Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Vipps Mobil
2.7
79 verifiserte omtaler
Ice kjøper Vipps Mobil
I løpet av januar 2023 vil alle kunder hos Vipps Mobil flyttes over til tilsvarende abonnementer hos ice. Klikk her for å lese omtaler av ice, eller klikk her for å sammenligne alle mobilabonnement i Norge.

Vipps Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
79 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#17
Dårlig
Vipps Mobil er rangert
#17 av 22 mobilselskaper
39%
Middels
39% anbefaler Vipps Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 79 omtaler om Vipps Mobil

FILTRER OMTALER
20
9
7
8
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vipps Mobil
Vipps Mobil har 79 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri

Omtale av  Fred

Forferdelig kundeservice. Ble snytt for lokketilbud, unnskyldes med teknikaliteter. Flytter deg fra gammel operatør midt i måneden, slik at du ender med å betale dobbelt. Ingen interesse for å hjelpe, og møtes med en «synd for deg» holdning. Styr unna.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Fred, Det er leit å høre at du hadde denne opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å ha det, derfor er det fint om du kan chatte med oss på vipps.no så vi kan se nærmere på det. I enkelte perioder tilbyr vi kampanjer til nye kunder som bestiller Vipps Mobil under kampanjeperioden, ellers har vi ingen andre begrensninger. Etter at man bestiller Vipps Mobil sender vi beskjed til din operatør med informasjon om når overføringen skal skje. På overføringstidspunktet vil ditt kundeforhold hos tidligere operatør avsluttes, og et nytt kundeforhold starter hos oss. Hvis du går inn i en ny fakturaperiode like før overføringen, vil operatøren din likevel sende en siste regning mens du hos oss vil alltid betale på forhånd :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps

Nyttig (6)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Jørgen

ringte kundeservice, venta på å bli satt over, ble stille så gikk det 3 sekunder, så bare la dem på, ingen på andre siden som sa noe som helst

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Jørgen og takk for tilbakemelding! Her virker det som noe dessverre har gått galt når du skulle settes over - så det må jeg bare beklage for. Hvis du kontakter oss igjen vil vi gjøre alt for få deg helt fornøyd, og vi kan nås på 22 48 28 00, eller chat på vipps.no. Ha en super dag! Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (3)

Enkelt og greit

Omtale av  Christian

God kundeservice og enkelt, men savner abonnement til junior. Ellers veldig fornøyd 👍

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Christian, Gøy at du er fornøyd med vårt mobilabonnement, og ikke minst at du har fått god kundeservice. Vi jobber hele tiden med å videreutvikle Vipps Mobil så du skal ikke se bort i fra at det en gang kommer, men jeg sender også innspillet videre til våre utviklere - så takk :-) Ha en fortsatt super dag. Hilsen oss i Vipps

Nyttig (2)

God dekning og fantastisk at rollover ikke bare gjelder påfølgende måned

Omtale av  Knut

God dekning, kjapt nett, veldig lett betalingsløsninger. Bytte forskjellige abonoment etter hva man trenger for den mnd. Og ingen bindingstid. Og at GB rollover ikke er begrenset til bare en måned

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Knut, Tusen takk for super tilbakemelding for jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Det er gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil, men følg med for bedre blir det. Ha en god dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (7)

Enkelt!

Omtale av  Vegard

Enkel datarollover. Beholder tidligere ubrukt data. Vil du ha mer eller mindre data neste måned kan du enkelt gjøre det i Vipps-appen👍

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Vegard, Så gøy at du er fornøyd med Vipps Mobil! Vi elsker å forenkle det vi kan og digger at du syns det er enkelt å bruke Vipps. Ha en super dag videre. Hilsen oss i Vipps :-)

Nyttig (7)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkelt og veldig god kundeservice!

Omtale av  Victoria

Det er enkelt å kjøpe ønsket mengde data. Evig rollover er et stort pluss og de gangene jeg har tatt kontakt med kundeservice har jeg fått hyggelig hjelp lynraskt. Bare godord fra meg!

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Victoria, Så utrolig gøy å se at du både er fornøyd med vårt mobilabonnement og kundeservice. Vi ønsker å forenkle det vi kan og husk at vi alltid er her dersom du trenger oss igjen :-) Ønsker deg en super dag videre! Hilsen oss i Vipps

Nyttig (9)

Utrolig dårlig kunde service.

Omtale av  Kevin G

Jeg ble tvunget til å kjøpe ekstra data grunnet reinstallering av mobil tlf. Gikk tomt for data som er inkludert i mitt mnd. Abonnement. Valgte derfor å kjøpe ekstra data da det gikk så ekstremt treigt at det var umulig å bruke tlf for å lese Mail. Dette skulle være en enkelte tilfelle. Etter noen dager så ser jeg at mitt abonnent har blitt oppgradert fra 4 GB (249,-) til 15 GB (399,-) uten mitt samtykk. Dette forsøkte jeg å korrigere på min side. Noe som skulle være enkelt. Mot slutten av februar går jeg inn for å sjekke at alt er på stell før de skal trekke mnd. sum. Til min stor overraskelse så skal jeg bli trukket for 399,-. Når jeg ringer kundeservice så får jeg beskjed om at de ikke kan endre det da betaling prosessen har begynt i systemet. Etter å ha forklart hva som har skjedd, får jeg beskjed om at jeg ikke har forsøkt å endre abn. det kunne de se i systemet. Da jeg forklarer om at jeg hadde ikke ringt om jeg ikke hadde prøvd og funnet feilen. Då får jeg beskjed om systemet tar ikke feil. Jeg har nå byttet leverandør.

Svar fra Vipps Mobil
09.09.2021 11:28

Hei Kevin, Det er leit å høre at du hadde denne mobilopplevelsen med oss. Endring av GB-nivå gjøres i Vipps og betalingen endres etter det - rett i Vipps. Jeg ser at du nå har endret operatør, men hvis du ønsker en mer konkret tilbakemelding eller sjekk av saken din så gjerne kontakt oss på vipps.no og henvis til bytt.no - så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd. Vi jobber med å forbedre oss hele tiden og tilbakemeldinger fra kundene våre gjør dette enda lettere. Ha en super dag videre! Hilsen Arlinda i Vipps

Nyttig (15)
Vipps Mobil har 79 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vipps Mobil mener

Vipps Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR