Jeg opplever at jeg får raskt svar når jeg ringer og hvis det er en feil sendes det ut sms ganske raskt så servicen er jeg veldig godt fornøyd med. Når det gjelder pris, er de dessverre ikke blant de beste. Jeg håper det kan bli bedre for jeg ønsker å støtte lokalt kraftverk og lokale arbeidsplasser.
Har du en tilsvarende erfaring med Glitre Energi?
Gjør som Hilde K. S og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Glitre Energi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Dyre! Lite forbrukervennlig avtale og uoversiktlig for meg
Greit selskap som konkurerer bra selv om de ikke ligger på topp.
Fikk sjekket min strømavtale hos Forbrukerrådet , der de oppsummerte 12 avvik på min avtale bl.a Månedpris kilowattpris og påslag , tok en telefon , det de ønsket var en kopi av mitt brev fra Forbrukerrådet , men ikke å kunne tilby meg en bedre avtale , så da ble det bytte av strømleverandør.
Glitre er meget flinke med å informere sine kunder, men generelt er de blitt fjernere enn den gang det lokal strømselskapet hadde kontorer på Hadeland.