Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Glitre Energi
2.8
40 verifiserte omtaler
Los og Glitre Energi Strøm slår seg sammen og er nå Å Strøm
Fra og med 01. Mars 2023 vil du se et nytt navn på fakturaen din. Du vil fremdeles beholde din tidligere strømavtale, selv om selskapene slår seg sammen og bytter navn. Klikk her for å gå til Å Strøm.

Glitre Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.8
Middels
40 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Glitre Energi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler Glitre Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 40 omtaler om Glitre Energi

FILTRER OMTALER
12
6
4
4
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Glitre Energi
Glitre Energi har 40 verifiserte omtaler på Bytt.no

Strømpris - utgått avtale

Omtale av  Tidligere S

Har hatt en Innkjøpsprisavtale som jeg trodde jeg var fornøyd med helt til jeg ser at denne avtalen ikke lengre tilbys nye kunder. Nye kunder har en MYE bedre strømpris. Det lønner seg ikke å være trofast kunde. De kunne kontaktet meg og tilbudt meg en ny avtale da denne gikk ut. Håper de kontakter alle som har denne gamle avtalen og tilbyr de en ny og bedre avtale.

Svar fra Glitre Energi
02.03.2021 10:53

Hei! Det er leit å høre at du har denne oppfatningen. Vi kontakter deg gjerne for en gjennomgang av avtalen og flytter deg over på en ny avtale. Det er ingenting galt med avtalen du har selv om den ikke selges til nye kunder. Vi har gjort avtalene våre enklere for kundene og vi har dessverre ikke hatt anledning til å kontakte alle med denne avtalen. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 31 00 15 50 eller send oss en henvendelse her https://www.glitreenergi.no/strom/kundesenter/kontakt-oss/ så hjelper vi deg i valget av ny avtale!

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kate

Dyrt selskap, dårlig kundeservice. De nekter å rette opp i faktura der jeg ble fakturert for mer enn det jeg skulle betalt.

Nyttig (3)

Redelig

Omtale av  Svein

Ble overtalt av en selger på telefon. Første gang jeg ikke føler jeg har blitt presset til å måtte ta en avtale, og det var en heller hyggelig samtale. konkurransedyktige på pris og uten lokketilbud. Anbefaler dere videre og fortsett med en medgjørelig måte å selge på.

Svar fra Glitre Energi
02.03.2021 10:53

Så hyggelig å høre Svein :) Håper du er like fornøyd den dag i dag! Mvh Glitre Energi Strøm

Nyttig (6)

Enkelt og veldig oversiktelig

Omtale av  Tone

Lett å følge priser og forbruk i app. Ryddig oppsett av faktura. Konkurransedyktige på pris, og for meg er det et stort pluss at de også er min leverandør av nett, alt på en faktura.

Nyttig (1)

De er ærlige

Omtale av  Anne M

De er lette å komme i kontakt med, og støtter forskjellige ting i mitt nærområde.

Svar fra Glitre Energi
05.11.2019 11:18

Så hyggelig at du syns det, og ikke minst at du tok deg tiden til å skrive en omtale :)

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Glitre har en svært dårlig kundeservice, de holder ikke lovnader de gir via telefon og kundeservice

Omtale av  Alexander P

Kort vei mellom svindel & bedrag og Glitre energi. Etikk og moral er totalt fraværende, og lovnader over telefon har 0 verdi! Ikke være kunde hos Glitre. Glitre har en svært dårlig kundeservice, de holder ikke lovnader de gir via telefon og kundeservice. Og du får jo selvsagt ikke noen bekreftelse per mail, så når du ringer nestegang kommer du ingen vei. Totalt mangel på forståelse og selvinnsikt med tanke på at de kan gjøre feil også. Kort vei i mellom svindel og det de driver med. Jeg, som flere skriver her, ringte med en gang jeg fikk et brev om at vi er kraftkunde hos dem for å si at det må ha skjedd en feil og for å avklare at jeg aldri skulle vært kunde der. Og at jeg hadde ordnet dette for lengst andre steder. Glitre kundeservice lovet etter flere dager med krangling over telefon at dette skulle fjernes og at jeg skulle bli overført til NorgesEnergi som jeg hadde avtale med fra før med umiddelbar virkning. De lovet at dette ikke skulle løpe videre. Glitre sendte nå faktura for sist mnd. selv om jeg ringte forløpende når de opprettet et kundeforhold på meg, og vi hadde en annen avtale. Utrolig frekke og overlegne kundehjelpere som kan stå og love og fikse opp i ting etter at det har skjedd en feil. Og etterpå la kundeforholde stå en mnd til.. Ikke være kunde hos Glitre. Ta kommunikasjonen på mail, da lovnader ikke blir holdt, og de ikke sender bekreftelser som de lover. Etikk og moral er totalt fraværende!

Nyttig (8)

Enkelt og greit

Omtale av  Stian M

Har spotpris og er veldig fornøyd. Ingen idiotiske cashback-systemer, lureri og bindingstid, bare spotpris+påslag og fastledd. Antar de har god kundeservice, men har ikke hatt behov.

Svar fra Glitre Energi
14.03.2019 14:19

Hei Stian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Om du skulle ha behov for å snakke med kundeservice vil vi ta deg godt i mot :)

Nyttig (1)
Glitre Energi har 40 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Glitre Energi mener

Glitre Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR