YouTeam har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg skulle bytte til YouTeam, fikk både mail og brev med bekreftelse av aktiveringstidspunkt for nytt abonnement. Da dagen var der, så fungerte ikke det nye sim-kortet. Etter å ha kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at det ikke ville bli aktivert før om to dager. Dette var ekstremt ubeleilig for meg, og gir et meget dårlig førsteinntrykk. Kundeservice svarte i det minste raskt, en ekstra stjerne for det.
Hei Mats, dette var rett og slett min feil. Som fersk på kundeservice kjente jeg ikke til alle stegene rundt aktivering. Dette medførte at det ble en forsinkelse på faktisk aktivering. Menneskelig svikt med andre ord. Vi får arbeide hardt for at du får et bedre inntrykk av oss etterhvert. Jeg og vi beklager det inntruffne.
Kjempebra kundeservice og abonnement 👍😊 anbefaler!!
Takk for hyggelig feedback.
Går dager til uker før en får svar fra kundeservice, utrolig tregt med mobildata.
Hei, leit at du opplever det slik. Fint om du kan ta kontakt med oss på kundeservice - [email protected] slik at vi får sett på saken din. Vi opererer i Telia sitt nett og det skal være god dekning over hele landet her - og vi får generelt gode tilbakemeldinger på hastighet. Vi kan dessverre ikke utelukke at det finnes lokale variasjoner rundt hastighet - og vi kan uansett ikke ta fra deg din opplevelse av dette. Når det gjelder responstid på kundeservice så vil første svar på problemer i nettet komme ganske raskt - men siden vi ikke opererer vårt eget nett er det ikke gitt at vi klarer å løse en sak umiddelbart - og det kan jo da bli litt ventetid.
Kjempe fornøyd med byttet mitt til youteam, god kundeservice og støtter en god sak👍 Ikke hatt noe tull med verken dekning eller mobildata tilgang. Anbefales på det sterkeste😃
Mye data for pengene med god dekning og kjempe god service. Posten rotet bort sim-kortet mitt, så da kom de å leverte personlig. Kunne ikke vært mere fornøyd. I tillegg kan du støtte din hjertesak om det er et idrettslag eller kreftforeningen.