Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det som kunne bli noen få kroner spart ble innhentet av faktureringsgebyret pr mnd. i tillegg mottar man to regninger i desember, en for januar og en for februar. Når man ønsker å avslutte er det plutselig oppsigelse på 3 mnd, men man selger abonnementet inn med kommentaren (og det står også på hjemmesiden), ingen bindingstid. Jeg lurer på hvem som har lurt meg ? Betjeningen er hyggelig nok på telefonen, litt skarpere på epost. Dekningen er som Telenor, men jeg annbefaler ikke dette selskapet videre til noen.
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar, vil kun inneholde faste kostnader for en måned og bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Lett å legge til/avslutte ansatte. En fast kundesaksbehandler. Kjenner firmaet Lett å overføre samtaler til andre i firmaet, lett å sende sms. Ønsker kun at navn på ansatte som ringer, sender sms kommer opp, ikke bare tlf.nr
Hei, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med fast kontaktperson for deres bedrift, telefoniløsning og mobilt bedriftsnett. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Vi byttet til Unifon i Oktober 2020 og er meget fornøyde med dem. Det er hyggelig kundeservice og god kunnskap. Bedriftsnettet er intuitivt og enkelt å administrere. Vi fikk en god pris da vi sammenlignet prisene med andre tilbud. Samt god Telenor dekning. Fortsett med fine løsninger og gode folk i bedriften! Anbefaler selskapet!
Hei Jørgen, Takk for hyggelig tilbakemelding og deres anbefaling. Så fint å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice og Unifon Bedriftsnett. Vi mener Unifon Bedriftsnett er markedets mest moderne løsning og i løpet av første kvartal kommer en stor oppgradering som vil gi ytterligere funksjoner og brukervennlighet. Vi skal følge dere opp og sørge for fornøyde fremover også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble kontaktet av selger fra Unifon som solgte inn deres løsning som rimeligere enn det jeg hadde. Dette var åpenbart ikke er riktig da de legger på et administrasjonsgebyr på 59,-/mnd. Dette var ikke opplyst i ordrebekreftelse eller i avtalen, men er oppgitt i en prisliste på hjemmesiden deres. Denne var det ikke linket til noe sted i bestillingsprosessen. Med dette gebyret var mitt eksisterende abonnement rimeligere og jeg ville ikke byttet til dem om de hadde opplyst om dette på en ordentlig måte. Nå er avtalen sagt opp og jeg bytter til en annen operatør.
Hei Mathias, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner ikke detaljene i din sak men det kan se ut som du har valgt faktura på epost til 59,-/mnd, ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Hatlestad
Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne oppfatningen av oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna
Hei Olsen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg får ikke det du skriver til å stemme og vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon