Det er enkelt å kjøpe ønsket mengde data. Evig rollover er et stort pluss og de gangene jeg har tatt kontakt med kundeservice har jeg fått hyggelig hjelp lynraskt. Bare godord fra meg!
Har du en tilsvarende erfaring med Vipps Mobil?
Gjør som Victoria og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Vipps Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg ble tvunget til å kjøpe ekstra data grunnet reinstallering av mobil tlf. Gikk tomt for data som er inkludert i mitt mnd. Abonnement. Valgte derfor å kjøpe ekstra data da det gikk så ekstremt treigt at det var umulig å bruke tlf for å lese Mail. Dette skulle være en enkelte tilfelle. Etter noen dager så ser jeg at mitt abonnent har blitt oppgradert fra 4 GB (249,-) til 15 GB (399,-) uten mitt samtykk. Dette forsøkte jeg å korrigere på min side. Noe som skulle være enkelt. Mot slutten av februar går jeg inn for å sjekke at alt er på stell før de skal trekke mnd. sum. Til min stor overraskelse så skal jeg bli trukket for 399,-. Når jeg ringer kundeservice så får jeg beskjed om at de ikke kan endre det da betaling prosessen har begynt i systemet. Etter å ha forklart hva som har skjedd, får jeg beskjed om at jeg ikke har forsøkt å endre abn. det kunne de se i systemet. Da jeg forklarer om at jeg hadde ikke ringt om jeg ikke hadde prøvd og funnet feilen. Då får jeg beskjed om systemet tar ikke feil. Jeg har nå byttet leverandør.
Super enkelt og ha mobil abo inn i en app man allerede bruker. Får ikke topp karakter grunnet mangel på Apple Watch abo.
Det går faktisk ikke an å loge inn for å skaffe pine/puk kode. Alt er inni appen, noe som i starten oppleves litt uoversiktlig. Sværet fornøyd med evig rollover, en kan f.eks kjøpe en større pakke en mnd, for å se velge den billigste mnd etter. Velger å gi tre stjerner når dekkingen å alt fungerer optimalt. Trekker ned for litt tungvinte løsninger.
Styr unna! Vi trodde at vi skulle få 20gb i oppstarten når vi byttet til Vipps Mobil, men de har visst en liste med "hvis/om/slik og sånn" så får du ikke. Slike lokketilbud synes jeg er ufattelige! Spesielt når man bestiller og tror man får det. Hadde problemer med å koble til mobildata, da fikk vi beskjed om å ta ut SIM-kortet og gnikke litt på koblingen og prøve på nytt. Funka ikke :) I tillegg hadde de ikke meldt fra riktig til gammel operatør, så de sendte regning for samme periode. Der fikk jeg beskjed om at de krediterte fakturaen, men at Vipps ikke hadde meldt fra riktig. Nei, dette var bare rot og tull fra ende til annen. Minner meg om den ene gangen jeg prøvde ICE og var uten mobildata osv. frem til jeg byttet igjen.