Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter og blitt sykemeldt og måtte ha forandret noen datoer enkelte regninger møtte jeg veggen hos vipps. Abb ble stengt den 3 juli.. tenkte det får gå en overgang for når jeg betalte den 12.juli så antok jeg at det var for en mnd(30 dager) men det du har betalt for i følge kunde service er kun ut kalender mnd. Men vipps prøver også missvise kunden med at du betalte den 1.juli. det er vel ikke helt lovlig manipulere kvitteringer som blir gjort her.. ba også om de manuelt kunne endre forfallsdato.. men det var umulig. Ser vipps sammenligner seg med kontantkort løsninger.. da kan dere ikke sperre tlf og man får det man har betalt for. Merker en helt annen holdning til kundene som har forhåndsbetalt en der jeg betaler på etterskudd.. vipps var likegyldig synd for holdning når jeg sa at om dere ikke kan endre forfallsdato sånn at jeg slipper og gå med sperret tlf noen dager vær mnd så må jeg si opp.. Vurderer virkelig forbrukerombudet her. Da de retningslinjene er så vage at man har betalt for engang.. kundeservice sier dataen og ringe og sms er gratis og uendelig.. men retningslinjene sier noe helt annet.. skjerping på kundeservice.. går an og behandle dem som kunder selv om dere allerede har fått pengene..
Hei Thomas! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss, og vi forstår at det er frustrerende at du ikke fikk gjort endringene du ønsket for ditt Vipps abonnement. Det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer på forfallsdato da selve abonnementet trekkes ut samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Betalingen trekkes også ut på forhånd, og vi tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger. /Ann-Kristin
Meget god dekning og supert med oppsparing av data. Enkelt å endre datapakker når som helst.
Tusen takk for super tilbakemelding! /VippsLene
Funker ikke lenger. Plutselig har nettet vært ubrukelig i 14 dager. Bytter abb.
Hei. Leit å høre at du har hatt problemer med mobildata. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan se nærmere på dette. /VippsElisabeth
Får ikke god nok dekning utenfor urbanestrøk spesielt i Danmark og andre plasser
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med dekningen der du har vært i utlandet. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding /VippsLars
«Støtt Pride» møter meg når jeg åpner Vipps?! Ser helst at dere holder dere politisk nøytrale. Pride har ingenting i Vipps å gjøre. Vipps bør være for alle. Dere virker svært ekskluderende overfor de som ikke er enige i det Pride fronter. Skuffende!
Hei! "Støtt Pride" møter deg når du åpner appen fordi vi synes det er veldig viktig å støtte kampen for økt mangfold, inkludering og for å vise at Vipps er for alle. Vi heier på hverandre uansett bakgrunn, etnisitet, kjønnsidentitet eller legning. Det å støtte Pride er helt frivillig, så hvis man ikke ønsker det kan forslaget enkelt krysses vekk. /VippsMarthe
Abonnementet blei sperret for jeg ikke klarte å betale innen 2 dager. Jeg hadde vært kunde i over 2 år. Snakket med kundeservice og spurte om det var mulig å ikke sperre abonnementet og at jeg fikk lønn om par dager, det sa de at var umulig og at jeg ville bli sperret senere same dag.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter 2 år som trofast kunde. Siden Vipps Mobil forhåndsbetales blir abonnementet automatisk satt på vent den 3. dagen, men man kan fortsatt motta samtaler. Når det kommer til dialogen med kundeservice så kan vi ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt på nytt hvis du ønsker at vi skal se nærmere det. /VippsMarthe
Ser på siden at en klager på Sveits. Kom til Danmark på natta med en Airbnb leilighet jeg skulle finne. Da er det festlig at Google map ikke funker. Var på ferie i 10 dager og stort sett gikk det greiere enn første natta, men den falt ut flere ganger i kortere perioder. Dette bør Vipps ta tak i
Hei, Anne! Forståelig at det var en kjedelig opplevelse. Takk for tilbakemeldingen, vi følger opp. /VippsEven