Eidsiva Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sparte 50 prosent på strømprisen i forhold til Fjordkraft! Hyggelig kundeservice som jeg fikk kinobilletter av også når jeg ble kunde. Anbefaling av rimelig strømavtale fikk jeg også :) Positivt er også appen deres som fungerer overraskende bra :) Super fornøyd :)
For endel år siden surfet jeg på bølgen med "billig-billig" og byttet leverandør. Etter "svindelregning" nr 2 byttet jeg tilbake til Eidsiva. Det er ikke strømmen som er dyr men statens avgifter og nettleien. Så hvorfor bytte når det er kun ører å "spare"? Nettleie og stens avgifter får vi ikke byttet bort.
Ble oppringt av en av deres ansatte om bytte av strømleverandør. Det var utrolig vanskelig å høre hva han sa da han hadde musikk på full guffe i bakgrunnen. Ba om å få sendt alt av informasjon på mail, men dette var umulig. Kunne få det sendt på sms, noe jeg også fikk. Vi ble enige om at hvis jeg var interessert skulle jeg svare OK + måleravlesning. Jeg var ikke interessert, og svarte derfor ikke på sms'en. Ble oppringt noen dager seinere om hvorfor jeg ikke hadde svart OK og lest av strømmen. Reperte da vår avtale i forrige telefonsamtale, om at jeg skulle svare HVIS jeg var interessert. Jeg nevnte også at jeg hadde fått flere enn én sms. Det var greit, og han beklaget de x antall sms'ene jeg hadde mottatt, og han skulle ta dette videre med sjefene. Det gikk vel en uke før sms'ene begynte å tikke inn igjen. Jeg kontaktet derfor kundeservice, hvor jeg atter en gang ble lovet at sms'ene skulle stoppes. Så nå akkurat 6 dager etter fikk jeg to sms til, med akkurat 7 min mellomrom. Det fine er at jeg har spart alt av sms og logg over telefonsamtaler, slik jeg det går lett når jeg skal melde de til forbrukerrådet. Nok er nok!! Jeg kommer aldri til å anbefale Eidsiva! Det virker som at de må mase og mase på kunder for å få bedriften til å rundt. Uprofosjonell strømleverandør!!
Uten strøm igjen 17,30 - 22,00 liten påfyll med halv spenning en times tid. Skjønner problem med snø, skog osv, men det gjentar seg stadig i disse dager. Kunne ikke linjene som Eidsiva har, og så vidt jeg skjønner ikke betaler 5 øre for plasseringen for over bla min eiendom, sjekkes fra luften, må jo kunne sjekke milevis pr dag. Så send ut mannskaper til tvilstilfeller med en gang. Det blir dyrere og vente til strømmen går, og så f%#n det var den furua i monsdalen som Per snakket om her om dagen. Ja vi har da 2 i Heradsbygda vi kan sende, på koppang sendte vi jo til julusdalen i natt. Bare slik det virker på meg som kunde. Irriterer fælt, likedant kundetelefonen trykk 1 for 5 for, vent på svar, ha kundenr klart: er lyset borte er det ikke sikkert kundenr ligger på kjøkkenbordert, ide?? Kunne det stått på den nye måleren. mvh Harry G
At strømbrudd blir jevnt fordelt over et stort område. Ved tung snø og vind. Det veit vi og kan være forberedt. Synes Eidsiva kunne ha hatt noe de kalte "Trofastrabatt". Har hatt samme strømleverandør siden 1956.