Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble overtalt inn i en svært dårlig avtale av en dyktig selger . Svært dårlige betingelser og vanskelig å komme ut av. Styr unna !!
Hei Helle, Takk for din tilbakemelding. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak og er usikker på hva du viser til. Jeg ser gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Skrev en negativ omtale om dette selskapet tidligere da de lovte at bytte til dem skulle være kostnadsfritt for oss, også presterer de å legge på et bruddgebyr på hvert enkelt abonnement vi har. Dette vil koste oss 13.000kr i bindingstiden vår. Etter jeg la inn kommentaren her så svarte de opp om at jeg måtte ta kontakt så de fikk muligheten til å se på saken. Dette er nok noe de gjør bare for at det skal se ut som de ordner opp. Jeg var i kontakt med hun på kundeservice som skrev inn kommentar til meg og hun skulle se på saken og siden har jeg ikke hørt noe. Og det begynner å bli noen uker siden. Har fått ny regning hvor vi fortsatt blir fakturert for bruddgebyr. Jeg anbefaler fortsatt å styre unne dette selskapet.
Hei Lisa, Viser til vår dialog på mail og telefon. Beklager igjen for at jeg ikke fulgte godt nok opp i denne saken men er glad vi kom til en løsning. Vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal være fornøyde som kunder fremover også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Billig i utgangspunktet, men svindyr hvis du overstiger data grense. Mine abonnement ble sperret 2 dager før forfall frist gikk ut. (På purring) Faktura ble betalt samme dag, men er fremdeles sperret for utgående anrop. (1 dag etter) Så takk for meg. Til andre, styr unna...
Hei Tom, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere muligheter og tjenester for å unngå overforbruk av data. Kjenner ikke din sak i detalj men ser gjerne nærmere på den. Det er ingen som blir sperret før forfall. Det skjer først etter gjentatte betalingspåminnelser og varsel på e-mail og SMS. Ønsker du at vi ser nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Det var det verste mobil leverandør jeg har hatt. Masse misforståelser, hjemme kostnader, og til og med oppsigelse som du kan ikke bare avslutte etter 24 måneder, men du må betale 3 måneder til og mye høyere peis. Bare tull! Hold deg unna!
Hei Dominik, Takk for din tilbakemelding. Jeg forstår ikke alt du viser til her men det er trist å høre at du har slik oppfatningen av Unifon. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold. Ser gjerne nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble oppringt av selger som ikke oppga at han ringte for å selge abonnement rettet mot bedriftsmarkedet, og jeg oppfattet derfor ikke at prisene som ble oppgitt var eks. moms. og at dette ikke var for meg som privatperson. Selger nevnte ikke alle de skjulte gebyrene og påsto at Unifon har Norges beste dekning. Jeg har aldri hatt så dårlig dekning noen sinne, selv midt i Oslo. Har nå det dyreste telefonabonnementet jeg noen gang har hatt, og er stuck med det i 2 år. Hvis jeg vil bryte med Unifon koster det meg 3000kr. Hold deg for all del unna, dette er et selskap som burde stilles til ansvar for markedets styggeste salgsteknikk. Rent bedrageri.
Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi leverer våre tjenester på verdens raskeste mobilnett – Telenor sitt. De har flest basestasjoner i Norge, og er størst på 4G+. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
God dekning, gode priser og bra kundeservice. Glad jeg byttet operatør 😊
Hei Hege, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Du må være forberedt på forhåndsfakturering for flere måneder om gangen, og det kommer fakturagebyrer i tillegg til den gode prisen de lover for abonnementet. Legg også merke til at de tilbyr bedriftsabonnement og at du som virksomhet/enkeltpersonsforetak ikke har samme rettigheter som privatpersoner har ifølge forbrukerkjøpsloven.
Hei John, Takk for din tilbakemelding. Første faktura inneholder faste kostnader for en lenger periode, og er derfor høyere. Faste kostnader og avgifter faktureres forskuddsvis, mens trafikk og andre variable kostnader faktureres etterskuddsvis. Neste faktura dere mottar vil derfor kun inneholde faste kostnader for en måned og kostnader for bruk over det som er inkludert i deres abonnement. Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Vennlig hilsen Anita/Unifon