Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Unifon
2.9
920 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
920 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 920 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
413
51
16
31
409
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no

Aldri mer kontrakt med unifon

Omtale av  Oppgitt B

Har blitt dyrere og dyrere svarer ikke i tid på førespørsel dårlig kundeservice men veldig fort å sende inkassovarsel

Svar fra Unifon
10.08.2021 08:48

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Send meg en mail på [email protected] hvis det noe jeg kan hjelpe med! Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lureri

Omtale av  Bromar

Ikke tegn bedriftsabonnement med dem. Man blir lurt i den avtalen. Du får 2 års bindingstid og må betale 3000 kr hvis du ikke ønsker å fortsette å ha dem. Når bindingstiden går ut så vil de i tillegg ha 3 måneders oppsigelsestid. Styr unna!

Svar fra Unifon
10.08.2021 08:48

Hei, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiften og oppsigelsestiden du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Værre kan det ikke bli

Omtale av  Test

Gebyr på kr 300.- om du betaler fakturaen litt for sent. De skriver at de svarer inne 24 timer. Det tar mer enn en uke! De opererer med 3 måneders oppsigelse.! Hold dere langt unna dette selkapet!

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiften og oppsigelsestiden du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Dårlig start

Omtale av  Stig

Unifon overtok oss som vært bedrifts kunde i mange år hos Nextgentel/Proximo/Bitpro. Viste seg at de ikke hadde klart å registrert korrekt kunde data, og derfor ikke sendte faktura til korrekt adresse, eller som EHF slik vi tidligere fikk faktura. Dette resulterte i at vi ikke mottok faktura før etter forfall. Da er det svært provoserende å få et forsinkelsesgebyr på kr 420,-. Stiller også spørsmålstegn mht til nivået på forsinkelsesgebyr, kan virke som dette benyttes som en del av inntektsgrunnlaget for Unifon. Responstiden på klage, er også uforholdsmessig lang hos Unifon, vi har kommunisert med Unifon i snart en måned ifm dette, men har fortsatt ikke fått kreditert feilmessig ilagt forsinkelsesgebyr. Håper Unifon tar dette til seg, og ser at de må forbedre sine rutiner og betingelse. Hvis ikke tror jeg vi må bytte leverandør.

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei Stig, Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiftene du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er også normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Utgir seg for å være billig med skjulte gebyrer overalt, styr unna!

Omtale av  Kim

De har fakturagebyr på 79kr! Hvis betaler fakturaen for sent er det gebyr 150kr Går man over dataen er pakkene svindyre eks.mva. Har opplevd flere ganger at datapakkene ikke blir aktivert når de skal, så man betaler blodpris per megabyte i strupet hastighet. Min forrige faktura endte på 2260,88 kr!!! Ellevillt og jeg sa opp umiddelbart. De kunne selvfølgelig ikke hjelpe meg her. Mente at aktivering av ekstra datapakker var forsinket og at mobilen må ha oppdatert seg over nattet. Synd for deg kjære kunde.

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei Kim, Fakturagebyr er standard hos flere teleoperatører som leverer tjenester til bedrifter. Alle bedrifter må også beregne å betale merverdiavgift. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare tull . Veldig useriøst. Ikke velg unifon.

Omtale av  Assad K

Bare tull. Veldig useriøst. Ikke velg unifon. Det koster bare extra ikke noe mer. Velg søppel isted kan var bedre

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei Assad K, Takk for din tilbakemelding. Vi kjenner oss ikke ikke igjen i din beskrivelse men det er trist at du opplever oss slik. Send meg en mail på [email protected] hvis det noe jeg kan hjelpe med! Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Måtte betale 2000kr for at Unifon stengte abonemangene med en feiltakelse

Omtale av  Mikal

Fikk stengt mine abonemang med en feil, etter at de unnskyldte seg for feilen og opnet abonemangene så fikk jeg 2000 kr i åpnin gebyr. Klagde på dette, men det synes unison at dette jeg skulle stå for! Så da synes jeg alle kunder skal få med seg hvordan risikoen med å være kunde her

Svar fra Unifon
14.07.2021 10:24

Hei Mikal, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon

Unifon har 920 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR