Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super fornøyd med Vipps mobil. Nå er ikke jeg i utlandet så mye heller så har ikke erfaring på det området. Mobilnettet er raskt og effektivt, og det at jeg kan spare opp dataen er det jeg liker aller mest. Venter fortsatt tålmodig på esim.
Hei Jonas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Har du bestilt esim, men ikke mottatt det enda kan du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 48 28 00, så kan en rådgiver sjekke opp i det. /VippsTonje
Plutselig er vipps deaktivert! Skjønner ikke hvorfor! Har ikke fått noe varsel eller epost!!
Hei, Veslemøy. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi selvsagt hjelpe deg med Vipps-profilen din :-) Du når oss på telefon 22 48 28 00 eller på chat via denne lenken: https://vipps.no/kontakt-oss/ /Hilsen VippsEven
Hatt flere negative opplevelser med Vipps når jeg har brukt data i utlandet. Kan ikke bruke data i Sveits, og har maks 30 gb bruk ellers i utlandet selv om man har masse ekstra rollover. Etter det koster det 100 kroner pr GB!
Heisann, Ole! Det var leit å høre om at du har hatt negative opplevelser. Du har rett i at Sveits er et av landene som til tross for at det ligger i Europa er utenfor EU/EØS. Derfor gjelder litt andre priser enn den frie bruker akkurat her.
Positivt -Vipps mobil har ok pris i sin klasse. -Ok dekning, merker litt ustabilitet iforhold til samme lokalisjon samenlighet med telenor (som virker merkelig?) Negativt -Kunderservice som ikkje kunne hjelpe meg med noke som hellst, fikk bare samme copy paste meldingen i retur -Lite info om abonnementet i appen deira. Savner blandt annet forbruks historikk -Kan ikkje legge inn betaling på konto, må gå via kort.
Hei, Kjetil, og takk for tilbakemeldingen og gode innspill. Leit å høre om din opplevelse hos kundeservice. Vi håper at du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket!
Jeg byttet over til Vipps mobil, lykkelig vitende om at jeg fikk evig data, prøvde så å kjøpe billett til bussen via sms, det viste seg at dette ikke var mulig. Hørte så med kundeservice at dette ikke er mulig. Så da ble det til at jeg måtte finne meg ett annet selskap å være kunde hos. Jeg kommer tilbake når sms tjenester er mulig.
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber stadig med å forbedre våre løsninger, og håper at fremtidige løsnigner vil imponere! /VippsVinjar
Blir fort veldig dårlig dekning. Opplevde det i Oslo og i Nord Norge. Hvordan er dette mulig. Jeg håper virkelig dere gjør noe med dette før jeg og heile familien bytter.
Heisann! Så kjedelig å høre. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og det skal være supergod dekning de fleste steder! /Mariell
Ikkje bruk vipps mobil! Elendig, grei nok pris og mye data men fyflate kor dårlig kundeservice. Eg ville endre størrelse på abonnement og ordnet dette dagen før betaling sku skje, (de fleste tenker ikkje på dette før betaling skal skje så eg vil si 1 dag før er normal tidspunkt å endre) da fikk eg beskjed om at eg måtte endre dette 24t før betalings dato. Eg husker ikkje å ha lest desse reglene i vilkår, da gikk eg gjennom vilkår der de ikkje sto noe om dette. Eg ringte vipps og ga beskjed, dei svarte bare takk for tipset, vi skal skrive de i vilkårene. De var null interesse i å hjelpe meg å endre abonnement. VIKTIGS: No har eg vært uten mulighet for å sende melding, ringe, bruke mobildata og bankid i 8 dager, eg har ringt vipps angående probleme 2 ganger og kontaktet dei på chat 2 ganger. Vipps har null interesse i å hjelpe og kommer med 2 unnskyldninger: først sier vipps siden eg ikkje er på heimplassen min er de mulig at abonnementet slutter å fungere i tillegg sier dei at akkurat der eg befinner meg har de vert mye feil siste dagene (Oslo) Da svare eg dei at siste dagene har eg vært på Voss, Os, Stord, Haugesund, Haukeli, Bø, Notodden, Drammen og Skien. Etterpå spør eg om dei har hatt problem alle stedene eg har vert på og da svare dei ikkje og skylder på Telenor. Eg spør så om eg må ringe Telenor å spør dei om hjelp og de gikk vist ikkje an, så da sitter eg her uten å kunne bruke mobilen. Slik Kunderservice vil slå hard ned på et så nytt og lite selskap !
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Vi hadde satt pris på at du kontaktet oss angående dette så det kan opprettes en reklamasjonssak på dette, så skal vi se om vi kan komme til en enighet! :) /Vinjar