Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne oppfatningen av oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna
Hei Olsen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg får ikke det du skriver til å stemme og vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Tilbyr bedre priser, men kaster inn et administrasjonsgebyr på 59,- hver måned for å dekke over den reduserte prisen.
Hei Frode, Takk for din tilbakemelding! Det er trist at du opplever det som sleipt at vi legger på administrasjonsgebyr. Det er aldri vår hensikt å forsøke og skjule kostnader. Vi har andre alternativ for fakturalevering enn mail. Ta kontakt så finner vi den løsningen som passer best for dere. Send gjerne en mail til [email protected] så hjelper jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dårlig kundebehandling - lang bindingstid store gebyrer hvis du bryter bindingstiden, forhåndsfakturering og lang oppsigelsestid! Styr unna!
Hei Math, Takk for din tilbakemelding. Beklager visst du har opplevd dårlig kundebehandling! Kjenner ikke din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på [email protected]. Våre bedriftsabonnement har normalt bindingstid, dette står beskrevet i vilkårene og er vanlig hos de fleste operatører. Dersom man sier opp avtalen innenfor bindingstid er det ikke oppsigelsestid. Sies avtalen opp etter bindingstid er det normalt oppsigelsestid på 3mnd.
Meget fornøyd med unifon! God pris og fantastisk kundeservice!
Hei Joachim, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at du opplever god kundeservice og er fornøyd, fornøyde kunder betyr mye for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Inngår avtale om med fri tale, meldinger osv. Etter ett år blir MMS ikke fri lenger. 1,79 +mva. Hva blir det neste?
Hei, Takk for din tilbakemelding. Beklager at du opplever det slik. Vi har ikke planer om å øke prisen ytterligere og jeg vet andre operatører også har tilsvarende pris på denne tjenesten. Har du andre spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt. Send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.