Unifon opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har hatt lite tilfredsstillende dekning med flere ulike mobilaktører, og var lei av å prøve nye og endre leverandør, da vi tok en sjans med Unifon. Uttellingen var over all forventning. Nå har vi ikke hatt dekningsproblem, og lav pris er en flott bonus. Vi gir våre varmeste anbefalinger. Mvh Liv
Hei Liv, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble overtalt av selger til og bytte i juni i fjor . Takket ja . dagen etter ble jeg oppmerksom på uklare priser , ekstra betaling pr mms melding . Vanskelig og finne prisliste osv Sa opp avtale dagen etter , ba dem stoppe portering som skulle skje i slutten av juli. Sendte 10 mail før de svarte . Ville ikke stoppe portering . Etter mange tlf og mail gjorde de det. Nå har de sendt til inkasso for 3 gang. 2 ganger før har Visma avsluttet saken . Unifon svarer ikke de heller . HOLD DERE UNNA !!!!!
Hei Torbjørn, Takk for din tilbakemelding men det er synd at du har denne oppfatningen av Unifon. Kjenner dessverre ikke detaljene i din sak. Jeg ser gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Enkel å prate med, alt fungerer som det skal. Gode priser!
Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd! Møter alltid på hyggelige i kundeservice :)
Hei Marie, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at dere er fornøyde, fornøyde kunder er viktig for oss. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg fikk raskt hjelp med abonnementet mitt når jeg kontaktet kundeservice. Personen jeg snakket med var også veldig hyggelig og løsningsorientert. Tommel opp!
Hei Line, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding! Vi ser at Telenor-dekning, gode priser og god kundeservice er viktige faktorer når valget faller på Unifon. Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd med god kundeservice! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Bra kundebehandling og god kvalitet på tjenesten !
Hei June, Takk for hyggelig tilbakemelding! God dekning og kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig fornøyd med Unifon så langt! God dekning og veldig god kundeservice. Gikk tom for strøm på mobilen på hytta og glemte PIN-kode, kunne da ringe på døgnåpen vakttelefon og få hjelp. Har anbefalt til kjente 😇
Hei Emma, Takk for din tilbakemelding. Topp kvalitet, rikelig med data og priser som gir besparelser er gode grunner for å velge Unifon. I tillegg garanterer vi deg personlig service og høy kundetilfredshet. Hyggelig å høre at du er fornøyd, vi skal love deg en storartet kundereise. Vennlig hilsen Anita/Unifon