Utgir seg for å være annet selskap. Får folk til å tro de snakker med sin egen mobilopratør. Du tror du endrer på ditt eget mobilabonnement. Så blir du kunde hos Unifon. Så har de masse bruddgebyr. Bindingstid. Å dyrere pris enn du hadde fra før. De burde vært tatt ut av systemet og blitt stoppet for godt. Anmeld de for svindel. Jeg ønsket aldri å bli kunde i Unifon.

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Leif M. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Etter å ha fått 5 telefoner med tilbud som ikke stemte med deres policy ble jeg lei. Men så ringte det en som var litt hyggeligere og bekreftet at alt forrige selger hadde tilbudt var helt feil. Jeg tenkte dermed å forsøke Unifon, men dette ble kortvarig. Fikk telefon 3 dager senere om jeg ønsket et kundeforhold hos unifon. Det var dermed slutten på mitt kundeforhold hos dem. Alle priser som blir oppgitt er uten mva så her får du deg en overraskelse, dem sier også at regningene skal betales på etterskudd, dette stemmer overhode ikke. Konklusjon: - Elendig på kommunikasjon - salgssjef har 0 kontroll på sine «på gulvet» - helt frastøtende i kundeservice - her er alt kundens problem selv om det fremstår problemfritt - spydig i telefon - helt uakseptabel i tale Jeg vil på det sterkeste ikke anbefale dette abonnementet til min verste fiende…

Ble oppringt av en selger som jeg oppfattet var fra Telia (vår daværende og nåværende teleleverandør) og han ville gå gjennom våre mobilabonnementer. Han spurte også om vi hadde fått 5G-sim-kortene, noe jeg syntes var rart. Det kom mot slutten av samtalen frem at han ringte fra unifon. Han spurte også om prisene vi nå hadde på abonnementene og han kunne gi oss mye mer data for mindre penger. Trodde jeg. Helt til jeg dagen etter oppdaget at prisene han hadde oppgitt var uten mva. De prisene jeg hadde oppgitt og som vi sammenliknet med var selvsagt med mva. Mitt firma er ikke mva-pliktig så jeg må alltid betale mva. Da jeg ringte kundeservice og forklarte misforståelsen og sa at jeg følte meg lurt beklaget de, men henviste til at jeg hadde svart ja til «tilbudet». Jeg ønsket den prisen jeg mente jeg var lovet på telefon, og det skulle kundebehandleren sjekke og ringe meg opp igjen. Ingen ringte tilbake så det måtte jeg gjøre. Da påsto de at de hadde ringt meg, noe jeg vet ikke stemmer. De kunne ikke gi meg den prisen jeg trodde jeg hadde blitt lovet over telefon. Jeg hadde også 4 mnd oppsigelsestid selv om det ikke var noe bindingstid. Jeg sa opp abonnementene med én gang, men har nå fått ei regning på drøye 6000,-. Dette ble en dyr lærepenge - trygt tilbake til Telia igjen nå. Aldri mer unifon!

Meget fornøyd med både dekning, pris og service. 👍🏻

Ble ringt opp i går kveld (jeg og som mange andre). Samme fremgangsmåte som alle andre, utgir seg for å være underleverandør og datterselskap av Telenor. Jeg spør og damen svarer 3 ganger at de er underleverandør av Telenor, dermed ingen endring for oss. Kunde i Telenor i over 15 år jeg, tenkte OK.. De nevner ikke bindingstid i det hele tatt, men der er det liksom. De ringer selv om jeg har reservert meg mot telefonsalg. Jeg hadde men har ikke lenger Enkeltmannsforetak, dermed er de pliktige til å informere om Angrefrist. De gjør ikke det. Sender ikke Angrerettsskjema. Ringer i dag og ber dem om å slette alt, evt sende Angrerettsskjema. De skal se på saken og ringe tilbake - ingenting! For noe lureri.
