Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super fornøyd med Vipps mobil. Nå er ikke jeg i utlandet så mye heller så har ikke erfaring på det området. Mobilnettet er raskt og effektivt, og det at jeg kan spare opp dataen er det jeg liker aller mest. Venter fortsatt tålmodig på esim.
Hei Jonas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Har du bestilt esim, men ikke mottatt det enda kan du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 48 28 00, så kan en rådgiver sjekke opp i det. /VippsTonje
Plutselig er vipps deaktivert! Skjønner ikke hvorfor! Har ikke fått noe varsel eller epost!!
Hei, Veslemøy. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi selvsagt hjelpe deg med Vipps-profilen din :-) Du når oss på telefon 22 48 28 00 eller på chat via denne lenken: https://vipps.no/kontakt-oss/ /Hilsen VippsEven
Hatt flere negative opplevelser med Vipps når jeg har brukt data i utlandet. Kan ikke bruke data i Sveits, og har maks 30 gb bruk ellers i utlandet selv om man har masse ekstra rollover. Etter det koster det 100 kroner pr GB!
Heisann, Ole! Det var leit å høre om at du har hatt negative opplevelser. Du har rett i at Sveits er et av landene som til tross for at det ligger i Europa er utenfor EU/EØS. Derfor gjelder litt andre priser enn den frie bruker akkurat her.
Positivt -Vipps mobil har ok pris i sin klasse. -Ok dekning, merker litt ustabilitet iforhold til samme lokalisjon samenlighet med telenor (som virker merkelig?) Negativt -Kunderservice som ikkje kunne hjelpe meg med noke som hellst, fikk bare samme copy paste meldingen i retur -Lite info om abonnementet i appen deira. Savner blandt annet forbruks historikk -Kan ikkje legge inn betaling på konto, må gå via kort.
Hei, Kjetil, og takk for tilbakemeldingen og gode innspill. Leit å høre om din opplevelse hos kundeservice. Vi håper at du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket!
Jeg byttet over til Vipps mobil, lykkelig vitende om at jeg fikk evig data, prøvde så å kjøpe billett til bussen via sms, det viste seg at dette ikke var mulig. Hørte så med kundeservice at dette ikke er mulig. Så da ble det til at jeg måtte finne meg ett annet selskap å være kunde hos. Jeg kommer tilbake når sms tjenester er mulig.
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber stadig med å forbedre våre løsninger, og håper at fremtidige løsnigner vil imponere! /VippsVinjar
Blir fort veldig dårlig dekning. Opplevde det i Oslo og i Nord Norge. Hvordan er dette mulig. Jeg håper virkelig dere gjør noe med dette før jeg og heile familien bytter.
Heisann! Så kjedelig å høre. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og det skal være supergod dekning de fleste steder! /Mariell
Ikkje bruk vipps mobil! Elendig, grei nok pris og mye data men fyflate kor dårlig kundeservice. Eg ville endre størrelse på abonnement og ordnet dette dagen før betaling sku skje, (de fleste tenker ikkje på dette før betaling skal skje så eg vil si 1 dag før er normal tidspunkt å endre) da fikk eg beskjed om at eg måtte endre dette 24t før betalings dato. Eg husker ikkje å ha lest desse reglene i vilkår, da gikk eg gjennom vilkår der de ikkje sto noe om dette. Eg ringte vipps og ga beskjed, dei svarte bare takk for tipset, vi skal skrive de i vilkårene. De var null interesse i å hjelpe meg å endre abonnement. VIKTIGS: No har eg vært uten mulighet for å sende melding, ringe, bruke mobildata og bankid i 8 dager, eg har ringt vipps angående probleme 2 ganger og kontaktet dei på chat 2 ganger. Vipps har null interesse i å hjelpe og kommer med 2 unnskyldninger: først sier vipps siden eg ikkje er på heimplassen min er de mulig at abonnementet slutter å fungere i tillegg sier dei at akkurat der eg befinner meg har de vert mye feil siste dagene (Oslo) Da svare eg dei at siste dagene har eg vært på Voss, Os, Stord, Haugesund, Haukeli, Bø, Notodden, Drammen og Skien. Etterpå spør eg om dei har hatt problem alle stedene eg har vert på og da svare dei ikkje og skylder på Telenor. Eg spør så om eg må ringe Telenor å spør dei om hjelp og de gikk vist ikkje an, så da sitter eg her uten å kunne bruke mobilen. Slik Kunderservice vil slå hard ned på et så nytt og lite selskap !
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Vi hadde satt pris på at du kontaktet oss angående dette så det kan opprettes en reklamasjonssak på dette, så skal vi se om vi kan komme til en enighet! :) /Vinjar
Har hatt Vipps Mobil i ett år nå og er meget fornøyd. EVIG DATA er supert... Får tilgang til ALLE datamengder jeg kjøper (rimelig) og tap ved RollOver er en saga blott. Bruk av data i EU er også veldig ok... 30 GB... En ulempe er at det ble misforstått periode for data-bruken... På forespørsel til dere i Vipps fikk jeg avklart at det gjelder fra betalingsdato til betalingsdato og ikke for hver kalendermåned.. DETTE burde vært avklart for nye brukere. EVT at Vipps la opp til betaling pr. kalendermåned..
Hei Helge! Takk for tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vi skal ta dette med oss videre :) /Tonje
Stort sett veldig fornøyd men det som drar ned er at det ikke er mulig å få tvilling sim. I mange mnd har Vipps sagt « Tvilling-SIM tilbyr vi ikke helt enda, men det er på trappene» IKKE HELT ENDA…PÅ TRAPPENE….? Hvor lenge skal dere si det…? Likeså er det dårlig at fakturadato ikke kan endres….? HALLO… vi lever i teknologi året 2022….
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber støtt mot å kunne tilby dette produktet i fremtiden, men per dags dato er det andre tjenester vi ønsker å ha på plass først! Vi håper du blir mer fornøyd med våres tilbud i fremtiden! /Vinjar
Har ved to forskjellige anledninger stått uten data i utlandet på jobb, det har vært utrolig krevende og svært frustrerende. Var i kontakt med kundeservice som var veldig hyggelige og service innstilte, men de fikk ikke løst noen av mine problemer. Når jeg kom hjem skrev jeg en klage og beskrev hvordan det var umulig for meg å sende epost, navigere, bruke mobilen til å dele nett osv, alt dette var jeg avhengig av for å få gjort jobben min. Fikk hyggelig svar som beklaget, men de vet ikke hva feilen er ble kompensert med 20GB noe som tilsvarer 159,60 kr, det syntes jeg var utrolig dårlig. har tidligere anbefalt Vipps pga enkelhet og pris, vervet flere kunder og fått over firma til min samboer. Etter å ha fått så liten kompensasjon når de har feilet så er mitt klare råd å styre helt unna Vipps Mobil desverre.
Hei Marius! Beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse med Vipps Mobil. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding. /Tonje
Aldri noe tull, god dekning også i utlandet. Så kort fortalt, et godt abonnement.
Takk for super tilbakemelding :) /Elisabeth
Ved innlogging til feks legekontor returnerer de et engangs passord for innlogging som koster penger. Dette fungerer ikke på Vipps og ifølge de selv er det ingen løsning i sikte.Forøvrig veldig fornøyd
Hei Jan! Dette er absolutt på ønskelisten, men er ikke teknisk mulig helt enda. Takk for tilbakemeldingen og kjekt at du ellers er veldig fornøyd med Vipps Mobil :) /Marthe
På grunn av dette har jeg massevis av oppsparte data som jeg ikke får brukt, selv om det er betalt for. Problemet er løst med å bytte selskap. Aldri mer vipps mobil!
Hei Jill! Leit at du har opplevd problemer med dekning via Vipps Mobil. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og vårt valg av leverandør er basert på blant annet den gode dekningen de tilbyr. Du kan gjerne se oversikt over deres dekningskart på Telenor sine sider om du ønsker å se status der du bor. /Ann-Kristin
Er helt ok fornøyd med abonnement hos Vipps, men syns det er litt rart at jeg mister dekningen midt i kjukkeste sentrum av Kristiansand. Har hatt andre abonnenter med telenor dekning og merket det samme. Men så gikk jeg over til onecall hbor de har telia dekning, ingen problem. Dere burde byttet til telia sitt nett, i tillegg så burde dere hatt muligheten for å få fri data.
Hei Remi! Takk for omtale. Leit å lese at du har hatt problemer med dekningen midt i sentrum av Kristiansand. Vårt valg av Telenor som leverandør er basert på blant annet den gode dekningen, og ifølge dekningskartet på Telenors hjemmesider skal det være godt utbygget dekning i hele Kristiansand. Sjekk gjerne dekningskartet på telenor.no og se om det er driftsproblemer om du opplever dårlig nettforbindelse igjen. Når det kommer til data, så har vi valgt at de gigabytesene du betaler for er dine - du tar med deg ubrukte gigabytes videre. Det gjør at du kan selv justere hvor mye gigabytes du betaler for hver måned. :) /VippsNina
Abbonement overført fra Telia til Vipps mobil (Telenor) i dag uten problem kl. 1100. Restartet mobilen kl 1105 for at nytt sim kort skulle fungere. Kjøpe abbonement med 50gb og satte det ned til 7gb når vipps mobil var klar. (Det kan økes til 50gb hvis behov og man betaler bare mellomlegget). Bestilte så datasim. Engangskostnad. Måtte logge på banken for å aktivere bankid på ny sim. Vipps! Mobil. Alt fungerte. Tips. Bytt simkort og logg på vipps før overføring, så ser du at noe skjer når abbonement overføres. Min mobil med 4g hastighet 26mbit. Mer enn nok til streaming.
Hei! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger :-) Ønsker deg en fin dag! /Thomas
Totalt umulig å forholde seg til på utenlandstur, og man har ingen oversikt over bruken.
Hei Lars. Kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. I EU/EØS koster det ikke noe mer å bruke mobilen enn hjemme i Norge. Da bruker du av hva som er inkludert av tale, sms og gigabytes. Skal du videre ut i verden må du fylle på penger som du kan bruke til å ringe, melde eller surfe for. Håper du endrer oppfatning av oss. /Thomas