Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
elKompis
4.1
70 verifiserte omtaler
elKompis tilbyr ikke lengre strømavtaler til nye kunder
elKompis har avviklet sin virksomhet og tilbyr ikke lengre strømavtaler til nye kunder.

elKompis omtaler og erfaringer

Ingen trend

elKompis har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
70 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
elKompis trenger minimum 10 omtaler.
86%
Utmerket
86% anbefaler elKompis
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 70 omtaler om elKompis

FILTRER OMTALER
54
8
2
2
4
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om elKompis
elKompis har 70 verifiserte omtaler på Bytt.no

Både og

Omtale av  Eline O

Grei kundeservice. Forvirrende at Elkompis ikke har gjennomfakturrring med BKK slik min forrige strømleverandør hadde. Jeg er nå på utkikk etter billigste strømleverandør med gjennomgakturering. Det kan bli noe nervepirrende å først betale strømregning på flere tusen, og deretter vente på strømstøtten fra BKK.

Svar fra elKompis
13.01.2023 13:58

Hei Eline O! Vi har full forståelse for at man ikke ønsker å legge ut for en høy strømregning før man har mottatt strømstøtten fra netteier. Vi tilbyr derfor at kunden kan utsette forfallsdato inntil 14 dager fra opprinnelig forfall for å kunne motta strømstøtten før man betaler faktura til oss. Vi håper å kunne tilby gjennomfakturering på et senere tidspunkt :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

God verveløsning, men appen ligger langt bak Tibber sin

Omtale av  Morris

Veldig bra verveløsning - med 500 kr rett til fradrag på faktura for både verver og mottaker. Men jeg skjønner ikke at enkelte mener at appen til ElKompis er bra - når de tidligere har hatt Tibber😬 Der er det divisjonsforskjell, hvor Tibber sin er i en egen liga 🏆

Svar fra elKompis
04.01.2023 14:58

Hei Morris! Gøy å høre at du er fornøyd med vervekampanjen vår :) Når det gjelder appen vår er den i stadig utvikling, og vi har mye på blokken som vi kommer til å lansere i fremtiden. Ønsker deg en fin dag! Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Fra Tibber til Vibb og så til ElKompis.

Omtale av  Marius

Tibber bomma, Vibb bruker ett år mens ElKompis brukte 2 dager. Satser på mere stabile forhold hos ElKompis, det vil tiden vise.

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:40

Hei Marius! Vi jobber hver dag for å gjøre kundeopplevelsen hos oss så god som mulig! Vi håper du blir fornøyd med ditt kundeforhold hos oss, og dersom det skulle være noe må du ikke nøle med å ta kontakt med vårt kundesenter :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Super kundeservice

Omtale av  Kari

Ytterst vennlig og serviceinnstilt personale Ingen telefonkø

Svar fra elKompis
02.01.2023 09:39

Hei Kari! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Kanonbra!

Omtale av  Tore

Skiftet fra Tibber til Elkompis. Enkelt, greitt og ingen forskuddsbetaling som hos Tibber.

Svar fra elKompis
20.12.2022 08:19

Hei Tore! Så godt å høre at du er fornøyd! Det er jo helt kanon :) Ønsker deg en god jul! Hilsen Anna, Elkompis

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fantastisk!

Omtale av  Bentosaurus

Byttet til ElKompis fra annen leverandør. Kundereise kunne ikke vært bedre, fantastisk oppfølging og en faktura jeg kjenner meg igjen i. Vi er meget godt fornøyd. Her lytter dere til oss kunder.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:23

Hei Bentosaurus! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss i elKompis! Det jobber vi hver dag med å få kundene våre til å føle at de er :) Mvh Anna, elKompis

Nyttig (0)

Følger ikke opp løfter om å ringe opp igjen!

Omtale av  Henrik W

Mistet log på forbruk på appen. Ringte totalt 3 ganger for å få hjelp. Hver gang beskjed om at Elkompis skulle ringe opp . Ringte så opp igjen påfølgende dag, med ny beskjed om at jeg skulle ringes opp - som om det ikke fantes noen forhistorie på korrespondanse. Fremdeles ikke ringt meg 1 uke etter 3. løfte. Saken er fremdeles ikke løst.

Svar fra elKompis
12.12.2022 15:32

Hei Henrik! Vi beklager lang behandlingstid vedrørende manglende forbruk i appen. Vi er avhengig av å motta forbruket til kunden fra netteier før vi kan registrere det i appen vår, og dersom det er manglende forbruk i appen kan det skyldes at vi har mottatt mangelfulle filer inn til oss. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt sjekke opp i status vedrørende din feilmelding. Mvh Truls, elKompis

Nyttig (0)
elKompis har 70 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til elKompis mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR