Meny

Vipps Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Vipps Mobil
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 26 innen
mobilselskap
38%
anbefaler
Vipps Mobil

"Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker"

Omtale om Vipps Mobil skrevet av Lars M for 20.12.2021 18:09

Vipps Mobil har totalt 53 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Vipps Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker... God Dekning med 5G inkludert... Rollover som kan samles opp til 1TB... Ingen mnd pris på DataSIM, og den gode rolloverløsningen gjør sånn at jeg ikke trenger mobilt bredbånd de få gangene jeg er avhenglig av Mobilt Bredbånd... Ser det er noen som har hatt problemer med Vipps Mobil her på Bytt.no, men jeg har ikke opplevd noen problemer med tjenesten eller kundeservice... Kan ikke sende melding til Spesialnr, men kan ringe til Spesialnr hvis man fyller opp på Utenladns/Spesialnr kontoen... Alt i alt... Er veldig fornøyd og alt fungerer som det skal!

Svar fra Vipps Mobil
22.12.2021 15:03
Hei Lars! Det er veldig, veldig gøy å lese om din erfaring med oss! Vi lever for å skape produkter og kundeopplevelser som kundene våre elsker og det er godt å høre at du også gjør det. Tusen takk for denne herlige tilbakemeldingen. Ha en fin dag og riktig god jul! Hilsen Arlinda i Vipps :-)
Bytt.no
"Billig og Bra Mobilabonnement med Rause Datapakker" skrev Lars M om Vipps Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Vipps Mobil?
Gjør som Lars M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Vipps Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Peter H. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke det de lover."
6 syns denne omtalen er nyttig

Påfylte untenlandskonto, skulle fungerer etter 15 min, etter 6 timer virker det fortsatt ikke. Derfor fikk jeg 4GB kompensasjon, gratis!! Pga det har mobilen min blitt stengt for utgående samtaler og databruk, begrunnelse er jeg har ikke betalt for data de jeg fikk gratis. Etter ett døgn med ny abonnement hos VIPPS mobil bare problemer.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Peter, Takk for tilbakemelding. Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd, siden man må fylle på utenlandskontoen, slik at man unngår en overraskende regning i etterkant. Dessverre virker det som at noe ikke fungerte som det skulle da du fylte på utenlandskontoen din, dermed fikk du 4 GB i kompensasjon helt gratis - noe vi ikke tar betalt for i etterkant. Derfor anbefaler jeg at du ringer 22 48 28 00 eller chatter med oss på vipps.no - hvor du henviser til bytt.no - slik at vi kan se nærmere på hvorfor du ble sperret for utgående trafikk. Vi hjelper gjerne :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel og grei oversikt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rett inn i Vipps sammen med alt det andre Vipps er kjent for. god oversikt og lett å legge til kapasitet. Du beholder all date selv etter månedsskifte. Dessverre ikke noen hjelp til kjøp av ny telefon.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Knut,  Så gøy å lese at du opplever mobilabonnementet ditt hos oss akkurat som det Vipps er kjent for - veldig, veldig enkelt. Data skal også være dine for evig. Vi støtter dessverre ingen tilleggstjenester som å kjøpe ny telefon, men jeg tar med tilbakemeldingen din til vårt supre mobil-team.  Ha en fortsatt god dag :-) Hilsen oss i Vipps
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greie priser, men forferdelig dårlig nettverk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt ICE, Telenor og Telia, aldri opplevd så dårlig nettverk fra Vipps. Når jeg er på besøk hos søs, kan jeg ikke ringe noen da det ikke er dekning i leiligheten. Søs som sitter ved siden av har Telia med full dekning. Samme er det hos meg, vanlig hus, ingen fjell eller noe i nærheten av oss. Eneste positive er ok pris og info i Vipps appen.

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei, Takk for tilbakemelding :-) Det er godt å høre at du er fornøyd med priser og informasjon i Vipps. Når det gjelder dekningen/nettverket tilbyr vi full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder. Det er leit å høre at det ikke har fungert for deg, men jeg anbefaler å sjekke dekningen i de områdene det ikke fungerer optimalt ved å gå inn på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Du er også velkommen til å ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for nærmere feilsøking sammen. Ha en fortsatt fin dag videre! Hilsen oss i Vipps
Solveig M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Avis salg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Informasjon om vipps og bruken av det Hvordan det innstilles og kjøpes. Hvor butikkene vipss finnes tilgjengelig i Norge land

Svar fra Vipps Mobil
13.12.2021 10:38
Hei Solveig,  Det er veldig, veldig enkelt å bruke Vipps. Du trenger kun å installere Vipps appen på smarttelefonen via Play Store / App Store, avhengig av hvilken mobil du bruker, deretter opprette en profil helt gratis og til slutt bestille Vipps Mobilabonnement. Du kan gjerne ringe 22 48 28 00 eller chatte med oss på vipps.no for veiledning og hjelp, i tillegg kan du finne nyttig informasjon under "Hjelp" på vipps.no. Ha en fortsatt super dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Vipps Mobil har totalt 53 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR