Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På grunn av dette har jeg massevis av oppsparte data som jeg ikke får brukt, selv om det er betalt for. Problemet er løst med å bytte selskap. Aldri mer vipps mobil!
Hei Jill! Leit at du har opplevd problemer med dekning via Vipps Mobil. Vårt mobilapponnement har Telenor-dekning, og vårt valg av leverandør er basert på blant annet den gode dekningen de tilbyr. Du kan gjerne se oversikt over deres dekningskart på Telenor sine sider om du ønsker å se status der du bor. /Ann-Kristin
Er helt ok fornøyd med abonnement hos Vipps, men syns det er litt rart at jeg mister dekningen midt i kjukkeste sentrum av Kristiansand. Har hatt andre abonnenter med telenor dekning og merket det samme. Men så gikk jeg over til onecall hbor de har telia dekning, ingen problem. Dere burde byttet til telia sitt nett, i tillegg så burde dere hatt muligheten for å få fri data.
Hei Remi! Takk for omtale. Leit å lese at du har hatt problemer med dekningen midt i sentrum av Kristiansand. Vårt valg av Telenor som leverandør er basert på blant annet den gode dekningen, og ifølge dekningskartet på Telenors hjemmesider skal det være godt utbygget dekning i hele Kristiansand. Sjekk gjerne dekningskartet på telenor.no og se om det er driftsproblemer om du opplever dårlig nettforbindelse igjen. Når det kommer til data, så har vi valgt at de gigabytesene du betaler for er dine - du tar med deg ubrukte gigabytes videre. Det gjør at du kan selv justere hvor mye gigabytes du betaler for hver måned. :) /VippsNina
Abbonement overført fra Telia til Vipps mobil (Telenor) i dag uten problem kl. 1100. Restartet mobilen kl 1105 for at nytt sim kort skulle fungere. Kjøpe abbonement med 50gb og satte det ned til 7gb når vipps mobil var klar. (Det kan økes til 50gb hvis behov og man betaler bare mellomlegget). Bestilte så datasim. Engangskostnad. Måtte logge på banken for å aktivere bankid på ny sim. Vipps! Mobil. Alt fungerte. Tips. Bytt simkort og logg på vipps før overføring, så ser du at noe skjer når abbonement overføres. Min mobil med 4g hastighet 26mbit. Mer enn nok til streaming.
Hei! Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger :-) Ønsker deg en fin dag! /Thomas
Totalt umulig å forholde seg til på utenlandstur, og man har ingen oversikt over bruken.
Hei Lars. Kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. I EU/EØS koster det ikke noe mer å bruke mobilen enn hjemme i Norge. Da bruker du av hva som er inkludert av tale, sms og gigabytes. Skal du videre ut i verden må du fylle på penger som du kan bruke til å ringe, melde eller surfe for. Håper du endrer oppfatning av oss. /Thomas
Bra dekning, raskt nett og bra priser...har vipps 15 GB, men selv med aktivt bruk har jeg ikke gått tom ennå...
Hei Irene! Så kjekt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på fin tilbakemelding :-) /VippsBetina
Skule vert med Telia-dekning, Like ikke Telenor. Ellers god
Hei Ole og takk for tilbakemelding! Hyggelig å se at du er fornøyd :-) /VippsBetina
På grunn av Vipps har jeg vært uten telefontjeneste i 2 uker, og jeg klarer ennå ikke å se at det nærmer seg. Alt startet veldig lovende, og jeg fikk nytt SIM i god tid før nummer ble flyttet over. På overføringsdagen prøver jeg å sette i SIM, men telefonen registrerer det ikke i det hele tatt. Greit det, defekt SIM kan skje alle. Jeg kontakter Vipps for et nytt et, og de sier de sender ut med ekspresspost (1-2 dager). Dagene går, og 4 dager etterpå starter helga, uten at jeg har fått noe nytt SIM. Jeg kontakter Vipps, og blir fortalt at det må ha skjedd en feil sist, og at hun skulle sende ut nytt med ekspress. Etter helga venter jeg spent, og tirsdagen får jeg e-post fra de med en hentekode. Jeg setter kortet i telefonen og prøver spent. Telefonen ser nå at SIM kortet er i, og jeg blir bedt om PIN kode. Eneste problemet er at når jeg har skrevet inn koden så er det ennå ingen tjeneste. Jeg har vært mye i kontakt med kundeservice, men det er ingen fremgang. Jeg blir bedt om å prøve samme feilsøkingsmetoder hver gang jeg kontakter dem. Sist jeg var i kontakt med de fikk jeg først beskjed om at tekniker var på saken, og 5 minutter etterpå fikk jeg høre at de visste lite selv fordi de ennå venter på svar fra tekniker. Har fått en datapakke på 5GB for å kompensere med dette - det har vel ingenting å si når jeg ikke får brukt den?
Hei Ørjan, Det er utrolig leit at du har hatt denne mobilopplevelsen med oss og jeg må nesten bare beklage. Uheldigvis fikk du et defekt SIM-kort midt i perioden hvor vi hadde problemer med aktivering av nye SIM-kort. Vår leverandør rettet opp i denne feilen i går og du skal ha fått tilgang til å bruke mobilabonnementet ditt. Du har helt rett i at det er lite man kan gjøre med 5 GB når du ikke får brukt abonnementet ditt, men heldigvis tilbyr vi evig data - noe som innebærer at disse gigabytene aldri går ut på dato og du kan bruke de når du vil. Gjerne kontakt oss igjen og referer til bytt.no, slik at vi kan kompensere ytterligere for denne uheldige hendelsen. Jeg håper at du ellers er fornøyd med vårt mobilabonnement. Ønsker deg en fin dag og riktig god jul! Hilsen Arlinda i Vipps :-)