Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dårlig dekning, varierende hastighet på mobilnett. fortsatt ikke mulig å "vippes" data
Hei Jostein! Så leit å høre at du synes det er dårlig dekning. Om du har problemer med data vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 22 48 28 00, så hjelper vi deg videre. /Frida
Benytter seg av Telenor dekning, men lever ikke samme dekningen som Telenor direkte. Måtte opp 100kr i pris fordi 15GB, men 50GB var mye mer enn det jeg trengte. Da jeg bestemte meg for å bytte fikk jeg en uprofesjonell melding om at dere "trøster" dere med en kopp te. Dette opplevde jeg som spydig fremfor sjarmerende. Ringte kundeservice angående å flytte betalingsdato, liker at alle regninger kommer samtidig. Det var ikke mulig, og det autotrekkes fra konto fremfor at jeg selv kan velge når jeg skal betale før forfallsdato for å betale det samtidig med alt annet. Ved bruk utenfor norge slik jeg forstod det, så må man forhånds betale/bestille, og da kan man ikke bruke all dataen man selv har men maks 30GB. Veldig frustrerende når jeg betaler for 50GB. Evig datarollover er vel det eneste gode jeg har å si om tilbudet til Vipps.
Hei Mats! Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være! Takk for at du gir oss tilbakemelding om dette. Når det gjelder betaling av Vipps mobil så blir abonnement forhåndsbetalt, og det er derfor ikke mulig å endre forfallsdato. Mobilabonnementet trekkes samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Med Vipps Mobil har du fri tale, SMS og MMS i Norge, og når du reiser i EU/EØS. Databruk i andre land i EU/EØS er begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes). Du kan bruke mer data, men må da fylle på utenlandskontoen din i appen. Håper dette var oppklarende :) /Ann-Kristin
Super fornøyd med Vipps mobil. Nå er ikke jeg i utlandet så mye heller så har ikke erfaring på det området. Mobilnettet er raskt og effektivt, og det at jeg kan spare opp dataen er det jeg liker aller mest. Venter fortsatt tålmodig på esim.
Hei Jonas! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Har du bestilt esim, men ikke mottatt det enda kan du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 48 28 00, så kan en rådgiver sjekke opp i det. /VippsTonje
Plutselig er vipps deaktivert! Skjønner ikke hvorfor! Har ikke fått noe varsel eller epost!!
Hei, Veslemøy. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi selvsagt hjelpe deg med Vipps-profilen din :-) Du når oss på telefon 22 48 28 00 eller på chat via denne lenken: https://vipps.no/kontakt-oss/ /Hilsen VippsEven
Hatt flere negative opplevelser med Vipps når jeg har brukt data i utlandet. Kan ikke bruke data i Sveits, og har maks 30 gb bruk ellers i utlandet selv om man har masse ekstra rollover. Etter det koster det 100 kroner pr GB!
Heisann, Ole! Det var leit å høre om at du har hatt negative opplevelser. Du har rett i at Sveits er et av landene som til tross for at det ligger i Europa er utenfor EU/EØS. Derfor gjelder litt andre priser enn den frie bruker akkurat her.
Positivt -Vipps mobil har ok pris i sin klasse. -Ok dekning, merker litt ustabilitet iforhold til samme lokalisjon samenlighet med telenor (som virker merkelig?) Negativt -Kunderservice som ikkje kunne hjelpe meg med noke som hellst, fikk bare samme copy paste meldingen i retur -Lite info om abonnementet i appen deira. Savner blandt annet forbruks historikk -Kan ikkje legge inn betaling på konto, må gå via kort.
Hei, Kjetil, og takk for tilbakemeldingen og gode innspill. Leit å høre om din opplevelse hos kundeservice. Vi håper at du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket!
Jeg byttet over til Vipps mobil, lykkelig vitende om at jeg fikk evig data, prøvde så å kjøpe billett til bussen via sms, det viste seg at dette ikke var mulig. Hørte så med kundeservice at dette ikke er mulig. Så da ble det til at jeg måtte finne meg ett annet selskap å være kunde hos. Jeg kommer tilbake når sms tjenester er mulig.
Hei! Takk for tilbakemelding, vi jobber stadig med å forbedre våre løsninger, og håper at fremtidige løsnigner vil imponere! /VippsVinjar