Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kort vei mellom svindel & bedrag og Glitre energi. Etikk og moral er totalt fraværende, og lovnader over telefon har 0 verdi! Ikke være kunde hos Glitre. Glitre har en svært dårlig kundeservice, de holder ikke lovnader de gir via telefon og kundeservice. Og du får jo selvsagt ikke noen bekreftelse per mail, så når du ringer nestegang kommer du ingen vei. Totalt mangel på forståelse og selvinnsikt med tanke på at de kan gjøre feil også. Kort vei i mellom svindel og det de driver med. Jeg, som flere skriver her, ringte med en gang jeg fikk et brev om at vi er kraftkunde hos dem for å si at det må ha skjedd en feil og for å avklare at jeg aldri skulle vært kunde der. Og at jeg hadde ordnet dette for lengst andre steder. Glitre kundeservice lovet etter flere dager med krangling over telefon at dette skulle fjernes og at jeg skulle bli overført til NorgesEnergi som jeg hadde avtale med fra før med umiddelbar virkning. De lovet at dette ikke skulle løpe videre. Glitre sendte nå faktura for sist mnd. selv om jeg ringte forløpende når de opprettet et kundeforhold på meg, og vi hadde en annen avtale. Utrolig frekke og overlegne kundehjelpere som kan stå og love og fikse opp i ting etter at det har skjedd en feil. Og etterpå la kundeforholde stå en mnd til.. Ikke være kunde hos Glitre. Ta kommunikasjonen på mail, da lovnader ikke blir holdt, og de ikke sender bekreftelser som de lover. Etikk og moral er totalt fraværende!
Har spotpris og er veldig fornøyd. Ingen idiotiske cashback-systemer, lureri og bindingstid, bare spotpris+påslag og fastledd. Antar de har god kundeservice, men har ikke hatt behov.
Hei Stian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Om du skulle ha behov for å snakke med kundeservice vil vi ta deg godt i mot :)