Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Disse kan kun levere 50gb abonnement og når du går tom, strupes hastigheten til 40kbps, som igjen er for lavt til å kunne laste Unifons påfyllingsside. Seriøst? Ta dere sammen!
Hei Nils, Takk for din tilbakemelding. Du mottar SMS når du har brukt 80% datapakke og 100% datapakke. Her informeres det om at du kan bestille ekstra datapakke både på SMS og via Min Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected] så ringer jeg deg hvis du skulle ha noen spørsmål. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg sier bare STYR UNNA! Kundebehandling er elendig. Hvis du har noe som er feil og vil klage og du først kommer igjennom på telefon er de både frekk og spydig. Når du sender en mail til support så tar det mellom 1-2 uker før du får svar. Den siste mailen jeg sendte fikk jeg heller ikke svar på eller. Jeg er heldigvis ferdige med de kjeltringene der nå, etter å ha gått ut min oppsigelsestid med dem på 3 måneder. I løpet av den tiden fortsatte de og fakturere på forskudd de 3 månedene etter at min oppsigelsestid var utgått (forstå det den som vil). Jeg klaget på den første og etter 3 uker klarte de å hoste opp en kreditnota på den. Den tapte jeg ingen ting på da jeg ikke hadde betalt fakturaen. Dette har ikke skjedd på de neste to. Den andre betalte jeg da det kom trussel om å blokkere SIM-kortet. På den 3 fakturaen som var abonnement for september (oppsigelsen gikk ut i juni) har de også klart å putte på et forsinkelsesgebyr også. Helt utrolig og meget irriterende. Har brukt mye tid på dette og har nå fakturert dem for min og min regnskapsførers tid på dette, samt de 2 siste fakturaer. Så syntes jeg ikke jeg kunne være noe særlig dårligere enn dem så jeg puttet på et fakturagebyr jeg også. Så min faktura ble da på 5056,- som er reelt tapt arbeidstid for min del. Blir spennende å se hvordan de forholder seg til den. Jeg vet gjennom andre kunder at de har en dårlig statistikk hos forliksrådet fra før av. Jeg gjentar til dere alle sammen og spre gjerne budskapet om dette selskapet. Ren svindel - hold dere langt unna alle sammen!!
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi leverer telefoniløsninger til bedrift og avgiftene du viser til er standard hos de fleste operatører som leverer slike tjenester om ikke annet er avtalt ved signering av avtale. Forsinkelsesgebyr er også normalt etter betalingspåminnelser. Vi har her lagt oss på det laveste nivået. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
For over tre måneder siden oppdaget jeg tilfeldig på min nettbank at jeg på autogiro var blitt trukket 327 kr. av Unifon. Jeg ringte straks opp, og etter mye om og men tok man telefonen. Først fant man ikke mitt navn i registrene, og til slutt mente man at det måtte dreie seg om fasttelefon. Jeg sa da til hun som ekspederte meg at jeg prompte sa opp hvis man mente at jeg hadde et abonnement hos Unifon og jeg ba om å få tilsendt en oversikt over hvilke tjenester de skulle mene at de har gitt meg, og oversikt over forbruk etc. Jeg har ennå ikke hørt noe, og jeg har siden det fått nye krav. Det ene betalte jeg for å unngå inkasso etter varsel fra Visma Financial Solutions. Når jeg ser på opplysningene på autogiro at detaljerte opplysninger om avgifter / bruk aldri vært praktisert av Unifon, alt har altså vært omgitt av tåke. Firmaet må jo ha sett at jeg ikke har hatt noe forbruk, så man har hatt ren fortjeneste av dette. Gjennom de senere år har alle mine tele- og netttjenester vært dekket av Get og Telia, nå bare av Telia. Vi kvittet oss med fasttelefon for lenge siden, og vi har ikke engang en telefonkontakt i leiligheten. Dermed har firmaet trukket oss jevnlig gjennom lang tid for en tjeneste jeg ikke mottar. Til sammen må dette dreie seg om et betydelig beløp. Er dette rimelig? Etter at jeg fikk nye krav, har jeg igjen flere ganger prøvd å ringe, men telefonen blir ikke tatt. Jeg ser av nettet at firmaet har mye trøbbel med klager over klientbehandlingen det gir. Jeg er den første til å skjønne hvorfor. Jeg kommer til å gå videre til Forbrukerområdet med denne saken. Men for at alt skal være klart og tydelig: Jeg gjentar at jeg sier opp mitt påståtte abonnement og betaler ikke sist tilsendte fakturaer.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Jeg ble lurt til å bytte til dette selskapet. Brukte de da det helt Phonect, og jeg har aldri vært så misfornøyd som kunde. De sender fakturaer som ikke er reelle, sender de pp forskudd of etterskuddsvis. Når man ringer kundeservice får man forskjellige svar fra alle, og alle fraskriver seg ansvar. Hvis du ikke ønsker å miste håret av frustrasjon, bør du holde deg langt unna dette selskapet. Ikke ofte jeg skriver omtale for en bedrift, men dette vil forhåpentligvis hjelpe folk der ute. Ikke lag avtale med denne bedriften. Du vil angre.
Hei Thomas, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Som mange av dere har fått med dere har BItpro (tidligere Proximo,Nextgentel og Telia) blitt kjøpt opp av Unifon i vinter. De sendte ut ca 8 uker før, at alle abonnement ville bli overført til dem uten videre mulighet til trekke seg fra avtalen. Da det nærmet seg fikk man en trussel melding på SMS at man måtte bytte Sim kort til dem innen en viss dato og klokkeslett da det gml Sim kortet ville slutte og fungere fra det klokkeslettet. Jeg ønsket ikke å skifte til Unifon da de bruker Telenor sine linjer og er en del av Telenor konsernet som jeg avskyr da de er en stor aktør i markedet som jeg to ganger tidligere har hatt problemer med når jeg skal si opp deres produkter. Derfor ringte jeg Bitpro før overføringen og fikk garantert at jeg kunne bytte leverandør uten noen som helst forpliktelser what so ever. Dette gjorde jeg og da startet problemene. Unifon mener jeg skal betale 3 mnd da de mener fortsatt at avtalen jeg hadde med Telia i 2012 gjelder ang 3 mnd oppsigelse plikt. Unifon har ingen avtale med oss Jeg har kommet med innsigelser fra dag en da første faktura kom . Allikevel sender de meg til Visma inkasso som kjører saken videre, dette er forbudt etter norsk lov. jeg nekter fortsatt og betale og de får melde meg til forliksrådet så vi kan diskutere saken videre der. Hold dere unna unifon og alle selskaper som telenor er innvolvert I kjeltringer fra dag 1
Hei Denis, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Har aldri hatt problemer før mitt selskap ble oppkjøpt av Unifon. De sendte regninger til e-postadresser som ikke eksisterer. Så kommer regning i posten med forsinkelsesgebyr på 300 kr.+ 99 kr. i behandlingsgebyr. Bestiller du ekstra Gb.forsvinner det raskere en du kan blunke. Når du endelig har fått byttet leverandør,fortsetter regningene å strømme på . Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger hvor de til slutt opplyser at jeg har 3 mnd. oppsigelsestid. Noe jeg aldri har vært klar over. Må sitte å betale regninger frem til November. Altså et selskap som jeg aldri har bedt om å være kunde hos. Som benytter en hver anledning til å finne på avgifter. Som sender regninger til og kontrakter til e-post adresser som ikke eksisterer. Kundeservice ikke eksisterende(gjør alt for lure kunden) Ligg langt unna!!!
Hei Even, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Styr unna dette firmaet. Har ein kundeservice og svartid som er noko av det verste eg har opplevd. Er også eksperter til å legge til gebyrer. Stiller ein spørsmål om faktura dukker det opp krav om forsinkelsesgebyr på 300kr eks mva før du får svar på spørsmålet ditt. Du får desverre aldri svar på spørsmål du stiller. Har purra x 3 no.
Hei Daniel. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon