Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
926 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
926 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#16
Dårlig
Unifon er rangert
#16 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 923 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
412
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindl*ere?

Omtale av  Andreas

I 2017 sa vi opp abonnement hos selskapet. Ifm min mors bortgang nå viser det seg at de har trukket hennes konto hver måned i ca 4 år etter oppsigselse. I tillegg er det frekke nok til å ta 99 kroner i fakturagebyr for avtalegiro.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24

Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne deres sak i detalj regner jeg med at den er ordnet opp i. Ønsker du at jeg ser nærmere på dette, send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Enkelt og billig

Omtale av  Alf I

Oversiktelig og billig abonnement, med hyggelig kundeservice😊

Svar fra Unifon
07.05.2021 08:31

Hei Alf, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Veldig fornøyd!

Omtale av  Tiril

Rimelig abonnement med super mobildekning! God kundeservice👍🏻

Svar fra Unifon
07.05.2021 08:31

Hei Tiril, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Med Telenor sitt nett får du ikke bare super hastighet, men du får også svært god og stabil dekning over hele Norge. Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Styr unna dette selskapet

Omtale av  Anne

Det er åpenbart mange som har de samme negative erfaringene med Unifon. En kynisk salgsteknikk og en total mangel på kundeservice. Feilsendte faktura med feile beløp medførte urettmessig store forsinkelsesgebyrer. Men umulig å få kontakt og tilbakemelding fra kundeservice. Mangel på informasjon om nye gebyrer i perioden, samt bruddgebyr til tross for at avtalen ble presisert inngått uten bindingstid. Selger sammenlignet prisen på mitt daværende abonnement som var inkludert mva med sine priser eksklusiv mva uten å informere om dette. Og selvfølgelig tillitvekkende at selger opplyste at han ringte fra en bedriftsavdeling hos Telenor. I likhet med andre her bestrider jeg bruddgebyr og skal møte i Forliksrådet.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24

Hei Anne, Takk for din tilbakemelding. Det er trist at du opplever det slik. Jeg kjenner ikke til at det er flere saker som skal i forliksrådet. Uten å kjenne saken i detalj kan du gjerne ta kontakt på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Utydelig, lurer deg, tar betalt for mer en avtalen

Omtale av  Laila J

Unifon har vært en vanskelig opplevelse. Ingen kontinuitet, lurer deg, holder ikke avtaler, tar betalt for ting de ikke har klarlagt på forhånd. Det har vært vanskelig fra dag en. Ingen svarer på Mail før det går lang tid, hvis de svarer. Du må ringe og det er nye personer hele tiden, bare rot og dårlig struktur. De ønsker bare å utnytte deg for det du er verd økonomisk

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24

Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Unifon har ikke som intensjon å lure kunder, ei heller å utnytte deg økonomisk. Vi fakturerer kundene i henhold til signert avtale og vilkår. Jeg kjenner ikke din sak i detalj men send gjerne en mail på [email protected] så kan jeg kontakte deg og se på din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hold deg unna!

Omtale av  Annika

Etter at jeg ble lurt inn i en bindende avtale på 24 mndr. i 2019, (selger oppga å ringe fra Telenor) har Unifon (som byttet navn fra Phonect) virkelig vist hvilken forretningsprofil de har. Til sammen 250 personer har meldt seg inn i Facebookgruppene «Vi som er svindlet av Unifon» og «Advarsel mot Phonect/Unifon». Det burde si alt. Etter at jeg bestred bruddgebyret sendte Unifon kravet til inkasso (noe som strider med god inkassoskikk). Nå har Unifon klaget meg inn til Forliksrådet.

Svar fra Unifon
10.05.2021 13:24

Hei Annika, Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner dessverre ikke din sak i detalj og slik jeg oppfatter deg ligger den nå hos forliksrådet. Har du opplysninger utover det du allerede har gitt til din kunderådgiver må du gjerne sende dette til [email protected] så skal vi se gjennom saken. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Hold dere unna

Omtale av  Kristoffer

Hold dere langt unna. De lover mye men holder ingen ting. Elendig kunde service. Elendig dekning trass at de reklamerer med Telenor dekning så er de ikke høyt prioritert på nettet til telenor. Fins andre oppratører. Velg en av de.

Svar fra Unifon
07.05.2021 08:31

Hei Kristoffer, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at du opplever det slik. Kundetilfredshet og god kundeopplevelse er et hovedfokus for Unifon. Vi har helt lik prioritet på nettet som Telenor. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon har 923 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR