Meny
YouTeam driftes av Svea Billing Services
YouTeam gikk konkurs 20/06/2019, men Svea Billing Services opplyser til Bytt.no den 05.07.2019 om at kundene ikke vil merke noen forskjell da de overtok driften av eksisterende abonnenter og fortsatt tilbyr mobilabonnementer.

YouTeam omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 30 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
YouTeam
Filtrer omtaler
22
1
3
1
2
Sorter omtaler etter
Viser av 29 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med YouTeam?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med abonnement og kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Funker fint, bra kundeservice. Bytta to abonnement hit, porteringskluss på det ene, det andre gikk knirkefritt. Fikk plaster på såret 👍

Mcanally
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandlerne/ansvarlige står ikke for det de lover. De sier en ting og forandrer dette arrogant uten å gi tilbakemelding.

Oddmund H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Funket ikke for meg."
5 syns denne omtalen er nyttig

Abonnementet er greit nok men det var umulig å opprette BankID på mobil, selv etter at jeg fikk byttet til nytt SIM-kort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Koster å ringe til Sverige fra Norge"
4 syns denne omtalen er nyttig

Valgte mobilabonnement med EU inkludert, det viser seg likevel at det koster penger å ringe til Sverige fra Norge. Dette er en deal breaker for meg. Eneste operatører med EU/EØS inkludert der det også er fritt å ringe til Sverige fra Norge ser ut å være OneCall og Talkmore og jeg ser nå på bytte til en av disse.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Aktiveringstrøbbel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle bytte til YouTeam, fikk både mail og brev med bekreftelse av aktiveringstidspunkt for nytt abonnement. Da dagen var der, så fungerte ikke det nye sim-kortet. Etter å ha kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at det ikke ville bli aktivert før om to dager. Dette var ekstremt ubeleilig for meg, og gir et meget dårlig førsteinntrykk. Kundeservice svarte i det minste raskt, en ekstra stjerne for det.

Svar fra YouTeam
11.04.2019 16.42
Hei Mats, dette var rett og slett min feil. Som fersk på kundeservice kjente jeg ikke til alle stegene rundt aktivering. Dette medførte at det ble en forsinkelse på faktisk aktivering. Menneskelig svikt med andre ord. Vi får arbeide hardt for at du får et bedre inntrykk av oss etterhvert. Jeg og vi beklager det inntruffne.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Go youTeam😁👍"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe fornøyd med byttet mitt til youteam, god kundeservice og støtter en god sak👍 Ikke hatt noe tull med verken dekning eller mobildata tilgang. Anbefales på det sterkeste😃

Sindre S. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og støtter en god sak"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mye data for pengene med god dekning og kjempe god service. Posten rotet bort sim-kortet mitt, så da kom de å leverte personlig. Kunne ikke vært mere fornøyd. I tillegg kan du støtte din hjertesak om det er et idrettslag eller kreftforeningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Anbefales. Gode priser, utrolig bra kundeservice!!! Mobilselskapet, som tar vare på kundene. Oppfølging på sms, oppringning, da en portering av nummer ble utsatt 2 dager. Plaster på såret var: 2 mnd gratis abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket mobilabonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fantastiske priser, har aldri hatt noe som helst av problemer. Hyggelig å kunne bidra til lokalklubben min gjennom mobilabonnementet!

Kjell O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service. Simkortet hadde ikke kommet før portering men da kjørte de ut å leverte det der hvor jeg var. Det var helt suverent gjort. De stiller opp med en gang og svarer raskt på henvendelser.

Svar fra YouTeam
18.10.2018 10.26
Hei Kjell!

Så godt å høre at du er fornøyd 🙏. Noen ganger bruker posten ekstra lang tid, men da er det godt at vi kan fikk løst det allikevel. En kunde uten SIM-kort er som en sjømann uten båt i våre øyne.

Skulle det være noe du lurer på er det bare å ta kontakt med oss, vi er tilstede for kundene våre 😀
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra mobilselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fint å ha et abonnement som støtter klubben min. Overraskelser med mer data når LSK gjorde det bra. Billigere eller like billig som andre leverandører selv med disse fordelene.

Svar fra YouTeam
18.10.2018 10.24
Hei Olav!

Tusen takk for hyggelig omtale 🙏. Vi vet at LSK setter pris på at du støtter de som kunde av LSK Mobil, og det skule bare mangle at vi ikke stiller opp med ekstra data når fugla gjør det bra.

Det er bare å ta kontakt hvis det skulle være noe du lurer på.
June C. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Oppfordrer alle til å bytte til YouTeam, jeg har aldri vært så fornøyd med et mobil abonnement før. Hele familien her bruker det, inkludert tenåringen. Kan ikke få full rost YouTeam nok, man får raskt svar hvis man lurer på noe, kundeservicen er super, prisene er billig og dekningen er rå! Bytt til YouTeam nå!!!

Svar fra YouTeam
18.10.2018 10.23
Wow - tusen takk for hyggelig omtale June 🙏. Det setter vi stor pris på. Godt å høre at dere er så fornøyd hele gjengen. Og vi like oppfordringen din om å bytte til YouTeam 😇.

Vi håper du tar kontakt med oss hvis det skulle dukke opp noe på veien.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"YouTeam anbefales på det sterkeste!"
1 syns denne omtalen er nyttig

YouTeam anbefales 👍 Billig abonnement og supert å kunne støtte favorittklubben samtidig! Fantastisk kundeservice med personlig overlevering av SIM kort 👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Brukeren i sentrum 👍🏻"

Første gang jeg var i kontakt med YouTeam, klarte de ikke helt å matche prisen jeg allerede på de to aktuelle abonnementene mine.

Jeg ble derfor positivt overrasket over at de tok kontakt med meg igjen da de hadde et bedre tilbud noen uker senere.

Byttet begge abonnementene til 4Gb fra YouTeam. SIM-kort kom raskt i posten og overgangen gikk like bra som forventet!

Ryddig faktura på e-post og alt i alt er jeg fornøyd med byttet. Jeg har ingen betenkeligheter med å anbefale YouTeam til andre!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeopplevelse"

Jeg ble YouTeam-kunde i sommer og alt har fungert som det skal siden da. Enkelt å forholde seg til, gode bruker-sider og en fantastisk god kundeservice. I tillegg en særdeles konkurransedyktig pris. Meget bra, kort sagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"BEST 📱 Helt enkelt 😃"

YouTeam er rett og slett best på alt.. Rå Kundeservice 👌 Meget gode priser og har selvfølgelig EU inkludert, data Roll Over, Data Sim osv 👏👍 og kanskje det beste av alt... du velger Grasrot mottaker som får 7% av det du betaler i måneds abonnement... uten at det koster deg noe extra 😀 Så støtt ditt Idrettslag eller Klubb samtidig som du har det beste Mobil abonnementet..... YouTeam 👊😊

Svar fra YouTeam
16.10.2018 09.16
Tusen takk for hyggelige ord Åge. Og flott at du liker konseptet med å gi en grasrotandel, vi håper at det skal gi mye penger til idrettslag, skolekorps og veldedige organisasjoner fremover.

Skulle det dukke opp noe er det bare å ta kontakt med oss 👍
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser, god dekning og fantastisk service."

Lave priser, god dekning og fantastisk service. Merket stor forskjell i dekning etter å ha byttet fra OneCall. Mye bedre service enn Telenor og like god dekning.

Svar fra YouTeam
16.10.2018 09.15
Tusen takk for positiv tilbakemelding 🙏. Vi setter pris på at du har testet kundeservicen vår og at du ble fornøyd. Vi lever av fornøyde kunder.

Du må bare ta kontakt igjen hvis noe skulle dukke på veien :-).

Morten, daglig leder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er utrolig fornøyd med YouTeam. Da jeg ringer så blir det fikset med en gang, samme om det er klokka 9 på kvelden.

Svar fra YouTeam
16.10.2018 09.13
Så kult at du har testet kundeservicen vår og at du ble fornøyd 👍.

Vi håper du tar kontakt med oss igjen hvis noe skulle dukke opp.

Morten, daglig leder
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg kan når som helst endre hva jeg vil støtte!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er mange operatører der ute. Veldig mange. Jeg har prøvd Chili, Telenor, Telia, Talkmore, OneCall osv. Youteam fremstår kanskje som en liten og snodig aktør, som svært få kjenner til.

Jeg meldte meg på og har fått ypperlig service så langt, og har allerede byttet hvem jeg ønsker å bidra med månedlig inntekt til.

Jeg gir fem stjerner for utmerket service og tilgjengelighet.
Fem stjerner for dekningsvalg.
Fem stjerner for konsept.

Når fakturaen kommer, så kommer jeg til å smile, fordi jeg vet at jeg faktisk bidrar til noe mer enn å bare betale en telefonregning til en operatør.

Svar fra YouTeam
16.10.2018 09.09
Tusen takk for kjempe bra tilbakemelding Erik 🙏. Og så bra at du har fått testet konseptet vårt, og at du har fått testet kundeservicen vår.

Det er bare å ta kontakt hvis noen skulle dukke opp.

Morten, daglig leder
Bytt.no
"Hva er din erfaring med YouTeam?"

Hva er din erfaring med YouTeam? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og greit"

Kjempebra kundeservice og abonnement 👍😊 anbefaler!!

Svar fra YouTeam
11.04.2019 16.41
Takk for hyggelig feedback.
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Går dager til uker før en får svar fra kundeservice, utrolig tregt med mobildata.

Svar fra YouTeam
02.04.2019 13.14
Hei, leit at du opplever det slik. Fint om du kan ta kontakt med oss på kundeservice - kundeservice@youteam.no slik at vi får sett på saken din. Vi opererer i Telia sitt nett og det skal være god dekning over hele landet her - og vi får generelt gode tilbakemeldinger på hastighet. Vi kan dessverre ikke utelukke at det finnes lokale variasjoner rundt hastighet - og vi kan uansett ikke ta fra deg din opplevelse av dette. Når det gjelder responstid på kundeservice så vil første svar på problemer i nettet komme ganske raskt - men siden vi ikke opererer vårt eget nett er det ikke gitt at vi klarer å løse en sak umiddelbart - og det kan jo da bli litt ventetid.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"

Utmerket mobilselskap, god kundeservice enkelt og greit!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hendvendelse på nett!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Svar etter 6 minutter på henvendelse! Fantastisk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ekstremt fornøyd!"

Kjempefornøyd med pris og kvalitet. Lett å følge med på brukt data på Minside.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR