Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt abonnement en god stund og alt har fungert topp. Bruker lite data om vinteren og kan spare opp resten til sommeren.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) /VippsElisabeth
Mister dekning og all mobil nett når Eg kjører over til Sverige og må fysisk inn på mobilen å søke opp mobilnett og logge på riktig nettverk. og mister i tide og u-tide dekning selv om folk rundt meg har full 4g dekning..
Hei Mari, kjedelig å høre! I dette tilfelle vil jeg anbefale å kontakte Vipps kundeservice slik de kan se nærmere på det. Du når dem på telefonnummer: 22482800. Ønsker deg en fin dag! :) \Vipps Maren
Beste og billigste abbonomentet jeg har hatt. Data rollover, så det jeg ikke bruker, samler seg opp. Enkel tilgang via vipps appen min. Kan absolutt anbefales. Eneste minuset er at det ikke er lavere enn 7gb abbonomentet. Så ungene kan ikke få abb her.
Hei Gry! Tusen takk for fin anmeldelse. Det setter vi stor pris på :) /VippsTonje
Jeg har vipps mobil med tvilling data sim som jeg bruker i en trådløs telenor router på Hytta. ingen antenne og dette fungerer utmerket. Anbefales.Det er rollover så ubrukt data blir flytta til neste mnd.
Heisann, Bjarne! Vi takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en fin anmeldelse :-) /VippsEven
Har hatt Vipps mobil i en stund nå, og hadde Telenor før. Har ikke merket noen forskjell i det hele tatt med tanke på dekning ellrr hastighet.
Takk for super tilbakemelding Erik! /Lene
Fikk totalt tre simkort fra Vipps hvor ingen av dem fungerte med en Samsung 10+ Note. Prøvde med simkort fra flere andre ulike leverandører og opplevde ingen problemer. Har nå byttet mobilleverandør og kan bruke hverdagene på andre ting enn feilsøking for Vipps mobil..
Hei Tom, kjedelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. /Maren
Har hatt Vipps mobil snart 2 månader, stort sett super fornøgd, nøyaktig same Telenordekning som hos forrige operatør. Heilt topp med evig rollover som gir reelt mykje meir for pengane enn konkurrentane. MEN; skulle ønske meg meir statistikk og innstillinger i appen. For eksempel meir detaljert oversikt over databruk, kor mykje brukt dag for dag. Kor mange sms/anrop er brukt osv. Ønsker generelt meir oversikt over detaljert bruk. Gjerne også oversikt over kor mykje data kvar enkelt data-sim har brukt. Vil også foreslå at dere informerer tydelig en fungerande metode for å omgå sperren for overtakserte sms; nemlig å registrere seg på strex og legge inn trekk via bankkort/visa, denne metoden fungerer topp hos meg, men venligst informer tydelig om det istadenfor at det ikkje fungerer “punktum”. Helsing over snittet fornøgd kunde.
Hei! :) Takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at du er fornøyd med tjenesten vår! Jeg tar med innspillet ditt videre om en mer detaljert oversikt over bruk innad hos oss i Vipps, men dersom du har behov for en slik oversikt i dag så kan du alltid ringe oss på 22 48 28 00 så hjelper vi deg med dette :) /Ann-Kristin