Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
bra med data og enkelt og oppgradere for en mnd med reise, betaling fungerer sømløst. Så veldig fornøyd
Hei Tomm! Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd - for det gjør oss glad. Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Nytt mobil abn med VIPPS i dag. Første medling fra VIPPS: Husk å fylle på utenlandskonto ! Kontaktet VIPPS og får beskjed om at bruk i utlandet medfører at utenlandskonto må ha påfyll. I abn vilkår står det fri bruk av telefon i EU ! Får følgende svar på e-post fra VIPPS : Hei igjen! Å ringe og sende sms til norske nummer er inkludert hvis du er i et land innenfor EU/EØS. Det å motta samtaler fra alle land er helt gratis. Å ringe og å sende sms til loksle nummer er inkludert. Det vil si at om du er i Sverige kan du ringe og sende sms til svenske nummer uten å fylle på utenlandskontoen. Å ringe og å sende sms til andre utenlandske nummer er ikke inkludert. Det vil si at du ikke vil kunne ringe til Tyskland fra Spania uten å ha fylt på utenlandskontoen. Håper dette var mer forståelig. Skal legge ved et innspill på at vi bør endre formuleringen i teksten vår slik at den blir mer tydelig :-) Vennlig hilsen | Kunderådgiver | VIPPS Fortsatt Uklart, utdrag fra vilkår: Abonnementet kan brukes i EU/EØS på like vilkår som i Norge. Databruk i andre land i EU/EØS (utenfor Norge) er imidlertid begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes).
Hei Sigmund! Takk for tilbakemelding. Vi lytter til brukerne våre og deres tilbakemelding er kjempeviktig for oss. Derfor følger jeg opp dette internt hos oss slik at vi kan gjøre det så klart som mulig for kundene våre. Ha en fin dag videre! Hilsen oss i Vipps :-)
Tegnet abonnement 1. september, og samme dag begynte jeg å få telefoner/meldinger ukjente numre. De sa de hadde tapt anrop fra mitt telefonnummer. Dette skjer nå daglig! Henvender med til support som mener min telefon er utsatt for spoofing - en teknikk som gjør at svindlere kan utgi seg for å kontakte deg fra et norsk nummer eller IP-adresse. Vipps kan dessverre ikke hjelpe meg med dette, men anbefaler meg å bytte telefonnummer. Men da må jeg bytte operatør, for de kan pr. dato ikke oppføre nye telefonnumre!!! Har brukt Telia i alle år og har aldri hatt problemer, så når går jeg tilbake til min gamle trygge operatør.
Hei Maja! Det er leit at du har blitt utsatt for spoofing. Det stemmer at vi ikke har funksjonalitet som støtter nyoppføring av telefonnummer, da vi baserer oss på eksisterende nummer du i dag bruker i Vipps og har dessverre måtte henvise deg et annet sted. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og jeg også tatt denne problemstillingen videre internt, men håper at det har ordnet seg i etterkant. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps :-)
Byttet fra Vipps til ny leverandør, endringsdatoen var 1/6. Vipps belastet hele juni, så jeg betalte altså to ganger. Ingen der inne det går an å få tak i heller.
Hei Rune, Takk for tilbakemelding. For best mulig hjelp anbefaler jeg å kontakte vårt kundesenter på 22 48 28 00 eller via chat på vipps.no. Hver operatør har sine rutiner for hvordan de fakturerer hvorav vi tar forhåndsbetalt, mens andre operatører kan ta betalt på etterskudd. Etter at man bestiller hos ny operatør sender vi beskjed med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos oss avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos ny operatør. For å ikke måtte betale for begge kundeforhold må overføring settes til et tidspunkt før man går inn i en ny betalingsperiode/måned. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
Ikke mulig å betale med vips !🤣 heller ikke noen på kundeservis som kan hjelpe med teknisk suport ! Anbefales overhode ikke.
Hei Remi, Uff da, det er utrolig kjedelig at du har hatt denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Vi ønsker å gi de beste kundeopplevelsene, men sitter dessverre ikke alltid på den tekniske kompetansen. Vi lytter til brukerne våre og din tilbakemelding er kjempeviktig for oss så vi kan bli enda bedre. Ønsker deg en fin dag videre :-) Hilsen oss i Vipps
Det som er bra med Vipps Mobil for min del er at jeg beholder ubrukt data som du betalt for og ikke som andre selskaper tar fra deg. Forbedring kan gjøres når det gjelder betaling av utenlands samtaler der man må fylle opp en konto før man ringer. Kost for utenlands samtaler bør komme på neste månedsregning
Hei Inge, Tusen takk for tilbakemelding! Evig data er også noe vi elsker for alle GB du har betalt for skal være dine, for evig. I utviklingen av Vipps mobil har vi hatt fokus på at du som kunde skal ha full kontroll - ingen overraskelser på regningen – og derfor er alt forhåndsbetalt (litt som et kontantkort bare med fri bruk av tale og sms). Bruk av telefon i og til utlandet er for mange uoversiktlig, og mange får ofte en lite hyggelig overraskelse når regningen kommer etter en tur til utlandet. Hos oss blir man heller oppmerksom på dette på forhånd siden man må fylle på utlandskontoen, men det gjør jo også at man unngår en overraskende regning i etterkant. På våre nettsider vil du finne priser på hva det koster å ringe ut til utlandet fra Norge. Ha en fortsatt fin dag :-) Hilsen oss i Vipps
+ Enkelt med at alt gjøres i Vipps appen -Plutselig blir 4G tilgang stengt, selv om det er over 10GB igjen. -Dårlig dekning Gikk fra Telia til Vipps, men er snart på vei tilbake til Telia, og en proff aktør.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding og så gøy at du liker at alt er i Vipps - det gjør vi også! Vi tilbyr full Telenor-dekning til alle våre mobilkunder, og anbefaler å sjekke dekningen i ditt område på Telenor sitt dekningskart her: https://www.telenor.no/dekning/. Gjerne kontakt oss på 22 48 28 00 eller chat på vipps.no for hjelp med mobildata, da dette er noe vi kan ordne opp i :-) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen oss i Vipps