NextGenTel TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dekoder er ubrukelig. Mellom kanal byttene lagger bilde med noen sekunder. Bilde blir fryst også går det ca 2 sekunder før bilde og kanalen skifter. Finner heller ikke serienummeret til dekoderen via Samsung sitt oppsett med remote kontroll for Samsung. Finner Amino som leverandør men ingen serienummer. Får ikke brukt min Samsung remote kontroll til å styre dekoder for kanal valg. Svært lite fornøyd
Heilt utrolig att nextgentel leverer en så gjennomført dårlig dekoder i 2020, billig dritt.
Gikk fra noenlunde ok til totalt ubrukelig da de byttet tvboks i slutten av 2019. De kalte det oppgradering, men faktum er at det ble en enorm nedgradering. Bytter leverandør ved første mulighet.
Med den nye Amino-dekoderen gikk løsningen fra å være ok til å bli elendig. I tillegg har fiberen vært veldig ustabil i flere uker. Så mange brudd at drift ikke lenger bryr seg om å legge ut driftsmeldinger. Kan ikke tenke meg at ledelsen i Nextgentel bruker eget produkt. Hadde de gjort det ville de ha kommet med en bedre løsning. Å blant annet måtte vente sekunder på å skifte kanal hører ikke hjemme i 2020. Skjerp dere Nextgentel!
Dekoder og Internett er helt ubrukelig. Masse avbrudd og bilde hakker og fryser.
Etter mange runder med dette firma i forhold til fakturaer er jeg møkk lei. En så dårlig programoversikt og respons på bytte av kanal at man får mark. Når min bindingstid er over bytter jeg nok selskap, om de ikke har klart å fått oppgradert både kundeservice og TV
Vi har nå fått NextGenTel som leverandør av TV kanaler i tillegg til internett. Internett og hastighet går som en drøm, men resten er ikke bra. • Bildekvaliteten har gått fra god til dårlig og ikke bare litt dårlig, men til svært dårlig. • Kanaler fryser. NRK1 har ikke virket på dager • Opptaksfunksjonen er dårlig og opptakene hakker og pikslene fryser. For oss er den funksjonen mer eller mindre ubrukelig. Flere i boligsameiet har den samme oppfatning, så dette er ikke en tilfeldig "sur" kunde. Det var ingen som forklarte oss at ved å bytte til NextGenTel ville vi få en betydelig dårligere TV kvalitet, dårlig opptak og kanaler som ikke brukes. Dette bør dere gjøre noe med.