Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning, kjapt nett, veldig lett betalingsløsninger. Bytte forskjellige abonoment etter hva man trenger for den mnd. Og ingen bindingstid. Og at GB rollover ikke er begrenset til bare en måned
Hei Knut, Tusen takk for super tilbakemelding for jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Det er gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil, men følg med for bedre blir det. Ha en god dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Enkel datarollover. Beholder tidligere ubrukt data. Vil du ha mer eller mindre data neste måned kan du enkelt gjøre det i Vipps-appen👍
Hei Vegard, Så gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil! Vi elsker å forenkle det vi kan og digger at du syns det er enkelt å bruke Vipps. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Det er enkelt å kjøpe ønsket mengde data. Evig rollover er et stort pluss og de gangene jeg har tatt kontakt med kundeservice har jeg fått hyggelig hjelp lynraskt. Bare godord fra meg!
Hei Victoria, Så utrolig gøy å se at du både er fornøyd med vårt mobilabonnement og kundeservice. Vi ønsker å forenkle det vi kan og husk at vi alltid er her dersom du trenger oss igjen :-) Ønsker deg en super dag videre! Hilsen oss i Vipps
Jeg ble tvunget til å kjøpe ekstra data grunnet reinstallering av mobil tlf. Gikk tomt for data som er inkludert i mitt mnd. Abonnement. Valgte derfor å kjøpe ekstra data da det gikk så ekstremt treigt at det var umulig å bruke tlf for å lese Mail. Dette skulle være en enkelte tilfelle. Etter noen dager så ser jeg at mitt abonnent har blitt oppgradert fra 4 GB (249,-) til 15 GB (399,-) uten mitt samtykk. Dette forsøkte jeg å korrigere på min side. Noe som skulle være enkelt. Mot slutten av februar går jeg inn for å sjekke at alt er på stell før de skal trekke mnd. sum. Til min stor overraskelse så skal jeg bli trukket for 399,-. Når jeg ringer kundeservice så får jeg beskjed om at de ikke kan endre det da betaling prosessen har begynt i systemet. Etter å ha forklart hva som har skjedd, får jeg beskjed om at jeg ikke har forsøkt å endre abn. det kunne de se i systemet. Da jeg forklarer om at jeg hadde ikke ringt om jeg ikke hadde prøvd og funnet feilen. Då får jeg beskjed om systemet tar ikke feil. Jeg har nå byttet leverandør.
Hei Kevin, Det er leit å høre at du hadde denne mobilopplevelsen med oss. Endring av GB-nivå gjøres i Vipps og betalingen endres etter det - rett i Vipps. Jeg ser at du nå har endret operatør, men hvis du ønsker en mer konkret tilbakemelding eller sjekk av saken din så gjerne kontakt oss på vipps.no og henvis til bytt.no - så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd. Vi jobber med å forbedre oss hele tiden og tilbakemeldinger fra kundene våre gjør dette enda lettere. Ha en super dag videre! Hilsen Arlinda i Vipps
Super enkelt og ha mobil abo inn i en app man allerede bruker. Får ikke topp karakter grunnet mangel på Apple Watch abo.
Hei Øystein, Tusen takk for tilbakemelding - og så gøy at du liker Vipps Mobil i appen. Det stemmer at vi ikke har støtte for eSim for bruk i Apple Watch og dette er noe som er opp i trappene, men vi er også avhengig av at Apple godkjenner bruk av mindre teleoperatører. Ønsker deg en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)
Det går faktisk ikke an å loge inn for å skaffe pine/puk kode. Alt er inni appen, noe som i starten oppleves litt uoversiktlig. Sværet fornøyd med evig rollover, en kan f.eks kjøpe en større pakke en mnd, for å se velge den billigste mnd etter. Velger å gi tre stjerner når dekkingen å alt fungerer optimalt. Trekker ned for litt tungvinte løsninger.
Hei Christoffer, Så gøy å høre at du liker Evig data og endring av GB-nivå når du skulle ønske! Vi ønsker å forenkle for å gi deg oversikt og kontroll over ditt mobilforbruk på enklest mulig måte - derav i appen. Nå har vi gjort flere endringer etter supre tilbakemeldinger fra dere så ta gjerne en titt. Nå kan du enklere administrere nivå, betaling og hente ut PIN og PUK. Gjerne kontakt oss på Vipps.no eller legge igjen kommentar på Ris og ros hvis du har flere tilbakemeldinger - det setter vi pris på! Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Styr unna! Vi trodde at vi skulle få 20gb i oppstarten når vi byttet til Vipps Mobil, men de har visst en liste med "hvis/om/slik og sånn" så får du ikke. Slike lokketilbud synes jeg er ufattelige! Spesielt når man bestiller og tror man får det. Hadde problemer med å koble til mobildata, da fikk vi beskjed om å ta ut SIM-kortet og gnikke litt på koblingen og prøve på nytt. Funka ikke :) I tillegg hadde de ikke meldt fra riktig til gammel operatør, så de sendte regning for samme periode. Der fikk jeg beskjed om at de krediterte fakturaen, men at Vipps ikke hadde meldt fra riktig. Nei, dette var bare rot og tull fra ende til annen. Minner meg om den ene gangen jeg prøvde ICE og var uten mobildata osv. frem til jeg byttet igjen.
Hei Frode, Det er leit at du har hatt denne mobilopplevelsen med oss. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer med ekstra 20 GB til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, og ellers har vi ingen andre begrensninger. Ved oppstart av nye abonnement kan tregheter oppleves hos alle operatører - derfor er det viktig å gi det litt tid samtidig som man har riktig mobildata-innstillinger. Vårt kundesenter jobber iherdig for å løse disse casene, men kan til tider være vanskelig å finne ut av med en gang. Jeg håper at det har ordna seg i etterkant og at du har fått hjelpen du trengte. Gjerne kontakt oss på vipps.no og henvis til bytt.no så jeg kan følge opp. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning. Hos oss vil du alltid betale på forhånd og aldri få noen overraskelser på regningen. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps