Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig opplegg, man betaler på forskudd og om man bytter mobilselskap i løpet av de 30 dagene beholder de pengene, du får ikke igjen for de dagene du ikke er kunde. Merkelig opplegg. ELENDIG!
Hei. Den oppsparte dataen blir dessverre ikke med over til ice. Vi forstår at mange har spart opp og satt pris på dette, men funksjonen var rett og slett unik for Vipps Mobil. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil kontakte vårt kundesenter på telefon: 22 48 28 00 eller via chat fra denne siden: https://vipps.no/kontakt-oss/, slik at vi kan undersøke nærmere. /Tonje
Her har man betalt fast inn i 2 år hver måned for for maaange gb man ikke har brukt, KUN for å spare opp data til bruk i ferier og plasser uten wifi dekning. "Gb er dine til evig tid" som de reklamerte med er med andre ord bullshit deluxe!!! De har bare med å tilbakebetale for antall gb som er innbetalt for, og som ikke er brukt Noe annet vil jo være i strid med forbrukerkjøpsloven ang å få vare/tjeneste man faktisk har betalt for!!
Hei. Den oppsparte dataen blir dessverre ikke med over til ice. Vi forstår at mange har spart opp og satt pris på dette, men funksjonen var rett og slett unik for Vipps Mobil. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil kontakte vårt kundesenter på telefon: 22 48 28 00 eller via chat fra denne siden: https://vipps.no/kontakt-oss/, slik at vi kan sjekke nærmere opp. /Betina
Her har man samlet opp ca 90 GB som jeg hadde en plan til for sommeren , så plutselig kommer det at ice skal overta meg uten oppspart data . Problemet er jo at jeg ikke kan bruke ice pga manglende dekning, men dataen tar dem tilbake uansett og tar betaling for en hel måned når jeg byttet og hadde dem knapt 1 uke denne mnd . Svindel må dette være
Hei! Den oppsparte dataen blir dessverre ikke med over til ice. Vi forstår at mange har spart opp og satt pris på dette, men funksjonen var rett og slett unik for Vipps Mobil Hvis du ikke vil være med videre til ice kan du si opp abonnementet ditt hos Vipps Mobil nå. Da må du selv finne en ny mobiloperatør. Vi anbefaler deg uansett å prøve ice med velkomstgaven du får ved overføringen. Du står du fritt å endre senere om det likevel ikke skulle passe for deg. Du kan lese mer om overgangen her: https://vipps.no/vipps-mobil/. /Tonje
Vipps Mobil var aldri billigst, men skilte seg ut fra andre aktører med at du kunne spare opptil 1000Gb data. -Så omtrent alle deres kunder var der NETTOPP for dette! Altså vi betalte ekstra mye en periode, for å senere komme til et punkt der vi hadde kjøpt "nok" data til å kunne gå ned til en rimeligere månedspris uten å måtte tenke på å gå tom. Vel etter to års drift og nå som mange av oss nærmet oss full data-konto (betalt høyeste månedspris for 50Gb/mnd x 24mnd) lå det vel i kortene at nå ble det mindre penger inn til Vipps mens kundene heller begynte å bruke det de allerede hadde kjøpt... -så da legger de bare ned, og sletter all oppspart data! Jeg har betalt i overkant av 4000,- EKSTRA for å ha nær 1000Gb data oppspart, men det kan de visst bare fjerne med et pennestrøk. Finns det et tydeligere svindel-konsept enn dette!? Ta betalt månedlig for et produkt i to år, og legg ned virksomheten før produktet må leveres! Mulig det var planen helt fra start.. Og dette er metodene til varemerket VIPPS? Som skal ha et rykte i økonomi- og finansverden? Som skal satse i Europa? Og er eid av Norges største bank? Latterlig!
Hei, takk for tilbakemelding. Får dessverre ikke sett på saken her, men anbefaler deg å sende inn en sak via klageskjema nederst på denne siden slik at vi får sett nærmere på det: https://vipps.no/kontakt-oss/. /Lisa
Ble kunde i vår på grunn av at de tilbyr evig rollover av data sli at du kan samle opp alt du ikke bruker opp til 1000GB, slik at du kan bruke det når det passer. Har betalt 399.- for 50GB siden jeg ble abonnent, og har oppspart en betydelig buffer av data slik at jeg har til bruk i vinterferie, påske og sommer når jeg er på steder der det ikke er WiFi. Nå har de solgt hele kundeporteføljen til ICE og legger ned mobilselskapet, all oppspart data som vi har betalt for blir slettet og ikke overført til det nye selskapet. Dette er stikk i strid med reklamen for produktet: "Data du har betalt for er dine for evig og alltid."
Hei! Den oppsparte dataen blir dessverre ikke med over til ice. Vi forstår at mange har spart opp og satt pris på dette, men funksjonen var rett og slett unik for Vipps Mobil. Som kunde hos ice vil du få en god velkomstpakke i tillegg til mange andre gode tjenester ice tilbyr sine kunder. Velkomstpakken inkluderer: - Kostnadsfritt abonnement fra overføringen i januar og ut februar - Dobbel data til og med juli Vi håper at spesielt dobbel data gir deg muligheten til å spare opp saldoen i tiden fremover. Her kan du også lese mer om overgangen: vipps.no/hjelp/mobilapponnement/overgangen-til-ice/hva-skjer-med-mitt-kundeforhold /Lisa
Lurer kundene sine. Valgte mobilabonnement fra Vipps da det virket ryddig og enkelt med god Telenor-dekning og oppsparing av ubrukt data. Blir nå tvunget til å finne ny leverandør fordi de selger kundebasen sin til Ice, som fjerner lovnaden om «uendelig data» og har Telia-dekning. Vi byttet FRA Telia etter nesten 15 år som kunde der pga håpløs dekning her vi bor nå. Føler meg direkte lurt.
Hei! Når du blir overført til Ice vil du få en god velkomstpakke i tillegg til mange andre gode tjenester ice tilbyr sine kunder. Velkomstpakken inkluderer: - Kostnadsfritt abonnement fra overføringen i januar og ut februar - Dobbel data til og med juli Hvis du ikke vil være med videre til ice kan du si opp abonnementet ditt hos Vipps Mobil nå. Da må du selv finne en ny mobiloperatør. Vi anbefaler deg uansett å prøve ice med velkomstgaven du får ved overføringen. Du står du fritt å endre senere om det likevel ikke skulle passe for deg. Her kan du også lese mer om overgangen: vipps.no/hjelp/mobilapponnement/overgangen-til-ice/hva-skjer-med-mitt-kundeforhold /Lisa
Har vørt kunde i 2 måneder og betalt 399 i måneden og brukt 3gb, planen var å gå ned til 7 gb og bruke de 98 gb over tid. men de la ned så eg har i realiteten betalt 266 kr pr gb. de forstod det i kundeservicen men kunne ikke gi rabatt eller noen andre goder fodi eg hadde jo brukt det, og så sender de varsel færste dag i måneden slik at alle må betale for 1 måned ekstra. vipps legger ikke ned over natta,,har nok planlagt det lenge og de burde gitt beskjed med mer en 1 måneds varsel. men er jo dnb som er eiere, og de er jo ikke kjent for å vøre kundevennlige.
Hei! Vi forstår at mange har spart opp data og satt pris på dette, og skjønner at det er kjedelig at den oppsparte dataen ikke blir med videre - men funksjonen var rett og slett unik for Vipps Mobil. Som kunde hos ice vil du få en god velkomstpakke som forhåpentligvis kan kompensere for dette. Velkomstpakken inkluderer: - Kostnadsfritt abonnement fra overføringen i januar og ut februar - Dobbel data til og med juli Når det gjelder varsel er dette sendt ut 30 dager før - som er det som er fristen i følge vilkårene. For mer informasjon om overgangen kan du sjekke ut denne siden: vipps.no/hjelp/mobilapponnement/overgangen-til-ice/hva-skjer-med-mitt-kundeforhold /Lisa