Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi byttet til Unifon og Telenor-dekning i fjor høst, og vi er veldig fornøyde etter overgangen. I tillegg til gode tjenester som mobilapp og bedriftsnett, er dekning og kundeservice viktig for oss - Dette har vi blitt positivt overrasket over etter vi ble kunde.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Et velfungerende mobilabonnent med god verdi for pengene og strålende dekning. Anbefales!
Hei Elise, Takk for hyggelig tilbakemelding og din anbefaling! Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøy 🎖 bra kunde hjelp, mye for penge anbefales
Hei Miguel, Så hyggelig å høre! I Unifon lover vi deg enklere og rimeligere løsninger for din bedrift, uavhengig av størrelse. Verdens raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding og din anbefaling! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Det er mulig å ha en grei avtale med de og god tjenesteleveranse. MEN de har en forretningsprofil som gjør at du må passe på som en smed når det gjelder kontraktsinngåelse, "riktig" bruk av abb, eventuelle gebyrer, plutselige endringer i abb. osv osv. Når man må tilnærmet være skolert innen juss og sette seg inn i mange variabler for å forstå sluttpris og ulike former for ulemper og gebyrer , så vil jeg anbefale å styre unna. Iallefall enkeltmannsforetak og mindre bedrifter som ikke har behov for mer avanserte teleløsninger.
Hei Kalle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Generelt vil jeg opplyse om at første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Oppsigelsestid og fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Utrolig bra nett og kundeservice. Mistet strømmen i et døgn og hadde full dekning fes Unifon men ikke fra den andre leverandøren på en annen tlf
Hei Birgitte, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Mine erfaringer med unifon er helt supre! Blide kundebehandlere og lett å finne ut av!
Hei Aleksander, Takk for din hyggelige tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Rask og god service Operatøren ga meg full forståelse av situasjonen og hjalp meg der etter.
Hei Daniel, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon