Svar fra Unifon
12.08.2021 15:00
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Slike saker løser vi alltid opp i og håndterer fortløpende. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dette er det verste selskapet jeg har vært i... De tar gebyrer så det holder..."
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var 5 dager forsinket med innbetaling 1 gang, og de krevde meg 520 kr i gebyr. Kundeservice har medarbeidere som er hyggelige nok, men de sier også at de bare forholder seg til regler. Håper at flere nå kan gå sammen og klage de inn til myndighetene, men folk orker vel ikke kampen (som meg selv) og betaler det de krever, Dette må være det verste selskapet jeg har vært bort i når det gjelder å svindle til seg penger på såkalt lovlig vis!

Svar fra Unifon
10.08.2021 08:48
Hei Tove, Takk for din henvendelse. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"HOLD DERE UNNA!! og ved avslutning - pass på kreditering av forskuddsfakturert!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet forsøker rett og slett å lure kundene! Har omtrent ikke fått en eneste faktura som har vært rett så lenge jeg har vært kunde. De forskuddsfakturerer omtrent 2 måneder og ved brudd så sender de ut bruddgebyr (ok i henhold til avtale), MEN de krediterer ikke automatisk for perioden de har forskuddsfakturert. De hevder dette ikke er å lure kunden. Så pass på - krev refusjon for forskuddsbetalt periode. Etter flere telefonsamtaler og mailer med kundesupport så venter jeg fortsatt på min kreditnota....

Svar fra Unifon
10.08.2021 08:48
Hei Kai, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Oppgitt B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer kontrakt med unifon"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt dyrere og dyrere svarer ikke i tid på førespørsel dårlig kundeservice men veldig fort å sende inkassovarsel

Svar fra Unifon
10.08.2021 08:48
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Send meg en mail på [email protected] hvis det noe jeg kan hjelpe med! Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Unifon har totalt 258 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR