Meny

Unifon omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Unifon
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
Unifon

"Flott tjeneste"

Omtale om Unifon skrevet av Thomas for 31.12.2020 16:32

Unifon har totalt 144 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott tjeneste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble Unifon-kunde i november 20 og er veldig fornøyd. Selgeren gav meg høye forhåpninger, og jaggu har dem levert. Alt fra porteringen til leveransen. Telenorkvalitet på dekning, intuitivt og flott sentralbord og enkelt å håndtere. Terningkast 6.

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:59
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bytt.no
"Flott tjeneste" skrev Thomas om Unifon

Har du en tilsvarende erfaring med Unifon?
Gjør som Thomas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Unifon du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke bruk unifon"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ønsker du et avtaleforhold full av overraskelser , å bli forskuddsfakturert , fakturert utover oppsigelsestid, og bli feilfakturert så er dette selskapet for deg. Setter du pris på at kundeservice henviser til avtalevilkår når du trodde du hadde fått vesentlige avtalevilkår muntlig og lett skriftlig forkynt , som forskuddsfakturering , og at deres priser er inkl mva ? Da bør du velge Unifon . Setter du pris på å ikke få tilgodebeløp tilbake innen normal tidsfrist , da er unifon selskapet for deg!

Svar fra Unifon
12.01.2021 13:59
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne oppfatningen av oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på bytt@unifon.no, du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
7 syns denne omtalen er nyttig

Skulle betale 299 i måneden, ente opp og betale 1300 i måneden, lureri og svindel. Får inkasso 2 dager etter regningen. Hold dere unna

Svar fra Unifon
04.01.2021 22:18
Hei Olsen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg får ikke det du skriver til å stemme og vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på bytt@unifon.no, du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Sleipe"
8 syns denne omtalen er nyttig

Tilbyr bedre priser, men kaster inn et administrasjonsgebyr på 59,- hver måned for å dekke over den reduserte prisen.

Svar fra Unifon
04.01.2021 22:18
Hei Frode, Takk for din tilbakemelding! Det er trist at du opplever det som sleipt at vi legger på administrasjonsgebyr. Det er aldri vår hensikt å forsøke og skjule kostnader. Vi har andre alternativ for fakturalevering enn mail. Ta kontakt så finner vi den løsningen som passer best for dere. Send gjerne en mail til bytt@unifon.no så hjelper jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundebehandling - lang bindingstid store gebyrer hvis du bryter bindingstiden, forhåndsfakturering og lang oppsigelsestid! Styr unna!

Svar fra Unifon
18.12.2020 07:31
Hei Math, Takk for din tilbakemelding. Beklager visst du har opplevd dårlig kundebehandling! Kjenner ikke din sak men ser gjerne nærmere på den. Send meg en mail på bytt@unifon.no. Våre bedriftsabonnement har normalt bindingstid, dette står beskrevet i vilkårene og er vanlig hos de fleste operatører. Dersom man sier opp avtalen innenfor bindingstid er det ikke oppsigelsestid. Sies avtalen opp etter bindingstid er det normalt oppsigelsestid på 3mnd.
Unifon har totalt 144 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR