Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer veldig greit, bare synd dere ikke tilbyr fri data.
Hei Remi! Takk for hyggelig anmeldelse :) /VippsTonje
Har hatt abonnement en god stund og alt har fungert topp. Bruker lite data om vinteren og kan spare opp resten til sommeren.
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :) /VippsElisabeth
Mister dekning og all mobil nett når Eg kjører over til Sverige og må fysisk inn på mobilen å søke opp mobilnett og logge på riktig nettverk. og mister i tide og u-tide dekning selv om folk rundt meg har full 4g dekning..
Hei Mari, kjedelig å høre! I dette tilfelle vil jeg anbefale å kontakte Vipps kundeservice slik de kan se nærmere på det. Du når dem på telefonnummer: 22482800. Ønsker deg en fin dag! :) \Vipps Maren
Beste og billigste abbonomentet jeg har hatt. Data rollover, så det jeg ikke bruker, samler seg opp. Enkel tilgang via vipps appen min. Kan absolutt anbefales. Eneste minuset er at det ikke er lavere enn 7gb abbonomentet. Så ungene kan ikke få abb her.
Hei Gry! Tusen takk for fin anmeldelse. Det setter vi stor pris på :) /VippsTonje
Jeg har vipps mobil med tvilling data sim som jeg bruker i en trådløs telenor router på Hytta. ingen antenne og dette fungerer utmerket. Anbefales.Det er rollover så ubrukt data blir flytta til neste mnd.
Heisann, Bjarne! Vi takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en fin anmeldelse :-) /VippsEven
Har hatt Vipps mobil i en stund nå, og hadde Telenor før. Har ikke merket noen forskjell i det hele tatt med tanke på dekning ellrr hastighet.
Takk for super tilbakemelding Erik! /Lene
Fikk totalt tre simkort fra Vipps hvor ingen av dem fungerte med en Samsung 10+ Note. Prøvde med simkort fra flere andre ulike leverandører og opplevde ingen problemer. Har nå byttet mobilleverandør og kan bruke hverdagene på andre ting enn feilsøking for Vipps mobil..
Hei Tom, kjedelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. /Maren