Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
YouTeam
3.7
29 verifiserte omtaler
YouTeams kundeportefølje er nå en del av Gubrandsdal Energi Mobil
YouTeam gikk konkurs 20. juni 2019 og i den forbindelse ble alle YouTeam sine mobilkunder fra og med 16. oktober 2019 overført til Gudbrandsdal Energi Mobil.

YouTeam omtaler og erfaringer

Ingen trend

YouTeam har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
29 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
YouTeam trenger minimum 10 omtaler.
82%
Utmerket
82% anbefaler YouTeam
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 29 omtaler om YouTeam

FILTRER OMTALER
22
1
3
1
2
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Fornøyd med abonnement og kundeservice

Omtale av  Sogn

Funker fint, bra kundeservice. Bytta to abonnement hit, porteringskluss på det ene, det andre gikk knirkefritt. Fikk plaster på såret 👍

Nyttig (4)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Mcanally

Kundebehandlerne/ansvarlige står ikke for det de lover. De sier en ting og forandrer dette arrogant uten å gi tilbakemelding.

Nyttig (4)

Funket ikke for meg.

Omtale av  Oddmund H

Abonnementet er greit nok men det var umulig å opprette BankID på mobil, selv etter at jeg fikk byttet til nytt SIM-kort.

Nyttig (5)

Koster å ringe til Sverige fra Norge

Omtale av  Marcus

Valgte mobilabonnement med EU inkludert, det viser seg likevel at det koster penger å ringe til Sverige fra Norge. Dette er en deal breaker for meg. Eneste operatører med EU/EØS inkludert der det også er fritt å ringe til Sverige fra Norge ser ut å være OneCall og Talkmore og jeg ser nå på bytte til en av disse.

Nyttig (4)

Aktiveringstrøbbel

Omtale av  Mats

Jeg skulle bytte til YouTeam, fikk både mail og brev med bekreftelse av aktiveringstidspunkt for nytt abonnement. Da dagen var der, så fungerte ikke det nye sim-kortet. Etter å ha kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at det ikke ville bli aktivert før om to dager. Dette var ekstremt ubeleilig for meg, og gir et meget dårlig førsteinntrykk. Kundeservice svarte i det minste raskt, en ekstra stjerne for det.

Svar fra YouTeam
11.04.2019 16:42

Hei Mats, dette var rett og slett min feil. Som fersk på kundeservice kjente jeg ikke til alle stegene rundt aktivering. Dette medførte at det ble en forsinkelse på faktisk aktivering. Menneskelig svikt med andre ord. Vi får arbeide hardt for at du får et bedre inntrykk av oss etterhvert. Jeg og vi beklager det inntruffne.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig og greit

Omtale av  Lars E

Kjempebra kundeservice og abonnement 👍😊 anbefaler!!

Svar fra YouTeam
11.04.2019 16:41

Takk for hyggelig feedback.

Nyttig (0)

Elendig

Omtale av  Misfornøyd

Går dager til uker før en får svar fra kundeservice, utrolig tregt med mobildata.

Svar fra YouTeam
02.04.2019 13:14

Hei, leit at du opplever det slik. Fint om du kan ta kontakt med oss på kundeservice - [email protected] slik at vi får sett på saken din. Vi opererer i Telia sitt nett og det skal være god dekning over hele landet her - og vi får generelt gode tilbakemeldinger på hastighet. Vi kan dessverre ikke utelukke at det finnes lokale variasjoner rundt hastighet - og vi kan uansett ikke ta fra deg din opplevelse av dette. Når det gjelder responstid på kundeservice så vil første svar på problemer i nettet komme ganske raskt - men siden vi ikke opererer vårt eget nett er det ikke gitt at vi klarer å løse en sak umiddelbart - og det kan jo da bli litt ventetid.

Nyttig (2)

Supert

Omtale av  Arvid A

Utmerket mobilselskap, god kundeservice enkelt og greit!!

Nyttig (0)

Hendvendelse på nett!

Omtale av  Erik

Svar etter 6 minutter på henvendelse! Fantastisk!

Nyttig (1)

Go youTeam😁👍

Omtale av  Vivian

Kjempe fornøyd med byttet mitt til youteam, god kundeservice og støtter en god sak👍 Ikke hatt noe tull med verken dekning eller mobildata tilgang. Anbefales på det sterkeste😃

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig og støtter en god sak

Omtale av  Sindre S. V

Mye data for pengene med god dekning og kjempe god service. Posten rotet bort sim-kortet mitt, så da kom de å leverte personlig. Kunne ikke vært mere fornøyd. I tillegg kan du støtte din hjertesak om det er et idrettslag eller kreftforeningen.

Nyttig (2)

Utrolig service

Omtale av  Olav V

Anbefales. Gode priser, utrolig bra kundeservice!!! Mobilselskapet, som tar vare på kundene. Oppfølging på sms, oppringning, da en portering av nummer ble utsatt 2 dager. Plaster på såret var: 2 mnd gratis abonnement.

Nyttig (2)

ekstremt fornøyd!

Omtale av  Vkc

Kjempefornøyd med pris og kvalitet. Lett å følge med på brukt data på Minside.

Nyttig (0)

Utmerket mobilabonnement

Omtale av  Timp

Fantastiske priser, har aldri hatt noe som helst av problemer. Hyggelig å kunne bidra til lokalklubben min gjennom mobilabonnementet!

Nyttig (2)

Veldig fornøyd

Omtale av  Anne I

Billigere enn de fleste. Servicen er veldig bra, selv i ferietider.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utrolig god service

Omtale av  Kjell O. S

Veldig god service. Simkortet hadde ikke kommet før portering men da kjørte de ut å leverte det der hvor jeg var. Det var helt suverent gjort. De stiller opp med en gang og svarer raskt på henvendelser.

Svar fra YouTeam
18.10.2018 10:26

Hei Kjell! Så godt å høre at du er fornøyd 🙏. Noen ganger bruker posten ekstra lang tid, men da er det godt at vi kan fikk løst det allikevel. En kunde uten SIM-kort er som en sjømann uten båt i våre øyne. Skulle det være noe du lurer på er det bare å ta kontakt med oss, vi er tilstede for kundene våre 😀

Nyttig (2)
Forrige
Side 1 av 2
1 2

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR