NextGenTel TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gir ikke bilde ved hurtigspoling. Det har vi tatt som en selvfølge siden kassettspilleren. Stadige feil, "lugging" og forsinkelser. Stadige feilmeldinger: "Opptaket kunne ikke spilles av pga en feil." Serieopptak tar også opp repriser av samme program. Kan ikke ta opp fra bl.a. Discovery, DR1 og DR2 som jeg har betalt for. Verste kundeservice jeghar opplevd.
TV hakker og fryser, opptak episoder ligger i stigende rekkefølge , her er ingen app som nek super NRK osv som canal digital har. Data henger seg opp hele tida Har fiber, kjører på med ledninger ikke wifi men hjelper ikke
Dette selskap her svintel! Ikke bytt til dette møkkselskap! Jeg skal amelde dette tv selskap her!
Elendig dekoder. Rotete oppsett, og om man har valgt serieopptak er det ikke mulig å fjerne denne igjen. Går heller ikke å slette serieopptak etter de er tatt opp.
Boksen fryser når jeg ønsker å se fra starten av programmet. Må ta ut kontakten for å velge nytt program. Går over til alternativ tv via nett. Fiber fungerer ok.
Lever en tv-dekoder med tilsvarende kvalitet som den Telenor (CD) leverer, så er dere for meg i mål. Amino er treg, ''hakker'', ''fryser'' og opptak funker dårlig. Vurderer å gå tilbake til Telenor eller takke ja til tilbud fra Altibox.
Kundeservice! Fy så elendig! TV og Netflix, det opplyste ingen om at ikke fungerte lengre! Nei dette selskapet er så ille, en skam å være kunde!! Aldri aldri aldri mer!