Akraft tar imot bestilling på usikrede nettsider. Personnummer kan lett brukes i ID-tyveri. Akraft bør bestrebe profesjonell og respektfull tilnærming til datasikkerhet. Firefox melder om manglende kryptering. Styr unna, da du risikerer at en tredjepart kan fange opp personnumeret ditt og begå ID-tyveri.
Var blitt noe kluss med registreringen som gjorde at jeg plutselig fikk en skyhøy regning fra BKK, men hos AKRAFT stod dem på hodet for å hjelpe til og få ordnet opp i det. Makan til kundeservice har jeg faktisk aldri opplevd! Kan heller ikke klage på prisene.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med hjelpen du fikk hos kundesenteret.
Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Der får du oppfølging som kunde og du får mere poeng på ditt abonnement etter så lenge du har vært kunde.

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Etter å ha betalt en faktura noen dager for sent ble restbeløpet på noen kroner sendt direkte til inkasso i stedet for at det ble påplusset neste faktura som de fleste andre kraftselskap gjør. Når vi da i tillegg var på ferie når inkassokravet kom ballet det på seg. Lite smidig praksis som gjør at vi sier opp avtalen.
I et hav av dårlige omtaler vil jeg komme med min. Jeg ble oppsøkt av en selger på døra, og hadde tenkt å si nei (liker ikke dørselgere) men fikk et godt tilbud. Takket ja. Brukte angrefristen godt og leste gjennom avtalen og var fornøyd. Fikk også etterhvert sms/mail om ny avtale og ny pris og nytt fordelsprogram, benyttet svarfristen på å lese avtalen og var fornøyd. Nå får jeg ny mail om at fastprisen blir borte og at jeg må over på spot, ikke så fornøyd, vil gjerne fortsette med fastpris -som for meg som enslig i gammel trekkfull leilighet lønner seg, men Akraft har informert godt. Igjen. Faktura kommer som avtalt, med avtalt beløp, kundeservice har jeg ikke trengt å kontakte -fordi jeg leser mailer, sms'er og avtaler.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Mvh AKRAFT
Etter å ha vert kunde i Akraft i rett over ett år . Føler vi selv at vi er godt ivaretatt. Og har spart store summer.

Mvh AKRAFT
De lokker med rimelig strøm for å få deg som kunde. Gebyrene de opererer med er helt hinsides, og de sender krav til inkassobyrå på tross av at innsigelser, noe som ikke er lov. Dette er en advarsel til alle som blir kontaktet av dette selskapet, hold deg langt unna og velg en annen strømleverandør!!

Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og tar med oss tilbakemeldingen din videre.
Mvh AKRAFT
Har lenge hatt mistanke om at jeg ikke var gode betingelser på Akraft sin spotavtale. Heldigvis mottok jeg en fullstendig uforståelig faktura fra Akraft som irriterte meg og fikk meg til å prioritere et leverandørbytte. Jeg endte opp med spotavtale hos en konkurrent, spotavtale pris elsertifikat 3.9 øre KWH Fastpris mnd 31.25 og samlefaktura DVS alt inkl. nettleie på same faktura. Jeg gikk fra elsertifikatpris på 6.5 øre Fastpris på 39 øre og ikke mulighet for samlet faktura hos Akraft. Godt fornøyd med det.

Vi takker for tilbakemelding og beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss.
Ha en fin dag!
MVh AKRAFT
Har vært kunde hos Akraft i over et år. Jeg byttet til en annen leverandør, så fikk jeg en faktura kr. 1256,-....hva kalles det???? ren svindel selvsagt......Avtalene ruller og går frem til blir sagt opp men ikke hos Akraft. Kommer aldri til å anbefale selskapet til noen jeg kjenner. Tvert imot....

Viser til våre avtalevilkår angående fastpris avtale: Avtalen blir automatisk fornyet med et år dersom vi ikke mottar melding om noe annet innen dato for utløp på avtalen.
Om du ikke ønsker å fortsette med fastprisavtale etter utgangen av din fastprisperiode, endrer vi selvsagt på dette. Om du ønsker ny periode med fastpris, må du binde deg i et nytt år for å få denne fastprisen. Fastprisavtalane har gjensidig bindingstid; du er kunde hos oss i den bestemte avtaleperioden, og vi låser prisen til deg.
Send gjerne en epost til post@akraft.no dersom du ønsker at vi ser nærmere på saken.
Mvh AKRAFT
Sender ut endringer på mail om avtalen, hvis du ikke svarer setter de deg opp på en fast avtale der du er bindt👎😡

Viser til avtalevilkårene på vår hjemmeside:
Ved endring i offentlige avgifter/pålegg om endringer fra myndighetene og endring av pris/gebyr vil dette varsles på våre hjemmesider i tillegg til epost eller sms til kunde.
Ønsker deg en fin dag!:)
Mvh AKRAFT
Jeg tok en prøveperiode hos Akraft fra 28.2.2018, og ble fortalt at denne ordningen var for å finne den rette strømavtalen for meg. Jeg hadde Fjordkraft, og ble selvfølgelig lovet billigere strøm av Akraft.
Fra februar frem til d.d, har jeg til nå betalt ca kr 1 500,- mer hos Akraft en før jeg byttet.
Akraft unnskylder seg med at prøvestrømmen var til innkjøpspris - og derfor dyrere.
Jeg hadde aldri byttet om jeg hadde blitt opplyst om dette.
Det er ikke slik man behandler kundene sine - ikke potensielle kunder heller.

Om du har inngått en prøvestrømavtale til innkjøpspris skal det ha stått informert om dette i en SMS. For å bli aktiv hos oss gjennom selger, må du ha bekreftet SMS-en ved å svare OK. Det skal også ha stått informert om innkjøpspris på våre hjemmesider, om du bestilte strømavtalen der.
Om du ønsker at vi ser nærmere på saken, send oss gjerne en epost til post@akraft.no.
Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull.
Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig

Om du har inngått en bindende avtale, vil det være et oppsigelsesgebyr som blir trigget ved oppsigelse i den bindende perioden. Om du har spørsmål til dette eller ønsker at vi ser på saken din, send oss gjerne en epost til post@akraft.no.
Mvh AKRAFT
Har hatt fastpris hos Akraft i 1 år,ingen problem,ingen negativt å melde om dem.
Vurderer ny avtale nå igjen.

Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Det var veldig fristende å si ja til strøm for 199 kr/ mnd i to vintermåneder.
For godt til å være sant. Selvfølgelig.
Dyrt å komme ut av og skulle du glemme en faktura sender de den direkte til inkasso uten purring.
Styr unna

Om kunde skifter leverandør i løpet av de to månedene vil det ikke koste noe ekstra. Om h*n derimot skifter leverandør etter at Full Ctrl avtalen er blitt aktiv og vi ikke har mottatt noen beskjed om dette, vil kunden bli belastet med et bruddgebyr.
Da det ikke er vi som purrer selv, går ubetalt faktura til Kredinor, som purrer for oss. Send oss gjerne en epost til post@akraft om du ønsker at vi skal se nærmere på saken.
Ønsker deg en fin dag :)
Mvh AKRAFT
Jeg kontaktet selv akraft for meg selv og min mor, og traff på en kjempekoselig mann som forklarte enkelt og forståelig. Overlykkelig er både mamma og jeg nå. Jeg kommer til å anbefale dere på det varmeste 😊

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper dere blir fornøyde med strømavtalen deres.
Ta kontakt om vi kan hjelpe dere med noe!
Ønsker deg en fin dag :)
Mvh AKRAFT
Inngikk avtale om levering av strøm til 29.9 øre kilowatt timen. Fikk regning på 49.9 øre. Nå ser jeg at dem bare har brutt avtalen og sendt meg tilbake til Vest-Telemark kraft.
Latterlig useriøst selskap😂ringe VG tror jeg 😂😂😂

Dersom du har bestilt en variabel avtale til 29,90øre/kWh og blitt belastet med pris 49,90øre/kWh, har det skjedd en feil. Hadde du sendt oss en mail om dette, hadde vi selvsagt sett på saken og ordnet opp.
Når det gjelder overgang til Vest-Telemark, har ikke en strømleverandør mulighet til å sende deg tilbake til en annen strømleverandør. For å starte opp en avtale hos en strømleverandør må du ha bekreftet dette ved et eventuelt innsalg eller bestilt strøm hos dem selv.
Om vi kan hjelpe deg med noe, send epost til post@akraft.no.
Ønsker deg en fin dag:)
Mvh AKRAFT
Ble oppringt av en veldig hyggelig selger som var veldig profesjonell og ga mye nyttig informasjon 😊 etter denne opplevelsen anbefaler jeg selv akraft til mine venner og bekjente. All ære til selgeren og han fortjener mye skryt 👍

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en strålende dag!:)
Mvh AKRAFT
Svært misfornøyd, lokker kundene til billig strøm men etterhvert øker de prisen ytterligere. Spesielt øker de på våren sommeren!!! Elendig!!

Jeg ser du reagerer på prisøkningen hos oss. Dette gjelder kun Variabel avtalen. Vi har hatt en lav variabelpris hele vinteren med 29,90øre/kWh til nye kunder som kampanjepris og 49,90øre/kWh som ordinærpris etter kampanje. Vi hadde håpet å kunne holde denne prisen frem mot sommer, men ser at prisene på markedet ikke endrer seg ennå. Vi så oss derfor nødt til å skru opp prisene for en periode og har sendt ut varsel om prisøkningen.
Ønsker deg en fin dag!
Mvh AKRAFT
Min 94-år gamle mor hadde akkurat en selger fra AKraft på tråden. Han lovet gull og grønne skoger og markedets beste avtaler. En rask sjekk viser at selskapet er en hårsbredd fra å være svindlere, når de ikke oppgir alle relevante forhold i markedsføringen sin.

Vi beklager virkelig om selgeren ikke har informert slik han skulle. Vi setter stor pris på om du sender oss en epost med mer informasjon om denne saken. Vi ønsker å se på dette og ta det videre til selgeren det gjelder, om det ikke er blitt gjort.
Ønsker deg en fin dag:)
Mvh AKRAFT
Jeg byttet ti Akraft for en mnd siden. Jeg syntes det var flott med en prøveperiode på 2 mnd med innkjøpspris. Selgeren jeg pratet med var profesjonell og forklarte alt, svarte på alle spørsmål til min tilfredshet. Jeg fikk foreløpig veldig god oppfølging fra selskapet slik at jeg f.eks kunne sette e-faktura og avtalegiro på forhånd så jeg slipper gebyr på den første regningen. Totalt veldig fornøyd så langt.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper du er fornøyd med prøvestrømavtalen og oss som din strømleverandør.
Ønsker deg en fin dag:)
Mvh AKRAFT
Avtalene stemmer ikke med hva de selger deg. Og de informerer ikke om "oppsigelse avgiften" deres.
Hold dere langt unna!!!

Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Selger skal informere om bindingstiden. Siden vi ikke har noen garanti på at dette blir gjort, har vi valgt å informere om dette i SMS-bekreftelsen som må besvares for å bli aktiv i vårt system.
Ønsker deg en fin dag:)
Mvh AKRAFT
Ble kontaktet av en veldig hyggelig selger. Han overtalte meg med gode grunner til å bytte til en mye bedre strømavtale som het prøvestrøm til min bolig.

Tusen takk for positiv tilbakemelding. Håper du er fornøyd med avtalen og oss som din leverandør. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med kundeservice på tlf. 48894994 eller epost: post@akraft.no.
Ønsker deg en fin dag:)
Mvh AKRAFT
Selgeren ringer å tilbyr strøm til spotpris uten påslag.
I praksis kommer det et påslag på fakturaen.
Om du sier opp dukker det plutselig opp et heftig bruddgebyr. Om du klager sier de at du har akseptert dette med liten skrift. i en SMS. Men selgeren sa ikke noe om dette. Han sa derimot at det var ingen bindingstid.

Vi beklager virkelig om selger har feilinformert deg angående bindingstiden, dette er svært uheldig og det vil bli tatt videre.
Vår spotavtale har ingen påslag i kampanjeperioden, så om du er blitt belastet med gebyr/påslag kan det være en feil fra vår side. Vi setter pris på om du sender oss en mail til post@akraft.no, slik at vi har mulighet til å se på saken og rette opp i eventuelle feil vi har gjort.
Ønsker deg en fin dag :)
Mvh AKRAFT
De lokker deg med fristende tilbud uten bindingstid, deretter får du et kjempedyrt strømabonnement med binding uten samtykke.

Dersom det er prøvestrømabonnementet du mener, så bli kunden informert om avtalevilkårene i eposten og har mulighet til takke nei til tilbudet. Send oss gjerne en epost om vi kan hjelkpe deg.
Mvh AKRAFT
post@akraft.no
Useriøs innrullering av kunder. Slik mange andre også har opplevd (les flere innlegg her på siden). 1. Innrullerer man kunden, så setter man premissene.
Kundeservice svarer ikke på ett eneste spørsmål som jeg stilt! Kan virke som de bruker standard tekster i sine generelle svar tilbake til kunden.
De legger ikke frem dokumentasjon for tid og metoden når de bestemmer årsforbruket.

Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en epost, så skal vi svare deg på det du lurer på.
Årsforbruket får vi inn fra kundens netteier, så om noe er uklart angående årsforbruket anbefaler jeg å kontakte netteier.
Mvh Akraft