Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Inngår avtale om med fri tale, meldinger osv. Etter ett år blir MMS ikke fri lenger. 1,79 +mva. Hva blir det neste?
Hei, Takk for din tilbakemelding. Beklager at du opplever det slik. Vi har ikke planer om å øke prisen ytterligere og jeg vet andre operatører også har tilsvarende pris på denne tjenesten. Har du andre spørsmål rundt dette må du gjerne ta kontakt. Send en mail til [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
God kundebehandling, gunstig på pris og god dekning, jeg er veldig fornøyd med dette teleselskapet. Anbefales
Hei Thomas, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg ble oppringt av selger som ønsket å gi meg et godt tilbud og lurte på hvile pris jeg hadde på mitt nåværende abonnement, noe jeg oppga inkl mva. Tilbudet jeg fikk viste seg i etterkant å være eksl mva samt det i tillegg kom noen administasjonsgebyrer det ikke ble opplyst om som var såkalt bransjestandard. Siden dette var til bedrift og dermed ikke beskyttet av forbrukerkjøpsloven så sitter jeg med et helt gjennomsnittelig priset abonnoment med bindingstid på 24 mnd. Styr unna!
Hei Allan, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen med selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle våre nye kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Kjenner ikke din sak men håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Med stor entusiasme så vi frem til å benytte oss av en ny telefonioppratør. Men lite visste vi at dette skulle bli grunnlag for mye frustrasjon og agg. Vår opplevelse med dette selskapet har vært tull fra ende til annen. Vi har ikke mottatt en eneste faktura som var riktig og det har vært fullstendig inkompetente mennesker på motsatt side som har surret ting enda mer til. Forholdet ble avsluttet for 2 mnd. siden og får fortsatt purringer på faktura som allerede er blitt betalt. Og i tillegg var de frekke nok til å fakturere oss bruddgebyr. Kan på ingen måte anbefale Unifon.
Hei Jørgen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på det. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Ble lurt inn i en avtale som egentlig var ganske grei. Dette klarte de ikke å levere, og prisen ble oppjustert to ganger. De skulle også dekke utkjøp av tre abonnement fra vår daværende leverandør med en utbetaling - altså ikke kreditnota. Dette løftet klarte de heller ikke å holde. Da sa jeg fra at dette ikke er aktuelt for meg, og gikk til en konkurrent, som har vist seg å holde avtaler. På toppen av det hele forlanger de bruddgebyr for tre abonnement! Makan til kundebehandling har jeg aldri opplevd. Vår nåværende leverandør har tilbudt seg å dekke dette bruddgebyret - med overføring av beløpet på konto - slik skal kunder behandles. Det virker også som de bevist bruker lang tid på å svare/komme med "løsninger". Dette er jo en kjent strategi for å få folk til å gå lei, gi opp, og betale. Styr unna Unifon!
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi kjenner oss ikke igjen i din beskrivelse og vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], du kan oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Gir et pristilbud. Når får rekningen er prisen pr. Mnd over det dobla. Og hvem andre opererer med 3 mnd oppsigelse tid. Står jo at en har ingen bindingstid.
Hei Oddveig, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjenner ikke detaljene i din sak men vi forholder oss til avtalte priser. Unifon leverer bedriftsabonnement og det skal opplyses om at prisene er eks.mva. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi kan gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Veldig hyggelig kundeservice. Jeg fikk god hjelp da jeg hadde mistet min pinkode mens jeg var på fjellet. Til og med på en Søndag!
Hei Dan, Takk for hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at du som kunde sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyd, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon